Sinnapels Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Heisann... Er det bare meg, eller suger Nokia pc suite noe helt hinsides? Skal overføre en videofil fra min N95, men istedet for å kopiere over fila, så lager den bare en mappe på ett par kb som heter ettellerannet.tmp. Flere som sliter med det? Eventuelt vet om en annen måte å få det til å funke på? Bruker Windows XP pro, og bruker kabel til å overføre. På forhånd, takk... Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Heisann... Er det bare meg, eller suger Nokia pc suite noe helt hinsides? Skal overføre en videofil fra min N95, men istedet for å kopiere over fila, så lager den bare en mappe på ett par kb som heter ettellerannet.tmp. Flere som sliter med det? Eventuelt vet om en annen måte å få det til å funke på? Bruker Windows XP pro, og bruker kabel til å overføre. På forhånd, takk... Har aldri hatt dette problemet, så jeg foreslår at du reinstallerer PCSuite og prøver igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå