TDZGamer Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Er det sånn at det i patchen som er "tyngst" å laste ned er i begynnelsen? jeg håper nå det for det går veeeeldig treigt. Har bare litt over en sånn gul strek nå Patchern er elendig til å anslå tid. Se heller på Vanguard mappa. Den skal bli 18.3GB. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 da har jeg spilt en liten stund, er nå lvl 3, half elf bard og jeg starta på Halgar Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) da har jeg spilt en liten stund, er nå lvl 3, half elf bard og jeg starta på Halgar Hva er ingame navnet ditt? Endret 27. januar 2008 av firberblad Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Er level 10 nå, spiller på Halgar og heter "Dekaran" Lenke til kommentar
Bambi1984 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Da har jeg fått starta ett par toons på Halgar. Heter Vivandres og en annen med navn Vivandrus. Eller noe i den duren:) Finnes det en norsk guild som dere er med i eller skulle vi fått til noe? Håper vi snakkes ingame! Endret 27. januar 2008 av Bambi1984 Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Bestilte Vanguard: Saga of Heroes i dag nå fra playx gleder meg til å prøve spillet. Noe jeg bør vite om spillet? Jeg tror jeg kommer til å prøve ranger først, det er en klasse basert på ranged combat, ikke sant? Og hva er forskjellen på rasene i spillet, er det forskjellige starting attribrutes? Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Bestilte Vanguard: Saga of Heroes i dag nå fra playx gleder meg til å prøve spillet. Noe jeg bør vite om spillet?Jeg tror jeg kommer til å prøve ranger først, det er en klasse basert på ranged combat, ikke sant? Og hva er forskjellen på rasene i spillet, er det forskjellige starting attribrutes? Klassene er veldig godt beskrevet når du velger en i spillet ,bare å lese Ranger er ranged combat med litt melee innimellom - som vanlig . Det er selvfølgelig forskjell på starting attributes på de forskjelllige rasene , men som sagt ,det er lettere å lese selv når man velger karakterer . Endret 28. januar 2008 av Bulletus Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) da har jeg spilt en liten stund, er nå lvl 3, half elf bard og jeg starta på Halgar Hva er ingame navnet ditt? er lvl 6 nå, mitt ingame navn er... *trommevirvel*.. Andum! :O... Endret 28. januar 2008 av Andum Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Gryende soloppgang Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ugh..Nå har du postet så mange fine bilder her Bulletus at jeg falt for fristelsen å bestille spillet fra Playx.no. Jaja.. Får vel prøve det en mnd å se hvordan det går. OT:Noen som har erfaring med leveringstiden til Playx.no? Leverer de fra Norge? Lenke til kommentar
soul Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Heisann folkens Har fulgt med dette spillet i noen år, og har hatt spillet en stund, men spiller noe sporadisk. Tenkte jeg skulle prøve å få klokket inn noen timer i uka fremover. Spiller en lvl 23 Sorc på Halgar servere, ingame: Reelflip Bruutahl eller andre: Noen gode maps, evt UI å anbefale? Endret 29. januar 2008 av soul Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Advanced infomap funker veldig bra. Når det gjelder UI..så er erfaringen litt blandet. CORE funket greit nok, men er mest happy med default UI. Smak og behag regner jeg med: Karakterer på Halger: Vargar, 20 cleric Nimera, 26 Sorcerer Gulzai, monk Endret 29. januar 2008 av firberblad Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hvor stor er verdenen i forhold til WoW, pre expansion? Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Hvor stor er verdenen i forhold til WoW, pre expansion? Vanguard er vel 3-4 ganger så stort som WoW , enormt mye å explore . Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Noe av det som irriterer meg mest er at hver gang jeg dukker under vann, eller kommer opp fra det med kameraet så blir hele skjermen svart og jeg må /flush'e, noe som er veldig irriterende i lengden. Som sagt, kan jo bare la være å dukke med kamera vinkelen, men det skjer når jeg er i byer også :S men utover det så er det her et konge spill Endret 29. januar 2008 av Andum Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Noe av det som irriterer meg mest er at hver gang jeg dukker under vann, eller kommer opp fra det med kameraet så blir hele skjermen svart og jeg må /flush'e, noe som er veldig irriterende i lengden. Som sagt, kan jo bare la være å dukke med kamera vinkelen, men det skjer når jeg er i byer også :S men utover det så er det her et konge spill Det er visst griselett å lage makro i Vanguard , lag flush som en makro Javisst er det morro , er bare å dra på oppdagelseferd Er man tom for quester , er det bare å explore nytt område. Legg merke til at det skal litt mer til å flykte fra monstere , de løper etter deg til du sulter ihjel Mange kule mobs i vanguard , alt fra kjøtt-etende planter til slimes Lenke til kommentar
Bambi1984 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Heisann folks. Da har jeg blitt lvl 10 med sorceren min. Vivandruse er ingame navn, Det jeg lurte litt på var om folk her er ivrige på å starte ett norsk guild i VG. Ser utifra denne posten at en del spiller det og tenkte det kunne vært noe! Er dere med på det så rop ut da så kanskje vi kan få det til Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Heisann folks. Da har jeg blitt lvl 10 med sorceren min. Vivandruse er ingame navn, Det jeg lurte litt på var om folk her er ivrige på å starte ett norsk guild i VG. Ser utifra denne posten at en del spiller det og tenkte det kunne vært noe! Er dere med på det så rop ut da så kanskje vi kan få det til im in .. men må ha et litt "ondt" guild navn da, ikke noe sånn Norway United, det blir for døvt Endret 29. januar 2008 av Andum Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Noe av det som irriterer meg mest er at hver gang jeg dukker under vann, eller kommer opp fra det med kameraet så blir hele skjermen svart og jeg må /flush'e, noe som er veldig irriterende i lengden. Som sagt, kan jo bare la være å dukke med kamera vinkelen, men det skjer når jeg er i byer også :S men utover det så er det her et konge spill settings på max? noen som har rapportert inn bug med svart skjerm da. Advanced infomap funker veldig bra.Når det gjelder UI..så er erfaringen litt blandet. CORE funket greit nok, men er mest happy med default UI. Smak og behag regner jeg med: Karakterer på Halger: Vargar, 20 cleric Nimera, 26 Sorcerer Gulzai, monk liker drox veldig godt, synes det ser penere ut enn orginal ui også men smak og behag Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Har slitt litt med motivasjonen i det siste, har ikke klart å engasjere meg i noen guild enda, og da har det fort blitt kjedelig å rave rundt alene. Men de gangene jeg har teamet up med noen har det vært sinnsykt kult! Vi er vel ikke så mange at vi kan lage et guild? Men kanskje vi kunne blitt med i et av guildene til de mer erfarne spillerne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå