Gå til innhold

Alt om Vanguard :Saga Of Heroes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er månedsprisen på Vanguard? Jeg sliter med å finne sånn informasjon på nettet.. :/

Prisen er 14.99 $ pr mnd..

Dvs (med dagens kurs 1 USD = 5,34 NOK) 14,99 USD = 80,05 NOK

Då har eg "drete på draget". Fekk kun valg med norsk valuta og der viste prisen 104,- el. 108,- pr. mnd. Husker ikkje heilt, samma det. Fann ingen valg som kunne endre valuta til dollar. Eller så er eg blind. Kan godt hende forresten :)

Lenke til kommentar
Hei!

Ja, jeg er en lvl 9 (adventuring) Raki (ranger). Jeg er storfornøyd med spillet! Jeg har fått meg hest (lvl 10 Outfitter), og akkurat nå driver jeg å utforsker Kojan!

Char name: Attchar

(ja, jeg er faktisk Attchar, her fra forumet, men jeg mista passordet, så her er jeg med "ny" bruker)

Jeg har også en lvl 10(adventuring) dwarf på Halgar

Char name: Knorvac

Miromurr

Finner Knorvac som friend, men ikke noen andre av avatarene dine i spillet.. er du på Halgar-serveren..?

Nei, Knorvac er den eneste jeg har på Halgar. Resten er på Seradon.

Men jeg vurderer å flytte over Raico til Halgar :)

Lenke til kommentar

Siden jeg er lat og udugelig kan noen forklare crafting litt nærmere? Og spm er om det finnes flere grener under feks blacksmithing? Eller kan du som blacksmithing både lage alle våpen og rustninger? Jeg spør fordi jeg har lyst å både kunne lage rustninger og våpen, å¨lurer på om jeg må bruke to characters eller en.

Lenke til kommentar
Slik eg har forstått det så må du velge mellom armor el. våpen. Trur dette valget må takast på lvl 11 crafting. Andre får korrigere meg om eg tek feil.

Dette er rektig ;)

Crafting i Vanguard er morro , det er også hardt arbeid - som crafting skal være ;)

Det kule er at man kan lage ting som er like bra som raid-gear.

Jeg er nå lvl 16 ( snart 17 ) i armorsmith med dwarfen min , skal smukke han opp med full tin armor før jeg går ut i krigen , Han er bare lvl 12 i adventuring hehe .

Har også starta en Ranger ;)

post-144689-1201082331_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ang crafting:

sonene man starter på er svært forskjellige.. vi har 3 forskjellige kontinent, qulia, thestra og kojan.

qulia er meget egyptisk inspirert

thestra er europeisk middelalder

kojan er østen..kina..japan

så ..vil du lære deg craftingstyle fra alle tre kontinent for å lage armor/våpen/hus/båter..ja da må du oppsøke en trainer på alle kontinent og gjøre en quest for og bli "verdig". Så er det bare og starte på lvl1 på det kontinentet du vil lære fra, men det tar tid og de fleste lærer seg som regel bare en stil, så man er man også etterspurt om man er lvl50 i en carftingstyle.

Så her er det masse gjøre for de som vil.. 3 x 50 lvl crafting.. ;)

Lenke til kommentar

Litt å henge fingrene i med andre ord, takk for svar.

I dag prøvde jeg noe nytt, jeg døde inne i ei hule som jeg hadde gått meg litt vill i, så orket ikke springe tilbake så jeg summonet tinga mine til meg. Men mangler en drøss av items, og har mistet en hau med xp og rested xp. Er det straffen for og ikke corpserunne?

Lenke til kommentar

I dag prøvde jeg noe nytt, jeg døde inne i ei hule som jeg hadde gått meg litt vill i, så orket ikke springe tilbake så jeg summonet tinga mine til meg. Men mangler en drøss av items, og har mistet en hau med xp og rested xp. Er det straffen for og ikke corpserunne?

Jeg har mista exp ved summoning men aldri mista items.

Btw sjekk denne helsikens digre vepsen !

post-144689-1201101133_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Fikk tilbake mye xp når jeg leverte et quest noen minutter etter jeg "ressa" med alteret. Men savner forsatt 1-2bager fulle av magiske items og anna loot, fant meg en fin redcap camp med 3named som jeg campa i nesten en time, blei noen drop da.

Nytt spm, denne gang om Info Map Advanced. Har nå lagt inn denne moden, men etter jeg har minet feks en copper vein kommer den ikke opp på kartet? Og oppfor minimapet har det kommet 5 nye tegn jeg kan klikke, ser egentlig ut til å være bilde av de fem harvesting mulighetene(tre,stein,metal,etc) Men viss jeg klikke på en av disse blir hele mapet og minimapet svart? Noen innstillinger jeg bør ta en titt på ?

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Nytt spm, denne gang om Info Map Advanced. Har nå lagt inn denne moden, men etter jeg har minet feks en copper vein kommer den ikke opp på kartet? Og oppfor minimapet har det kommet 5 nye tegn jeg kan klikke, ser egentlig ut til å være bilde av de fem harvesting mulighetene(tre,stein,metal,etc) Men viss jeg klikke på en av disse blir hele mapet og minimapet svart? Noen innstillinger jeg bør ta en titt på ?

Nyeste versjon av Info Map Advanced er v1.3, kom ut 5 jan. 08.

Download: http://www.curse.com/downloads/details/9464/

- Ting du miner/harvester vil ikke komme opp på kartet umiddelbart dessverre. Du må logge dine funn til de som lager kartene først, så tegner de inn dine funn å gir ut på nyere versjoner av kartene. Her er en link på hvordan dette gjøres: http://www.soresha.net/vgpoi/?page=logging . Det anbefales at man tar seg tid til dette siden alle har fordel av det i senere versjoner av kartene, som de selv sier "The data for the InfoMap UI mod is submitted by players using the Automatic PoI Logging System on this website. If you would like to see more data available in this mod, join in with the effort to collect it!"

- Ja, de knappene er de forskjellige tingene du kan mine/harveste. Her er en link som forklarer det meste om kartene: http://www.soresha.net/infomap/ . Har selv sett at kartet kan bli svart, men da har jeg bare trykket på knappene til kartet har dukket opp igjen. Bakdelen er at infoen om stein/tre og alt det der forsvinner. :ermm: Mulig det er en liten bug i overleggskartene, men det skjer bare av og til. En restart av spillet hjelper ihvertfall..

Denne kartpakken er å anbefale! :)

Endret av Bruutahl
Lenke til kommentar

ute på et lite eventyr høres det ut som ;) ja man mister mere exp enn vanlig når man tar en summon..straffer seg, men det kommer ganske fort tilbake når man dreper et par monster får mere enn vanlig exp for at man skal ta det igjen innen rimelighetens grenser..ellers har jeg aldri hørt om items som har blitt borte :( må være en skjeldenhet tror jeg..men bare og spørre om assistanse om du har corpsrun langt inne i en mørk plass :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...