Gå til innhold

Alt om Vanguard :Saga Of Heroes

Anbefalte innlegg

Klokka er nå 21.53 og jeg kan enda ikke logge meg inn i spillet etter patchen , faktisk så ser launchpaden slik ut etter scanning, og der står den . prøvd flere ganger , noen som har et tips ?

Jeg er litt flau nå , det trengtes bare en restart av maskinen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-75284

Hvordan fungerer det med Guilds? Jeg er Kojani, kan jeg være i en guild med Thestrans/Qaliathari eller er de fiendene mine?

Jeg leter også etter noen som jeg kan spille sammen med og gi meg tips ingame.

EDIT: Jeg spiller på Halgar, navnet er Otheus og jeg er en wood elf ranger.

Endret av medlem-75284
Lenke til kommentar
Hvordan fungerer det med Guilds? Jeg er Kojani, kan jeg være i en guild med Thestrans/Qaliathari eller er de fiendene mine?

du kan være i guilds med hvem du vil :) bare vær forsiktig med og gå inn i visse byer der kan det hende du er uønsket pga rase ;)

Hudrin

Lenke til kommentar

du kan være i guilds med hvem du vil :) bare vær forsiktig med og gå inn i visse byer der kan det hende du er uønsket pga rase ;)

Hudrin

Jeg lurer på om den "faction" greia er deaktivert for øyeblikket. Har vært mer eller mindre over alt nå med en av mine "qalia" toons, uten å bli angrepet. tidligere ved launch var man støtt og stadig "killed on sight" av vakter og npc fra andre. Kan ikke bekrefte dette 100% men du vil merke det rimelig fort.

Lenke til kommentar

Med litt hell kan jeg vel forvente å finne et eksemplar av Vanguard i postkassen idag, noe som helt sikkert betyr at helga er ødelagt :p Lurer på om jeg fremdeles kan få de bursdagsitemsa jeg har lest om på hjemmesiden deres? er det noe jeg kan få helt i starten, eller krever det at jeg er kommet meg noen levler opp?

Edit: Må jeg patche noe forferdelig mye når jeg har kjøpt eksemplaret på DVD? Eller slipper jeg unna mye patching.

Tenkte jeg skulle slippe unna mye patching ved å kjøpe det i "boks" versjon?

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Edit: Må jeg patche noe forferdelig mye når jeg har kjøpt eksemplaret på DVD? Eller slipper jeg unna mye patching.

Tenkte jeg skulle slippe unna mye patching ved å kjøpe det i "boks" versjon?

Jeg vil tro du må patche mye uansett, totalt skal spill-mappa di være på ca 18,3 GB..

Lenke til kommentar
Da var spillet kommet i posten å er ferdig patchet. Lurer på om det er en spesiell rase jeg burde velge for å møte på dere andre?

Og er det noen som spiller ikveld i tilfelle jeg trenger litt guidence?

De fleste er nok i enten Thestra eller Qalia. Når du lager karakteren din så vil du se hvor du starter hen. Det er forøvrig ikke så vanskelig å reise til de andre kontinentene.

Legg: Vargar, Gulzai og Nimera til i vennelista di så kan jeg hjelpe deg ingame senere i kveld hvis du ønsker det.

Lenke til kommentar

Det som var så fint i Ca'ial i forhold til start området til hobbitene var at når jeg var ferdig i et område, fikk jeg beskjed om hvor jeg kunne gå nå. Med hobbit druiden min sprang jeg stort sett rundt som ei hodeløs høne etter level 10++, så forferdelig stort område å 100 plasser å gå. Det er jo egentlig bra, men det blei ikke så mye levling på slikt :p Det opplevdes veldig rotete.

I Autumn Outpost questet jeg i når jeg var rundt 7-8 med min raki paladin. En liten utpost rett nord for Ca'ial. I tillegg finnes det en poacher som er rett bak(sør) for utposten som har noen quest.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...