Bulletus Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Blir spillet patched i dag ? serverene og www.vgplayers.com er vertfall nede hos meg , HYYYYL ! Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Jeg er redd roguen min hadde slitt voldsomt mot en med 3 eller fler prikker, men med paladinen og druiden min tar jeg greit en 3 prikk mob på samme level. Noen som har erfaring med rogue? Desidert den svakeste solo classen jeg har spilt til nå, men absolutt en tøff class. Endret 24. januar 2008 av Crispin Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Er noen av dere Outfitter og kan lage cotton bolts ? Jeg trenger desperat hjelp , jeg er blaksmith og trenger cotton bolts for å oppgradere en rustning jeg driver å mekker. Jeg kan skaffe reagentene hvis noen orker å lage bolts ut av dem . plz hjelp Hilsen Brutar , Halgar serveren Endret 24. januar 2008 av Bulletus Lenke til kommentar
Niflheim Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Anbefaller folk å prøve PVP serveren. Absolutt morro. Minner meg veldig om gamle uo om noen her spilte det. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 monster med 2 prikker er det normale å ta når man starter som ny, 3 prikker er noe man går over på når man har litt bedre utstyr og erfaring..med bedre exp derretter 4 prikker helst gruppe men mange gjør de også solo men som regel vet man hva man gjør da og har god kjentskap til sin class hørte rykter om bittelitt downtime idag ja..har ikke logga på eller sjekka det opp, nettopp hjemme fra jobb så Lenke til kommentar
Bruutahl Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Vanguard Build 1957 Patch Notes 1/24/2008 http://forums.station.sony.com/vg/posts/li...?topic_id=26492 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg har en outfitter. Skal sjekke om lvlen er stor nok til å lage cotton bolt. Når det gjelder mobs med mer en to prikker så er kanskje det litt klass-avhengig. noen klarer det godt, mens andre sliter. Min sorcerer fikser det greit hvis de ikke kommer for nært. Clericen min sliter mer pga lav dps. siden du er warrior så er vel ikke dps ditt sterkeste våpen, men du tåler jo en del bank da. Åssen trives du med rangeren din brutar? Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg har en outfitter. Skal sjekke om lvlen er stor nok til å lage cotton bolt. Når det gjelder mobs med mer en to prikker så er kanskje det litt klass-avhengig. noen klarer det godt, mens andre sliter. Min sorcerer fikser det greit hvis de ikke kommer for nært. Clericen min sliter mer pga lav dps. siden du er warrior så er vel ikke dps ditt sterkeste våpen, men du tåler jo en del bank da. Åssen trives du med rangeren din brutar? Rangeren trives jeg med Er egentlig bare et bi-prosjekt som jeg spiller innimellom for å løse opp fra craftinga med Dwarfen, veldig bra dps Jeg har fiksa cotton bolts foressten ,jeg er blitt kjent med ei dame som laga 20 til meg . Jeg skal lage full upgraded tin armor f0r jeg begynner å adventure igjen , det blir tøft Ellers selger armor bra på auction det er bra , fikk 1G for en chest jeg laga ! Lenke til kommentar
Bambi1984 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hei Patcher spillet nå, men lurer på hvilken server jeg bør starte på? Lest litt rundt om at Halgar EU servern er i dårlig stand og jeg bør kanskje velge en annen. Men vil gjerne spille på en server der de fleste norske spiller hvis det er noen igjen^^ Takker for svar Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Hei Patcher spillet nå, men lurer på hvilken server jeg bør starte på? Lest litt rundt om at Halgar EU servern er i dårlig stand og jeg bør kanskje velge en annen. Men vil gjerne spille på en server der de fleste norske spiller hvis det er noen igjen^^ Takker for svar Nesten alle som har skrevet i denne tråden er på Halgar serveren Soe har fiksa endel og jeg personlig har aldri hatt noe problemer . Siden Halgar er den europeiske , er det vel også flest nordmenn på denne vil jeg tro Alle serverene er medium populated når det er "hovedspilletid" , så det er ikke så gale . Scroll oppover i denne tråden og ta kontakt med oss på Halgar serveren Du kan alltid bytte til annen server senere hvis du ikke er fornøyd Lenke til kommentar
Bambi1984 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Høres bra ut. Da er det bare å vente på patchinga, den ser ut som kommer til å ta noen timer:( Gira på å komme igang nå Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 haha ! sjekk ut denne synnsykt rabiate kjøttetende planta som vil ha meg til middag §! Lenke til kommentar
Bruutahl Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Hei Patcher spillet nå, men lurer på hvilken server jeg bør starte på? Lest litt rundt om at Halgar EU servern er i dårlig stand og jeg bør kanskje velge en annen. Men vil gjerne spille på en server der de fleste norske spiller hvis det er noen igjen^^ Takker for svar Det har vært litt klaging på diverse forum om den severen ja, men det er under utbedring. Problemet har vært at pingen har gått litt opp og ned. For min egen del har ikke dette bydd på store problemer. Men som sagt, devs jobber med problemet.. Forskjellen på europeiske og amerikanske servere er i hovedtrekk tidsforskjellen, dvs når det er mest folk på serveren. Så for norsk "standard", hvis du har en normal døgnrytme og spiller på kvelden (og utover natta), passer jo Halgar best med tanke på aktiviteten på serveren.. Edit: Så forresten at Halgar har fått diverse oppgraderinger.. Bl.a crafting-area og utlån av flying mount i housing-area! Ihvertfall på Carroll Island.. Sjekket ikke så nøye om det var kommet flere ting der, men ting går framover! Endret 25. januar 2008 av Bruutahl Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hei, jeg har lenge tenkt å prøve Vanguard, men har aldri fått kjøpt det på noen måte, så jeg leste disse postene og så noen som hadde lagt ut side man kunne kjøpe det så laste det ned. Ble litt forvirra når den ene linken etter den andre ikke virka på noen måte, så kan noen legge ut en "ordentlig" link som jeg kan laste det ned, er veldig gira på å få prøve dette Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Hei, jeg har lenge tenkt å prøve Vanguard, men har aldri fått kjøpt det på noen måte, så jeg leste disse postene og så noen som hadde lagt ut side man kunne kjøpe det så laste det ned. Ble litt forvirra når den ene linken etter den andre ikke virka på noen måte, så kan noen legge ut en "ordentlig" link som jeg kan laste det ned, er veldig gira på å få prøve dette http://vgplayers.station.sony.com/ Trykk der det står " Buy Vanguard" litt nede på siden , deretter lager du en konto , kjøper spillet , betaler 250 spenn , og du kan laste ned . Endret 25. januar 2008 av Bulletus Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) takker, har installert det nå, men det er ikke der Oo virker som om jeg må ta av anti virus for å få installert det... hmm... det eneste den installerer er mappa: bin med et ikon oppi.. any ideas? Endret 25. januar 2008 av Andum Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Skal holde å laste ned launcheren så installerer den resten selv. ca 18.3 gb Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 ikke for å være lat, men hvor finner man denne launcheren, har lasta installeren men er ikke sikker på om det er denne det er prat om.. :S Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Hmm, hvis du har kjøpt spillet så skal det stå i eposten du fikk. Eller du kan prøve her: http://vanguard.station.sony.com/install/ Endret 25. januar 2008 av firberblad Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) ok, da er launcheren det jeg allerede har lasta ned, men den installerer bare et ikon, ikkeno mer.. :S begynner å angre på at jeg kjøpte spillet nå -.- får jo faen meg ikke lasta det ned T_T Endret 25. januar 2008 av Andum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå