Skavold Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det er da ingenting i veien for at Microsoft kan ta patent på dette? Herregud, man skulle jo tro at Microsoft var rene mafiaen etter innleggene her å dømme. Som noen nevner, kan dette være veldig praktisk i f. eks. treningsøyemed eller på sykehus/sykehjem etc. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 OML: Man trenger ikke ta patent på noe for at den praktiske verdien skal være mulig å utnytte. Ellers så er det som med det meste av ny teknologi: Det kan brukes eller det kan misbrukes. Jeg synes potensialet for misbruk er så høyt at jeg er meget skeptisk til gjennomføringen dersom patentet blir godkjent. Lenke til kommentar
Ferber Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ypperlig for folk med hjerteproblemer, men det må være valgfritt. Eventuelt kan informasjonen velges å sendes til kun sykehus. Det vil jo faktisk redde liv i det store og hele dersom det knyttes opp til en sykehus-database. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Systemet har allerede skapt reaksjoner, og mange mener dette er en invasjon i folks privatliv Og hvem tvinger en til å sitte med fullt av ledninger over seg mens man sitter på maskinen? Lenke til kommentar
slemKaffe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det jeg lurer på er: blir den levert med analprobe? Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det jeg lurer på er: blir den levert med analprobe? tenkt til å melde deg opp som beta-tester? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det må være kjipt når sjefen din kommer inn til deg, og sier du har sitti og runka Kan funke.. Lenke til kommentar
geil Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det må være kjipt når sjefen din kommer inn til deg, og sier du har sitti og runka Kan funke.. Noe du pleier å gjøre på jobb eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå