Gå til innhold

Alt om Vanguard :Saga Of Heroes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått starta ett par toons på Halgar. Heter Vivandres og en annen med navn Vivandrus. Eller noe i den duren:)

Finnes det en norsk guild som dere er med i eller skulle vi fått til noe?

Håper vi snakkes ingame!

Endret av Bambi1984
Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284

Bestilte Vanguard: Saga of Heroes i dag nå fra playx :) gleder meg til å prøve spillet. Noe jeg bør vite om spillet?

Jeg tror jeg kommer til å prøve ranger først, det er en klasse basert på ranged combat, ikke sant?

Og hva er forskjellen på rasene i spillet, er det forskjellige starting attribrutes?

Lenke til kommentar
Bestilte Vanguard: Saga of Heroes i dag nå fra playx :) gleder meg til å prøve spillet. Noe jeg bør vite om spillet?

Jeg tror jeg kommer til å prøve ranger først, det er en klasse basert på ranged combat, ikke sant?

Og hva er forskjellen på rasene i spillet, er det forskjellige starting attribrutes?

Klassene er veldig godt beskrevet når du velger en i spillet ,bare å lese :)

Ranger er ranged combat med litt melee innimellom - som vanlig .

Det er selvfølgelig forskjell på starting attributes på de forskjelllige rasene , men som sagt ,det er lettere å lese selv når man velger karakterer .

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Heisann folkens

Har fulgt med dette spillet i noen år, og har hatt spillet en stund, men spiller noe sporadisk.

Tenkte jeg skulle prøve å få klokket inn noen timer i uka fremover.

Spiller en lvl 23 Sorc på Halgar servere, ingame: Reelflip

Bruutahl eller andre: Noen gode maps, evt UI å anbefale?

Endret av soul
Lenke til kommentar

Advanced infomap funker veldig bra.

Når det gjelder UI..så er erfaringen litt blandet. CORE funket greit nok, men er mest happy med default UI. Smak og behag regner jeg med:

Karakterer på Halger:

Vargar, 20 cleric

Nimera, 26 Sorcerer

Gulzai, monk

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Noe av det som irriterer meg mest er at hver gang jeg dukker under vann, eller kommer opp fra det med kameraet så blir hele skjermen svart og jeg må /flush'e, noe som er veldig irriterende i lengden. Som sagt, kan jo bare la være å dukke med kamera vinkelen, men det skjer når jeg er i byer også :S men utover det så er det her et konge spill :D

Endret av Andum
Lenke til kommentar
Noe av det som irriterer meg mest er at hver gang jeg dukker under vann, eller kommer opp fra det med kameraet så blir hele skjermen svart og jeg må /flush'e, noe som er veldig irriterende i lengden. Som sagt, kan jo bare la være å dukke med kamera vinkelen, men det skjer når jeg er i byer også :S men utover det så er det her et konge spill :D

Det er visst griselett å lage makro i Vanguard , lag flush som en makro :)

Javisst er det morro , er bare å dra på oppdagelseferd ;) Er man tom for quester , er det bare å explore nytt område.

Legg merke til at det skal litt mer til å flykte fra monstere , de løper etter deg til du sulter ihjel :p

Mange kule mobs i vanguard , alt fra kjøtt-etende planter til slimes ;)

Lenke til kommentar

Heisann folks. Da har jeg blitt lvl 10 med sorceren min. Vivandruse er ingame navn,

Det jeg lurte litt på var om folk her er ivrige på å starte ett norsk guild i VG. Ser utifra denne posten at en del spiller det og tenkte det kunne vært noe!

Er dere med på det så rop ut da så kanskje vi kan få det til

Lenke til kommentar
Heisann folks. Da har jeg blitt lvl 10 med sorceren min. Vivandruse er ingame navn,

Det jeg lurte litt på var om folk her er ivrige på å starte ett norsk guild i VG. Ser utifra denne posten at en del spiller det og tenkte det kunne vært noe!

Er dere med på det så rop ut da så kanskje vi kan få det til

im in ;) .. men må ha et litt "ondt" guild navn da, ikke noe sånn Norway United, det blir for døvt

Endret av Andum
Lenke til kommentar

settings på max? noen som har rapportert inn bug med svart skjerm da.

Advanced infomap funker veldig bra.

Når det gjelder UI..så er erfaringen litt blandet. CORE funket greit nok, men er mest happy med default UI. Smak og behag regner jeg med:

Karakterer på Halger:

Vargar, 20 cleric

Nimera, 26 Sorcerer

Gulzai, monk

liker drox veldig godt, synes det ser penere ut enn orginal ui også men smak og behag :)

Lenke til kommentar

Har slitt litt med motivasjonen i det siste, har ikke klart å engasjere meg i noen guild enda, og da har det fort blitt kjedelig å rave rundt alene. Men de gangene jeg har teamet up med noen har det vært sinnsykt kult! Vi er vel ikke så mange at vi kan lage et guild? Men kanskje vi kunne blitt med i et av guildene til de mer erfarne spillerne? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...