Gå til innhold

Alt om Vanguard :Saga Of Heroes

Anbefalte innlegg

Det tar lang tid å laste ned ja, ca. 10 timer da jeg installerte. I den anledning vil jeg spørre om noen har prøvd å kopiere vanguard mappen. Jeg skal bytte hovedkort snart. Dette driver å dreper min RAM, vet ikke hvor lenge denne siste gigabyten vil funke, men jeg bruker det til den ryker.

Så når jeg reinstallerer kan jeg kopiere mappen og regne med at installern/patchern bare laster ned (evt. med "Full file check") det som er endret/nytt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer en instal shield wizard program, som jeg da installerer som om det skulle vært et helt vanlig spill, installasjonen tar merkelig nok godt under et sekund, kanskje ikke så rart når det eneste som blir installert er et Vanguard ikon. Så nei, ingen launcher som patcher som jeg kan se

Lenke til kommentar

prøv dette:

This is an alternative means of downloading Vanguard that accomplishes the same thing:

Download the Launchpad if you don't have it already, http://patch.station.sony.com:7000/patch/l...l_LaunchPad.exe.

2. Go to your Launchpad folder, C:\Program Files\Sony\Station\Launchpad. Right click on launchpad.exe and choose send to --> desktop.

3. Next, create a folder in C:\Program Files\ called Sony.

4. Double-click the Sony folder, and create a folder named Vanguard.

5.. Go to your desktop, right click on the Launchpad icon and choose properties.

6. In the target box, enter this exactly with quotes and all: "C:\Program Files\Sony\Station\Launchpad\Launchpad.exe" /game:vanguard

7. In the Start in box, put this in, quotes and all: "C:\Program Files\Sony\Vanguard"

8. Click on Apply and the Close.

9. Double-click the icon and the game will download.

Lenke til kommentar

hmm, jeg hadde visst den launchpad'n fra før jeg ^^ spilte Planetside og EQ2 trial for en tid tilbake. Men herifra er jeg ikke sikker på hva jeg skal. Testa launcher'n men da var til liten nytte.

Btw: der jeg installerte Vanguard mappa er på en anna disk en launchpad'n, har det noe å si?

Lenke til kommentar
hmm, jeg hadde visst den launchpad'n fra før jeg ^^ spilte Planetside og EQ2 trial for en tid tilbake. Men herifra er jeg ikke sikker på hva jeg skal. Testa launcher'n men da var til liten nytte.

Btw: der jeg installerte Vanguard mappa er på en anna disk en launchpad'n, har det noe å si?

Vanskelig å si, men prøv å legg launcheren du lasta ned direkte i mappa hvor du vil installere spillet.

Har du sjekket forumet? De har en egen post for problem med instalasjon/logg inn.

Lenke til kommentar
Begynte på Halgar, men serveren både kræsja, ble reboota og lagga no jævlig de dagene jeg spilte der. Endte med at jeg bytta til Seradon etter å ha lvla monken til lvl 10. Nå er jeg lvl 12/6/7 med disciple, fet klasse btw :)

Kan problemet være isp relatert ? Alltid vært smooth og fint på Halgar serveren for mitt vedkommende.Har opplevd laggspike en sjelden gang , men det gjelder jo alle servere .

Lenke til kommentar

Nå fungerer det, bare avinstallerte alt som hadde med sony å gjøre og når jeg skulle installere spillet så installerte jeg det bare på C disken. Flytter den sikkert seinere, men nå patcher den ihvertfall ^^ så snart får Halgar en ny borger ;)

Endret av Andum
Lenke til kommentar
Nå fungerer det, bare avinstallerte alt som hadde med sony å gjøre og når jeg skulle installere spillet så installerte jeg det bare på C disken. Flytter den sikkert seinere, men nå patcher den ihvertfall ^^ så snart får Halgar en ny borger ;)

BRA !!!!

Lenke til kommentar

I dag skjedde det noe rart : Spillet fikk maskina mi til å kræsje , jeg restarter og deretter går jeg inn i launcheren , men når spillet kommer til character select og jeg trykker på play , så bli skjermen svart , jeg går ut i windows som sier at spillet måtte avsluttes og en rapport kan sendes.Dette skjer hver gang nå , vet ike hva jeg skal gjøre og jeg får ikke spilt.

Skjermen blir altså svart etter jeg trykker play :

post-144689-1201369966_thumb.jpg

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
I dag skjedde det noe rart : Spillet fikk maskina mi til å kræsje , jeg restarter og deretter går jeg inn i launcheren , men når spillet kommer til character select og jeg trykker på play , så bli skjermen svart , jeg går ut i windows som sier at spillet måtte avsluttes og en rapport kan sendes.Dette skjer hver gang nå , vet ike hva jeg skal gjøre og jeg får ikke spilt.

Skjermen blir altså svart etter jeg trykker play :

ITS ALIVE !!!

Hehe , var bare skjermdriveren som hadde slått seg vrang ,takk gudskjelov ! En dag uten Vanguard er helvete .

Lenke til kommentar
hmm, oi, denne patchinga tar tid. Har stått på siden klokka 1 idag og da sto det at det tok 4 timer. Og nå står det at det er 17 timer igjen :S

Det tar sin tid.. men "tid igjen" kan variere, så ikke heng deg så veldig opp i den. Den blir mer korrekt mot slutten.

Har selv opplevd at den har stoppet under patching slik at jeg må starte den igjen manuelt, sjekk gjevnlig innom for å se at den faktsik laster ned.

Et lite tips: Trykk på Preferences, hak ut Optional Content, trykk Save, deretter kjør en Full File Scan. Kjør en sånn full scan (med Optional Content haket av) med gjevne mellomrom for å være sikker på at man har alt lastet ned og installert..

@Bulletus, du hadde vel ikke forventet at det var noe feil i Vang? :p

Lenke til kommentar
hmm, oi, denne patchinga tar tid. Har stått på siden klokka 1 idag og da sto det at det tok 4 timer. Og nå står det at det er 17 timer igjen :S

Det tar sin tid.. men "tid igjen" kan variere, så ikke heng deg så veldig opp i den. Den blir mer korrekt mot slutten.

Har selv opplevd at den har stoppet under patching slik at jeg må starte den igjen manuelt, sjekk gjevnlig innom for å se at den faktsik laster ned.

Et lite tips: Trykk på Preferences, hak ut Optional Content, trykk Save, deretter kjør en Full File Scan. Kjør en sånn full scan (med Optional Content haket av) med gjevne mellomrom for å være sikker på at man har alt lastet ned og installert..

@Bulletus, du hadde vel ikke forventet at det var noe feil i Vang? :p

Njaaaaaa ,,, Alt har jo funket smooth hitill ,blir gærn av at ting plutselig kan slå seg vrang hehe , men ærlig talt så tror jeg det var skjermdriveren som hadde bestemt seg for å ikke orke mer og ikke Vanguard , laster ned ny driver nå. Spillet funket jo med basic driveren som ligger inni Windows .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...