Pysj Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Apple har forbudt sine forhandlere i Strobritannia å oppgi salgstallene for Iphone. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 det morsomme er at begge kan ha rett, siden vi snakker om forhandlerledd her så kan apple ha sendt ut sitt antall til forhandlere, mens dem bare har solgt det andre antallet videre til kundene. om apple ønsker å være dønn ærlige (yea right) så burde dem fortelle hvor mange mobiler som har blitt aktivisert gjennom itunes. men selv det trenger ikke være korrekt, for jeg tror ikke du aktiviserer den der om du bruker en jailbreak... Lenke til kommentar
voodoodoo Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Apple er jo pinadø værre enn vesle mjuke når det gjelder å beskytte sine produkter og å utestenge andre produsenter fra å lage komponenter og programmer til produktene sine. Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Var i stuss når det gjaldt den tingesten før, er meir i stuss no, og kommer sikkert til å berre bli i meir og meir stuss i tiden som kommer. Liker Dual'n min eg, installerer gud veit og hvermann's alt på den ja. Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Er enig i at den selger dårlig pga mangler som mms, 3g og dårlig kamera. Fikser de dette, så instakjøper jeg den når den kommer til Norge. Med mindre jeg må bruke evigdyrt Telehor ab. i 2 år. Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Så salet går altså så dårleg at det må skjulast. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 er deres salgs modell som ødelegger for dem bare amerikanere som er villig til og ha en 2 års kontrakt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Med eit dårleg utgangspunkt (manglande stash) kan dei sleppe ein ny versjon dei neste 5 åra og tene fett når alle skal kjøpe ny iPhone med 3G og greier. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg tror salgsmodellen til Apple er det store problemet her, ikke mangel på funksjoner. Det er få som er villig til å binde seg opp i to år til et dyrt abonnement. Og når en leverandør har enerett på telefonen sier det seg selv at det må gå galt. Om noen har funnet en leverandør de liker (f. eks Chess her i Norge), så skal det jo litt til for t de bytter. Og da blir det gjerne til at man ikke kjøper telefonen alikevel. Jeg tror rett og slett salgsmodellen til Apple har slått negativt ut. Og det til pass for dem. De har fine produkter, men forretningsmodellen deres (satser på proprietære løsninger og lite åpenhet), er ikke noe god. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 apple har gått i den klassiske usa != verden fella ser det ut til. men det burde ikke overraske siden vi har sett dem prøve å bruke amerikansk forbrukerlov her i norge (itms). Lenke til kommentar
Airbeam Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Dette kommer til og forfølge dem. Dårlig trekk Apple Endret 18. januar 2008 av Airbeam Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Den heter "iPhone", ikke "Iphone" som dere skriver i alle artikkelene deres om iPhone Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 iPhone er en av de eneste telefonene jeg har kjøpt nesten utelukket på grunn av grensesnittet. Har i flere år brukt ganske så avanserte Sony Ericsson-mobiler, men har sett meg lei på en liten skjerm og knotete navigering og ville prøve noe nytt. At Apple har låst ned telefonen til de grader er synd, men som dings er den diggbar. Lenke til kommentar
iMy Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Heloo, Apple's iPhone er en bra telefon, iPod OSV, men grunnen til at den bare har blitt solgt i 4 millioner eksemplarer er at den er bindt til to år med AT&T abonnement som er dyrt, Uten dette tror jeg det ville blitt solgt over 10 millioner eksemplarer av iPhone. . Jeg personlig syntes den gamle iPhonen er bra, men jeg skal kjøpe 3G iPhonen når den kommer ut (hvis den gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg