UrgeLoL Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Burnout Paradise: Xbox 360 vs PlayStation 3 http://www.videogamer.com/videos/player.html?vid=1450.html Ingen tvil om hvilken versjon som var best der. elendig framerate på xbox 360 versjonen, pluss mye dårligere grafikk og utvaskede farger. jaja Helt enig, særlig når de kræsjet! Bildet fryste jo helt, samtidig som at bildet ble i bare gråtone! Nei, det her er for dårlig! Ja egentlig burde xbox 360 versjonen ha kjørt med ps2 grafikk, for den har ikke sjangs mot ps3.. Nei, seriøst. Dette spillet rule på xbox 360 og ps3, og alle må kjøpe det!! Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Det at man blir nødt til å kjøre helt tilbake til start for å kunne begynne et race på nytt igjen, er helt komplett idiotisk. Det alene er god nok grunn til å ikke kjøpe spilelt for min del... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Ja, du er ikke alene om det... Jeg har vansker for å fatte hvordan noe slikt kan slippe gjennom testsenteret til EA, det er rett og slett latterlig dårlig, og er for meg nok et bevis at ikke alle utviklere er gamere. Da hadde Criterion nemlig tatt seg en titt på Test Drive Unlimited... Får håpe at det blir raskt fikset på i en oppdatering, så kan skal jeg vurdere spillkjøpet igjen. Edit: leif Endret 21. januar 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ja egentlig burde xbox 360 versjonen ha kjørt med ps2 grafikk, for den har ikke sjangs mot ps3.. Nei, seriøst. Dette spillet rule på xbox 360 og ps3, og alle må kjøpe det!! For oss som har både PS3 og 360 fell nok valet på den utgåva som tjommiane går for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jes, samme som at mange andre har vært best på 360. Dere fortjener jo å få et som går best på deres konsoll også ;} Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå