Gå til innhold

Alt om Vanguard :Saga Of Heroes

Anbefalte innlegg

Har slitt litt med motivasjonen i det siste, har ikke klart å engasjere meg i noen guild enda, og da har det fort blitt kjedelig å rave rundt alene. Men de gangene jeg har teamet up med noen har det vært sinnsykt kult! Vi er vel ikke så mange at vi kan lage et guild? Men kanskje vi kunne blitt med i et av guildene til de mer erfarne spillerne? :D

Jeg liker faktisk å soloe en god del ,men det er veldig morro i teams også. Dere kan jo spørre sjefen i guilden min han heter Moonlake ingame . Men vi er nokså gamle da , mange rundt 30 , 40 og noen rundt 50 år , jeg er en av de yngste i klanen ( 31 år ), så oppfør dere pent :p og WoW-snakk er bannlyst !

SE på denne røveren ! :

post-144689-1201644219_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kunne godt vært med i en guild når jeg mottar spillet om et par dager. Kan vi ikke bare kalle oss "The cudly bears of NORWAY" :p

Kunne ikke OP lage en liste i første post om hvem som spiller/ingame name/hvilken server de spiller på, så kanskje vi kan få en oversikt over hvor mange vi er, og om vi kunne starte en norsk guild?

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Bruutahl eller andre: Noen gode maps, evt UI å anbefale?

Se i en tidligere post (#78) jeg har skrevet, der ligger en link til siste versjon av kartpakken, Info Map Advanced v1.3. :)

@Bulletus: (bra forslag av Konamixx) lager du en (oversiktlig) oversikt over alle som spiller i første post..? Forumnavn her, avatarnavn, lvl, klasse, server. Lag det under det du allerede har skrevet i posten (ser ut som vi får "godkjent" tråden med det du har skrevet :thumbup: )..

Endret av Bruutahl
Lenke til kommentar

Etter å ha lest denne tråden, og den tidligere tråden som ble stengt,bestemte jeg meg for å teste ut Vanguard.

Så jeg handla det online på SOE sine sider, og holder på å laste det ned nå..

Tar sykt lang tid, men da får jeg jo tid til å bestemme hvilken klasse og rase jeg vil spille :)

Lurer på enten Shaman, Necromancer eller Warrior..

Og det må vel bli Halgar serveren da, sider det er der de fleste her holder til?

ahh, gleder meg, skal bli fint med et nytt mmorpg igjen :)

Lenke til kommentar
Lurer på enten Shaman, Necromancer eller Warrior..

Monk og sorcerer er også artige klasser å spille :)

Det som egentlig er mest frustrerende med Vanguard er det faktumet at vi har for få character slots! Får jo ikke prøvd alle classene :(

Med station access pass har du plass til 10 karakterer. Holder lenge for min del

Lenke til kommentar

Nå inneholder den første posten også ingame navn/klasse og hvilken server Gamer.no-folk spiller på , listen er noe ufullstending og er dere savnet på listen eller vil gi meg informasjon om klasse , så anbefaler jeg at dere sender meg en privat meldig så jeg kan holde listen oppdatert ! :)

Serverene er oppe foressten , selv om launchpaden skulle si noe annet :p Kanskje treghet i systemet . Det blir delt ut fyrverkeri !

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Ting man ikke foretrekker å ha i senga !

Tenkte du da på den lille dvergen? hehe

ØY ! Fy deg ! :p

BTW : Iriterer meg at Halgar serveren alltid er sist oppe av serverene etter maintance , i skrivende stund er Halgar nede mens de andre er oppe . Alltid skal vi europeere bli behandlet som buskap .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...