Gå til innhold

Alt om Vanguard :Saga Of Heroes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

først..de forskjellige sonene du man starter på er svært forskjellige..vi har 3 forskjellige kontinent, qulia, thestra og kojan.

qulia er meget egyptisk inspirert med pyramider og det hele..det vil og si at bygger du en båt eller crafter armor våpen så blir de i qulian style! :) altså egypt med de stats som er spesiell for det kontinentet,båter ser da ut som de aller største kripsskipa du har sett fra egyptisk historie når du lager de største

thestra er europeisk middelalder som vi har sett på et par bilder her, det samme gjelder for crafting og båter her, man crafter armor med stats spesiellt for thestran style også båter blir..som piratskip for de største :)

kojan er snakker vi østen..kina..japan, crafting med stats for det kontinentet, skip ser typisk østlig ut, fra små båter til stor krigsskip med den hastigheten man er ute etter :) må bare si at kojan har noen av de meste interresange startquester jeg har sett..meget japans/mystisk, får nesten frysninger noen gang.

så ..vil du lære deg craftingstyle fra alle tre kontinent for å lage armor/våpen/hus/båter..ja da må du oppsøke en trainer på alle kontinent og gjøre en quest for og bli "verdig" også er det bare og starte på lvl1 på det kontinentet du vil lære fra, men det tar tid og de fleste lærer seg som regel bare en stil, så man er man også etterspurt om man er lvl50 i en carftingstyle.

Guildhalls! , de crafter man sammen hele guildet, de er meget dyre, pluss at man må ha en diplomat som er lvl50 i guildet, guildhalls er store..meget store, for og si det slik..man bare stopper opp og tenke..woooow når man ser dem, de gir også en buff til hele guildet uansett hvor du er i verden som er meget bra!.

Diplomats..det er en historie for seg selv, hehe..du kan nesten ha det like gøy med å bare være diplomat i spillet som andre har det med å dra rundt og drepe monstre.

*tips* når du når lvl 15, er thestra meget bra, dra til renton keep, gjør armorquesten der og missivequests i three river village..missives er repeat og de finns for flere områder og lvls samt at du får rewards for 1 5 og 10 missives, 10 gir best reward..ellers skal jeg ikke anbefale en raskest mulig rute til lvl50 om ikke noen vil det..spillet må nesten oppleves

Båter : atrificers lager dem fra lvl30 mener jeg det var,du kan sette de ifra deg hvor du vil på et hav/vann/elv, de blir igjen selv etter du logger ut, men du kan summon den til dit du er i ettertid. de finns i forskjellig størrelse med hastighet derretter, du kan ha hele gruppa di eller hvem du vil med på båten din, men bare du kan seile den, å ja..de Kan synke og det finns monstre der nede! hihi ;)

vi hadde nettopp en guildevent der vi skulle reise med båt mellom kontinentene, velger selv båt, kunne evt låne en båt fra noen som hadde en rask en, skulle innom forskjellige waypoints på veien raskest mulig, skulle du eller laget ditt møte på et annet skip på veien så hadde man full rett til /duel mellom skipene på havet, eller skulle noen komme samtidig til en waypoint ble det også /duel. det var en playerevent da med rewards satt opp fra de rikeste :) meget gøy :)

lang post, avslutter før dere blir blind :)

Hudrin 50 ranger.

Lenke til kommentar
Er det virkelig meningen man skal godta ToS hver eneste gang man starter spillet?

må trykke "accept" hver gang ja men trenger ikke lese gjennom..har ikke tenkt på noen måte og slippe unna det ..er vel bare blitt vant til det siden det bare er et klikk med musa..

*edit* : det er kommet en ny sonydownload launcher som man kan velge bort ToS og slikt, den er i beta men kan testes, lasta den ned nå, ser grei og oversiktlig ut :) mange options der

Endret av deca_23
Lenke til kommentar
Vel jeg spurte jo i forrige post, men er det virkelig ingen som vet hvor man kan laste ned klienten? Fikk litt lyst å prøve dette spillet. Selv om ingen mmorpg har fenget siden GW, som jeg nå er rimelig lei av.

gå til http://www.joinvanguard.com/en/ og trykk på order now..så trenger du bare lage en account, som faktisk er greit for du kan styre alle dine sony spill fra den accounten ..praktisk :)

Lenke til kommentar

Hei!

Ja, jeg er en lvl 9 (adventuring) Raki (ranger). Jeg er storfornøyd med spillet! Jeg har fått meg hest (lvl 10 Outfitter), og akkurat nå driver jeg å utforsker Kojan!

Char name: Attchar

(ja, jeg er faktisk Attchar, her fra forumet, men jeg mista passordet, så her er jeg med "ny" bruker)

Jeg har også en lvl 10(adventuring) dwarf på Halgar

Char name: Knorvac

Miromurr

Lenke til kommentar
Haha! Flotte hesten :D Men skulle ønske de fantes ponnier.

Men hva er alle de prikkene du har på kartet Bulletus?

De prikkene på kartet er steder der jeg har sluppet en fjert ! :D

Neeeeida , bare tuller jeg - det er plasser med små dagbrudd av tinn og kobber :)

Kos fra Brutar Bartus på Halgar serveren . :)

Lenke til kommentar
Gadd ikke å spille mer enn 5 minutter, lyden var så hakkete. Får se om jeg prøver i morgen. Kanskje det er et problem med det nye lydkortet, skal prøve med det integrerte og hvis så bruke angreretten.

Har du lasta ned nyeste driver til lydkortet ?

Bare et lite tips for tweaking og for problemløsning på maaaaange problem! :) gå hit : http://forums.station.sony.com/vg/posts/li...?topic_id=10869

Hudrin

Lenke til kommentar
Finnes det butikker i Norge som selger Vanguard, eller er bør jeg bestille på nettet?

Det gjør det helt sikkert, men jeg har ikke sett spillet i butikker på mange mange måneder her i området i allefall. Jeg hadde kjøpt det på nettet, via den linken jeg skrev tidligere :D

Lenke til kommentar
Hei!

Ja, jeg er en lvl 9 (adventuring) Raki (ranger). Jeg er storfornøyd med spillet! Jeg har fått meg hest (lvl 10 Outfitter), og akkurat nå driver jeg å utforsker Kojan!

Char name: Attchar

(ja, jeg er faktisk Attchar, her fra forumet, men jeg mista passordet, så her er jeg med "ny" bruker)

Jeg har også en lvl 10(adventuring) dwarf på Halgar

Char name: Knorvac

Miromurr

Finner Knorvac som friend, men ikke noen andre av avatarene dine i spillet.. er du på Halgar-serveren..?

Lenke til kommentar

Ait boys, da er jeg tilbake på Vanguard =) Spilte fra begynnelsen av men taklet ikke alle bugs så vi prøver igjen! Er det halgar serveren det er flest norske på hvis jeg har forstått riktig? Og går det an å sende gamle characters over til andre servere? Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Ait boys, da er jeg tilbake på Vanguard =) Spilte fra begynnelsen av men taklet ikke alle bugs så vi prøver igjen! Er det halgar serveren det er flest norske på hvis jeg har forstått riktig? Og går det an å sende gamle characters over til andre servere? Takker for svar :)

Hvis du spilte på EU serveren sist, så mener jeg du automatisk er flyttet til Halgar.

Sjekk forumet også. Mener det fortsatt skal være mulig å bytte server.

Og ja. De fleste norske er nok på Halgar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...