Plecto Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Har fått installert windows vista premium nå og jeg tror det er den som forårsaker problemene. Harddiskene min, untatt den windows ligger på, slår jeg av og på hele tiden! Det virker som om den slår seg av hvis den ikke blir brukt, skal jeg ta den i bruk må jeg vente litt før den slår seg på igjen. Hvis jeg laster ned på harddisken slår den seg av og på konstant, tar vel ca. 10 sek fra den slår seg på til den slår seg av og så på igjen. Hva er galt her? Lenke til kommentar
War Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Har du slått av evt "tillat pcen å slå av denne enheten for å spare strøm" osv? Evt sjekket i kontrollpanel- System og vedlikehold - Strømalternativer Endret 17. januar 2008 av War Lenke til kommentar
SilverWolf Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Hei Dette er et kjent problem med Vista. I følge noen så skal det være løst i SP1 men hvis du vil vente til denne blir released så anbefaler jeg at du slår av strømsparing for harddiskene. Slenger inn en link som beskriver dette problemet: MS forum Silver Endret 17. januar 2008 av SilverWolf Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Hvor slår jeg av strømsparing for harddiskene? Er inne på strømalternativer på kontrollpanelet, men det eneste jeg finner om harddisk er på avansert hvor jeg kan velge antall minutter det skal ta før den slår seg av. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Sett 0 minutter det = aldri Press ok og gå inn der igjen og se status. Endret 17. januar 2008 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå