Gå til innhold

Alt om Vanguard :Saga Of Heroes

Anbefalte innlegg

Smått utrolig at de ikke tilbyr trials enda...

Men mulig jeg bare kjøper det, og ser hvordan spillet føles.

for og si det slik, spillet vokser i takt med at man får lvls selv :) blir bare bedre og bedre, skulle absolutt vært flere spillere men har ikke hatt noe problem med grupper når man blir litt mere høgere lvl :) har 2stk lvl50 der og blir aldri lei, questene er rett og slett episk mange av dem med en skikkelig god questline og rewards.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Morsomt å se at det (nesten) er liv i denne tråden enda.. :)

Må innrømme at AoC kom i veien for dette spillet da det ble lansert.

Har blitt mindre AoC i det siste, så jeg får se hva som skjer....

Er det kommet noe nytt de siste mnd? Har ikke fulgt så mye med.. ehm..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Noen som spiller Vanguard for tiden? Jeg har ikke spilt det siden release, hører at det har blitt bedre (ferdig?) :) Installerte det i går og starta en char sammen med en kompis på en amerikansk server. På den trial øya var det bra med aktivitet, og folk der sa at spillerbasen er på vei opp. Er det tilsvarende tendenser på euro serveren?

Lenke til kommentar

- Vanguard er i en litt pussig situasjon. Spillet blir bare bedre og bedre, systemkrava er ikke skyhøye lengre og bugs og glitches færre og færre. Det er blitt sluppet masse nytt "content" og nå jobbes det med 2 nye raidzoner, ny lvl increase og AA experience !

- Problemet er fremdeles at Sony skremte vekk hele gamingverdenen med en forferdelig launch, og de blir ikke kvitt ryktet sitt som et "failed at launch" -spill. Jeg har spillt EQ, EQ2, WoW, LotRo og AoC - og det er bare EQ1 av disse som er i nærheten av Vanguard. Ingenting (bortsett fra ene raidzona) er instanced. Alle er i samme "fysiske" verden, klassene er svært forskjellige fra hverandre, grafikken er fremdeles den beste av alle RPGMMOs og spillet er nå såpass bugfritt at det kan anbefales alle. Ingen spill har et så vellutviklet tradeskilling-system og i tillegg finnes det en 3dje sphere "Diplomacy", som får større og større betydning i endgame.

**ANBEFALES**

En av mine chars,

Race: Goblin

Class: Monk

ScreenShot_00082.JPG

Endret av Filla
Lenke til kommentar

Hmm,,, jeg har mista Vanguard,meen det koster jo bare 88 kroner på steam heldigvis.Hadde jeg ikke vært drita lei fantasy sjangeren så hadde jeg nok tatt det opp igjen ( noe jeg antagelig kommer også til å gjøre senere når lysten kommer).

Jeg spiller Anarchy Online for øyeblikket da sci-fi delen i meg begynte å få abstinenser.

Lenke til kommentar

Det var vel Sigil som hadde en ræva launch, også ble de kjøpt opp av Sony, men bagateller. Hvordan klarte du å miste vanguard?! Du husker vel brukernavn og passordet? Klienten kan jo lasted ned fra hjemmesiden deres.

For uaktive kontoer har faktisk vanguard vært gratis i ca en måned, gratisperioden går vel ut med månedskifte. Så jeg har hatt et fint opphold i Telon de siste ukene, men er ikke sikker på om jeg kommer til å spille videre, darkfall kommer jo snart og man har ikke evig med fritid :\

Digget virkelig at halvinger nå kan være hellige krigere, paladins er alltid kjekke. De forskjellige klassene i vanguard er virkelig noe av de beste.

Irriterende til tider at det finnes så mye bra mmorpgs, for det finnes ikke et som dekker alle mine "behov" og da må man spille flere og døgnet har kun 24timer...

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Det var vel Sigil som hadde en ræva launch, også ble de kjøpt opp av Sony, men bagateller. Hvordan klarte du å miste vanguard?! Du husker vel brukernavn og passordet? Klienten kan jo lasted ned fra hjemmesiden deres.

For uaktive kontoer har faktisk vanguard vært gratis i ca en måned, gratisperioden går vel ut med månedskifte. Så jeg har hatt et fint opphold i Telon de siste ukene, men er ikke sikker på om jeg kommer til å spille videre, darkfall kommer jo snart og man har ikke evig med fritid :\

Digget virkelig at halvinger nå kan være hellige krigere, paladins er alltid kjekke. De forskjellige klassene i vanguard er virkelig noe av de beste.

Irriterende til tider at det finnes så mye bra mmorpgs, for det finnes ikke et som dekker alle mine "behov" og da må man spille flere og døgnet har kun 24timer...

Husker verken verken passord eller brukrnavn, men skal fikse det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...