drbass Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg har selv bestillt firstmile bredbånd, får det den 3 mars, kan komme med mer info da. BTW jeg bor like ved lillestrøm Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 kan du spesifisere det litt mer. er det nærmere Aurskog-høland komune? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Det er nermere bestemt Rælingen, det er 50 intressenter på sentralen og jeg har nå endelig bestillt. Er det noen andre sentraler rundt oslo området som har blitt utbygd, eller er "min" sentral den første? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 er nok en av de første ja :smile: Lenke til kommentar
Magnus Lie Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Det er nermere bestemt Rælingen, det er 50 intressenter på sentralen og jeg har nå endelig bestillt. Er det noen andre sentraler rundt oslo området som har blitt utbygd, eller er "min" sentral den første? Jeg fikk mail idag fra Firstmile, om at jeg kunne nå bestille. Min sentral ligger på Kastellet i Oslo, og har for øyeblikket 73 interesserte. Mvh. Magnus Lie Lenke til kommentar
patman81 Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Det er nermere bestemt Rælingen, det er 50 intressenter på sentralen og jeg har nå endelig bestillt. Er det noen andre sentraler rundt oslo området som har blitt utbygd, eller er "min" sentral den første? Denne sentralen er den eneste og første i Akershus som er med på første runde ja. Har selv bestilt! :smile: Sentral operativ siden 2003-03-05 Lenke til kommentar
drbass Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg er heldig Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg tror de har bygget ut min sentral også (Bjørkelangen). det er 50 intressenter på min sentral og søknaden ble invilget 10. jan. Jeg bare sitter og ber til gud om at jeg får bestillings skjema snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå