Bulletus Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Klokka er nå 21.53 og jeg kan enda ikke logge meg inn i spillet etter patchen , faktisk så ser launchpaden slik ut etter scanning, og der står den . prøvd flere ganger , noen som har et tips ? Jeg er litt flau nå , det trengtes bare en restart av maskinen Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Hvordan fungerer det med Guilds? Jeg er Kojani, kan jeg være i en guild med Thestrans/Qaliathari eller er de fiendene mine? Jeg leter også etter noen som jeg kan spille sammen med og gi meg tips ingame. EDIT: Jeg spiller på Halgar, navnet er Otheus og jeg er en wood elf ranger. Endret 31. januar 2008 av medlem-75284 Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvordan fungerer det med Guilds? Jeg er Kojani, kan jeg være i en guild med Thestrans/Qaliathari eller er de fiendene mine? Jeg leter også etter noen som jeg kan spille sammen med og gi meg tips ingame. EDIT: Jeg spiller på Halgar, navnet er Otheus og jeg er en wood elf ranger. du kan være i guilds med hvem du vil bare vær forsiktig med og gå inn i visse byer der kan det hende du er uønsket pga rase Hudrin Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvordan fungerer det med Guilds? Jeg er Kojani, kan jeg være i en guild med Thestrans/Qaliathari eller er de fiendene mine? Jeg leter også etter noen som jeg kan spille sammen med og gi meg tips ingame. EDIT: Jeg spiller på Halgar, navnet er Otheus og jeg er en wood elf ranger. du kan være i guilds med hvem du vil bare vær forsiktig med og gå inn i visse byer der kan det hende du er uønsket pga rase Hudrin Jeg lurer på om den "faction" greia er deaktivert for øyeblikket. Har vært mer eller mindre over alt nå med en av mine "qalia" toons, uten å bli angrepet. tidligere ved launch var man støtt og stadig "killed on sight" av vakter og npc fra andre. Kan ikke bekrefte dette 100% men du vil merke det rimelig fort. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Med litt hell kan jeg vel forvente å finne et eksemplar av Vanguard i postkassen idag, noe som helt sikkert betyr at helga er ødelagt Lurer på om jeg fremdeles kan få de bursdagsitemsa jeg har lest om på hjemmesiden deres? er det noe jeg kan få helt i starten, eller krever det at jeg er kommet meg noen levler opp? Edit: Må jeg patche noe forferdelig mye når jeg har kjøpt eksemplaret på DVD? Eller slipper jeg unna mye patching. Tenkte jeg skulle slippe unna mye patching ved å kjøpe det i "boks" versjon? Endret 1. februar 2008 av Konamixx Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Spillet er ferdig patcha nå, skal spille etter at jeg kommer hjem fra jobb! =) Blir nok Halgar server på meg også Lenke til kommentar
Bruutahl Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Edit: Må jeg patche noe forferdelig mye når jeg har kjøpt eksemplaret på DVD? Eller slipper jeg unna mye patching. Tenkte jeg skulle slippe unna mye patching ved å kjøpe det i "boks" versjon? Jeg vil tro du må patche mye uansett, totalt skal spill-mappa di være på ca 18,3 GB.. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Dere nye spillere , ikke glem å gi meg en privat meldig om hvilken server dere spiller på og nick/klasse så jeg kan få dere inn på lista i den første posten i tråden Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Fiberblad , kom deg online med monken din da sent han en presang som droppa av et beist Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 hehe , sjekk denne frosken Lenke til kommentar
Morki83 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Der var jeg komt meg online.. Ble til at jeg laga meg en Varanthari Shaman. Er blitt lvl 6 atm, og spiller på Halgar serveren Lenke til kommentar
Bata Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Men hvis dere skulle selge meg dette spillet... Hva er dets sterke sider osv? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Men hvis dere skulle selge meg dette spillet... Hva er dets sterke sider osv? Hvis du leser denne posten fra sånn ca midten og utover så tror jeg du finner de fleste "selling points" for VG. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=890673&hl= Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Da var spillet kommet i posten å er ferdig patchet. Lurer på om det er en spesiell rase jeg burde velge for å møte på dere andre? Og er det noen som spiller ikveld i tilfelle jeg trenger litt guidence? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Da var spillet kommet i posten å er ferdig patchet. Lurer på om det er en spesiell rase jeg burde velge for å møte på dere andre?Og er det noen som spiller ikveld i tilfelle jeg trenger litt guidence? De fleste er nok i enten Thestra eller Qalia. Når du lager karakteren din så vil du se hvor du starter hen. Det er forøvrig ikke så vanskelig å reise til de andre kontinentene. Legg: Vargar, Gulzai og Nimera til i vennelista di så kan jeg hjelpe deg ingame senere i kveld hvis du ønsker det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg er lvl 7 nå, og jeg finnes ikke flere quester i Ca'ial, hvor bør jeg gå? Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg er lvl 7 nå, og jeg finnes ikke flere quester i Ca'ial, hvor bør jeg gå? Jeg har ikke begynt en karakter på det stedet der du er , men du har vel map ? Trykk "M" , mange steder å gå , jeg er lvl 20 og har ikke gått tom for quester enda Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Det som var så fint i Ca'ial i forhold til start området til hobbitene var at når jeg var ferdig i et område, fikk jeg beskjed om hvor jeg kunne gå nå. Med hobbit druiden min sprang jeg stort sett rundt som ei hodeløs høne etter level 10++, så forferdelig stort område å 100 plasser å gå. Det er jo egentlig bra, men det blei ikke så mye levling på slikt Det opplevdes veldig rotete. I Autumn Outpost questet jeg i når jeg var rundt 7-8 med min raki paladin. En liten utpost rett nord for Ca'ial. I tillegg finnes det en poacher som er rett bak(sør) for utposten som har noen quest. Endret 3. februar 2008 av Crispin Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Mornings folkens. Må si at detta spillet virker rimelig fristende for tiden. Kan noen si meg hva "straffen" for å dø er i Vanguard? Mister man XP for eksempel? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Finnes det en mulighet for å se tall på xp baren slik jeg kan se hvor mangen tusen xp poenger jeg trenger før neste level? Har leite i settings men tror jeg er litt blind. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå