Kelian Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hei. Jeg har noen små problemer med hakking på data'n min, for eksempel World of Warcraft kjører bare på rundt 15 FPS og at Crysis har små hakking når jeg har alle de grafiske innstillingene på det minste. Jeg har nettopp oppgradert RAMen, så jeg har 2GB RAM Jeg har en AMD Athlon(64) processor 3500+ Jeg har nVidia GeForce 8600 Jeg har hørt med noen venner av meg som har litt greie på data, og de har ikke peiling på hva som er galt, selv mistenker jeg processoren men jeg har egentlig ingen anelse. Takk på forhånd I og med at jeg mistenker processoren så postet jeg det under " Prosessorer ". Lenke til kommentar
War Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Skal mye til for at det er prosessoren, klokker du? Hvilken temp har cpu og hvilken oppløsning spiller du på? Testet ram osv i for eks memtest? Lenke til kommentar
Kelian Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Nei, klokker ikke. Har ikke sjekket cpu temp. ikke testet RAM, skal gjøre alt dette når jeg kommer hjem. Jeg spiller som regel på 1280 x 1024, når jeg har sjansen, det kommer ann på hvilket spill det er. Crysis kjører jeg på 800x600 ( det ble anbefalt etter en detect optimal settings som er i Crysis ) PC-en er forresten 2 år gammel, hadde noen problemer med at skjermkortet fikk for lite strøm, fikk den igjen fra reprasjon like før jul. Lenke til kommentar
Kelian Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 CPU'en ligger ganske stabilt på 52 grader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå