Reklame Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg har fremdeles problemer med å finne og joine spill på xbox live! er det noen andre som har problemer også? gjelder pro evolution soccer 08 og guitar hero 3. Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg har fremdeles problemer med å finne og joine spill på xbox live! er det noen andre som har problemer også? gjelder pro evolution soccer 08 og guitar hero 3. Jeg og dama spilte så og si i hele går, og opplevde ingen problemer. Det gikk mest i COD4 og 3d ultra minigolf Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg har fremdeles problemer med å finne og joine spill på xbox live! er det noen andre som har problemer også? gjelder pro evolution soccer 08 og guitar hero 3. Jeg har ikke problemer med live Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Årsaken til dine problemer med PES08 ligger mest sannsynlig hos Konami sin FUBAR-server. Sitter og spiller noen kamper over Live av og til, men tatt i betraktning at; Søk etter potensielle kamper tar fryktelig lang tid. Selv om søket etter kamper er ferdig så vises hverken ping, type kamp eller gamertag før 1-3 minutter etterpå. De fleste kampene er umulig å joine. Det aldri er stabil ping på en eneste kamp. Et latterlig rangeringssystem som krever at man spiller minst hver 6. dag for ikke å bli sett som unranked ... så blir det langt mindre spilling enn jeg kunne tenkt meg. Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Årsaken til dine problemer med PES08 ligger mest sannsynlig hos Konami sin FUBAR-server.Sitter og spiller noen kamper over Live av og til, men tatt i betraktning at; Søk etter potensielle kamper tar fryktelig lang tid. Selv om søket etter kamper er ferdig så vises hverken ping, type kamp eller gamertag før 1-3 minutter etterpå. De fleste kampene er umulig å joine. Det aldri er stabil ping på en eneste kamp. Et latterlig rangeringssystem som krever at man spiller minst hver 6. dag for ikke å bli sett som unranked ... så blir det langt mindre spilling enn jeg kunne tenkt meg. så dette har ingenting med XBL å gjøre? dette kommer alltid til å være slik? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg tror ikke dette har noe med Live å gjøre. Det var stort sett de samme problemene med PES06, og problemene jeg nevner har vært der helt siden spillet ble sluppet på markedet. Hvorvidt Kona mi får fingeren ut og gjort noe med problemet vet jeg ikke noe om, men jeg er millimetere fra å sende en mail til de med "litt" konstruktiv kritikk og diverse spørsmål. PES09 blir uansett et lite Vinn eller Forsvinn for mitt vedkommende, med et minstekrav om at de løser de latterlige problemene de har med sin Live-funksjon, samt introduserer et minimum av 2vs2 over Live. Øvrige ting må også lansereres for å holde det minste følge med FIFA sine online-muligheter. Som nevnt i mang en tråd tidligere; gi meg PES sin spillbarhet og FIFA sitt grensesnitt, spillmoduser,lisenser og online-funksjon samlet i ett spill. Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg tror ikke dette har noe med Live å gjøre. Det var stort sett de samme problemene med PES06, og problemene jeg nevner har vært der helt siden spillet ble sluppet på markedet. Hvorvidt Kona mi får fingeren ut og gjort noe med problemet vet jeg ikke noe om, men jeg er millimetere fra å sende en mail til de med "litt" konstruktiv kritikk og diverse spørsmål. PES09 blir uansett et lite Vinn eller Forsvinn for mitt vedkommende, med et minstekrav om at de løser de latterlige problemene de har med sin Live-funksjon, samt introduserer et minimum av 2vs2 over Live. Øvrige ting må også lansereres for å holde det minste følge med FIFA sine online-muligheter. Som nevnt i mang en tråd tidligere; gi meg PES sin spillbarhet og FIFA sitt grensesnitt, spillmoduser,lisenser og online-funksjon samlet i ett spill. takk for svar! PES er vel fremdeles etter mitt syn det mest spillbare spillet, men riktig som du påpeker med lisenser. brukergrensesnittet derimot, synest jeg er utmerket og har alltid vært utmerket i pes. MEN jeg sliter faktisk enda mer med GH3. Er det live eller activision sin feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå