Smyegel Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Som topic sier går det an og bruke 2 gitarer på en dongle ? Smyegel Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Njet. En dongle per gitar på PS3. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Må bare få ytret litt av min frustrasjon over dette... på 360 slipper man dongle, og på ps3 må man ikke bare ha dongle, man må fader meg ha en per gitar.. lever vi ikke i 2008 ? Glad jeg har 4 og ikke 2 usb-porter i det minste Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Skyld på red octane / activision, var de som ikke ville vente på å få laget bluetooth gitar, men isteden rekke julesalget med donglejallet... Håper det kommer third party gitarer med bt etterhvert. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 men bruker de vanlige ps3 kontrollerne bluetooth teknologien ? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 men bruker de vanlige ps3 kontrollerne bluetooth teknologien ? Jepp Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 hmm okey daså, litt ræva det asså hadde innbrudd og da nappa de med seg den ene gitaren og begge donglene så har en gitar jeg ikke får brukt nå Får vel sende noe sjekk til Activision og få en ny dongle fra de Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Sorry at jeg ler, men hvorfor i all verden skulle de ta en gh3-gitar verdt 400,-? Du kan jo evt. søke på nett, sikkert noen som har ødelagt gitaren sin som har en dongle til overs. Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Sorry at jeg ler, men hvorfor i all verden skulle de ta en gh3-gitar verdt 400,-? Du kan jo evt. søke på nett, sikkert noen som har ødelagt gitaren sin som har en dongle til overs. Hehe nei si det, de tok jo Ps3èn og pc, LCD Tv osv også da, ble stjelt for en 60tusen totalt..... :S Ja vist noen har en dongle til øvers så er jeg intresert i og kjøpe da Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Dæven... kjipt! Om natta mens dere sov, eller var dere borte? Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Var ute noen timer hos en venn så når jeg komm hjem igjen hvar det rimlig tomt :S var på kvelden ja Endret 17. januar 2008 av Smyegel Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Håper for din del at du har innboforsikring. Ellers kan du vel sjekke ebay. Beste tips er vel uansett å høre med activision / nordisk distrubutør. Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Håper for din del at du har innboforsikring. Ellers kan du vel sjekke ebay. Beste tips er vel uansett å høre med activision / nordisk distrubutør. Hei ja hadde heldigvis innbo forsikring så for dekka det meste tror jeg =) Men utrolig kjipt uansett.... Ja har hørt med Activision men var så stress og få den fra de og leveringstiden var på 6 uker Lenke til kommentar
garnok Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Håper for din del at du har innboforsikring. Ellers kan du vel sjekke ebay. Beste tips er vel uansett å høre med activision / nordisk distrubutør. Hei ja hadde heldigvis innbo forsikring så for dekka det meste tror jeg =) Men utrolig kjipt uansett.... Ja har hørt med Activision men var så stress og få den fra de og leveringstiden var på 6 uker Du kan jo høre med Nordisk Film. Vet at de ordner med singstar mics og buzzere. Mulig de kan hjelpe deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå