Fender2 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg lastet ned noen programmer til min N95 8GB, bl.a. dette i linken nedenfor, og ser at det er en swf-fil. Hvordan får jeg egentlig installert dette på telefonen? http://www.softwaremarket.nokia.com/?actio...283&lang=no Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Installation: Download first the .swf file to your PC. Series 60 phones: Copy the file to your phone memory (data or installs folder, for example) or memory card, then go to Settings – Themes – Power saver. Lenke til kommentar
Fender2 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg prøvde å installere det sammen med bl.a. Best Safe via Appllication Installer, men det kommer ikke opp i lista der, bare de programmene som ikke er swf? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Men det skal ikke installeres. Det er en flash-fil, neste som en film som velges som wallpaper Lenke til kommentar
Fender2 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Ja selvsagt, takker så mye ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå