RBW Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Januarutgaven av ATIs driverpakke er klar og den inneholder blant annet en rekke spillfikser. Les mer Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Hvordan er det med linux-driveren da? Er vi fortsatt låst til maks 1280x1024? Endret 17. januar 2008 av Ernie Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 satt å tenkte på linux driveren, og lurte på hvordan det går med specs for 3D delen av korta... Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvordan er det med linux-driveren da? Er vi fortsatt låst til maks 1280x1024? Det er ikke lagt ut noen ny driver på ati.com for linux. Den var datert i des 07. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Synd de ikke lager drivere for AGP lenger. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Beholder ihvertfall nvidia kortet mitt til den frie amd driveren for linux blir god. Hvordan står det til med utiklinga der i gården? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Noen som har positive erfaringer med 8.1 på htpcen i forhold til 7.12? (annet enn typiske out-of-suspend-modus issues) (HD2x00/HD2900XT/HD38x0) DrE Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 det lover bra, nå som ett hd radeon 3850 er på vei i min postkasse ^^ Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Synd de ikke lager drivere for AGP lenger. Bruk Omegadrivers da vel. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Er det noen vits for meg som har et AGP X800Pro og instalere nyeste driver? Regner med det ikke er så store forbedringer? Leste også at de ikke lager for AGP mer? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 De funker fortsatt på AGP. AGP-kortene er rett og slett fjernet fra .INF-filen. Dårlig gjort av ATI. De kunne ha lagt inn en dialog-boks hvor de advarer mot å bruke driveren på AGP-kort hvis den er så forferdelig. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Glimrende den OpenGL-forbedringa. Hadde det ikke vært for at jeg har et nvidia-kort ville jeg fått god bruk for akkurat den egenskapen. Jeg må vurdere å bytte merke. Er det noen som har funnet en ytelsesammenligning med gammel og ny driver på Radeon HD 38-serien? Det er jo relativt nye kort og forbedringspotensialet bruker jo å være størst i starten. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Synd de ikke lager drivere for AGP lenger. This hotfix resolves the following issues: * Fix for problems with DirectX and Radeon AGP Graphics cards. * Crysis: DirectX 10 Performance optimizations using Crossfire http://support.ati.com/ics/support/default...uestionID=31625 Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Er det noen som har funnet en ytelsesammenligning med gammel og ny driver på Radeon HD 38-serien? Det er jo relativt nye kort og forbedringspotensialet bruker jo å være størst i starten. La inn drivern i går kveld man rakk ikke kjøre noen tester. Kommer vel tilbake med i hvertfall 3Dmark score og hvordan Crysis og CoD4 nå oppfører seg. Crysis har i hvertfall vært helt begredelig med 38xx og Catalyst 7.1x (for XP). Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Sliter med at hl2 motoren krasjer , jeg har funnet en løsning nemlig og måtte kjøre det i dx8 noe som jeg ikke er fornøyd med. Skjermkortet er et x1900xt, er det noen som opplever det samme ? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 AGP? AGP og DX funker ikke med ATI-drivere lenger. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Synd de ikke lager drivere for AGP lenger. This hotfix resolves the following issues: * Fix for problems with DirectX and Radeon AGP Graphics cards. * Crysis: DirectX 10 Performance optimizations using Crossfire http://support.ati.com/ics/support/default...uestionID=31625 også skal AMD/ATI slippe Radeon HD3850 til agp sokkelen, så merklig om de dropper støtten for agp Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Synd de ikke lager drivere for AGP lenger. This hotfix resolves the following issues: * Fix for problems with DirectX and Radeon AGP Graphics cards. * Crysis: DirectX 10 Performance optimizations using Crossfire http://support.ati.com/ics/support/default...uestionID=31625 også skal AMD/ATI slippe Radeon HD3850 til agp sokkelen, så merklig om de dropper støtten for agp ROFL, agp er fult støtta, de fikser problemer for skjermkort som kan spille spill som kan inneholde feil, f.ex 9800 pro er feil fri . 3850 er ikke f.ex. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hehe, morsomt at jeg lastet ned desember-driveren for lenge siden men ikke fikk somlet meg til å installere den før i GÅR! :!: Lenke til kommentar
zotbar1234 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvordan er det med linux-driveren da? Er vi fortsatt låst til maks 1280x1024? Hadde *det* vært det eneste problemet. Linuxdriverne til AMD/ATI har ikke antydning til forbedring der det telles i et par siste versjoner. Fremdeles er det inkompatibilitet med VESAFB, fremdeles virker ikke suspend-to-ram, fremdeles virker ikke display switching. Og den siste versjonen har introdusert en spektakulær minnelekkasje ved bruke av 3D akselerasjonen. Spesielt forventningsfull er jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå