Gå til innhold

Alt om Vanguard :Saga Of Heroes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, begge to spiller nok i stedet for å chatte her. :lol:

men jeg skal jo begynne. men har det noe å si hvilken race jeg velger? kan jeg være med i hvilken som helst guild for det om?

men uansett.....har noen en hjelpsom og bra guild som jeg kan joine? og hvilken race er dere?

Lenke til kommentar
Ja, begge to spiller nok i stedet for å chatte her. :lol:

men jeg skal jo begynne. men har det noe å si hvilken race jeg velger? kan jeg være med i hvilken som helst guild for det om?

men uansett.....har noen en hjelpsom og bra guild som jeg kan joine? og hvilken race er dere?

Jeg anbefaler at du prøver spillet FØRST ;) Det har ikke noe å si hvilken rase du velger - det viktigste er at DU har det morsomt ! Prøv ut forskjellige raser !

Det hjelper å lese litt i denne tråden , det er derfor den er til ! I første post er det en liten oversikt over noen av folka her på forumet.Noen poster lengre opp har jeg allerede svart på guild-spørsmålet ditt ;)

LEs litt i tråden når du har tid ;)

Lenke til kommentar

Brutar, jeg gikk litt lei. sikkert spilt det alt for mye og da skjer som regel det. Så, istedefor å tvinge meg selv til å spille når jeg ikke har lyst så har jeg hatt en liten pause. Er på nå og da for å sjekke karakterer og update spillet. Kjøpte en PS3 også og har brukt litt tid på å leke med den.Regner med å være tilbake om kun kort tid. Er jo bra at det fortsatt er liv i denne posten da :)

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Hei

Har starta noen flere chars, da jeg synes det er greit å være selvforsynt med diverse ting som bags etc. Så jeg har nå min ene på fortsatt lvl 31 og min sorcer er nå på lvl 15.

Eneste jeg ikke har tatt så seriøst enda er diplomacy, har tenkt å gi den ett forsøk på den sorceren. De andre orker jeg ikke foreløpig å lvl akkuart det.

Når jeg spilte wow hadde jeg jo flere typer chars der jeg egentlig kunne lage det meste av alt. Syntes det var veldig greit da jeg slapp å kjøpe alt ifra AH. Og jeg kunne hjelpe folk i guildet med en del også.

Når det gjelder rase er det bare å starte en, som bulletus sier. For det fine enda er at man har så mange forskjellige startområder og quest områder så du får ikke så fort den feelingen av at det har jeg gjort før...som f.eks the barrens i wow.

Fosse

Endret av fossegrimen
Lenke til kommentar

Jeg gikk også litt lei, ble altfor mye spilling etter jeg begynte med crafting, ville ha det slik jeg hadde det i wow. Et drøss med characters med de fleste professions, gikk heller dårlig, for her var det faktisk krevende å drive med crafting :p Dessuten har det vært sinnsykt bra vær på jæren i det siste, og da blir det straks mindre spilling. Har lyst å aktivere igjen, men det blir kanskje drøyt nå mot sommeren, og snart kommer Age of Conan.

Som sagt tidligere, så mange spill, så liten tid!!!

Men viss Rakien min får hale kommer jeg tilbake asap!

Lenke til kommentar

Hei

Crafting tar tid i VG, men om man gjør oppdrag ifra taskmasters så synes jeg det går litt fortere å lvl i crafting. Og gjør man bra items så får man litt bedre loot også tilbake.

Og ikke minst får man rep når man gjør oppdrag ifra de forskjellige taskmasters.

Tålmodighet er ett fint ord når man holder på med crafting i VG, kort lunte er ikke å anbefale da det kan gå utover diverse ting.

Fosse

Lenke til kommentar
Har vært borte fra spillet en god stund nå, så rakk aldri å se GU4 i aksjon. Hvordan ser hjelmene ut? Kan noen legge ut bilder fra selve spillet av folk som har hjelm på seg? Jeg foretrekker dyrerasene, men alle er interessante.

Litt påfugl den qualia utgaven hehe !

post-144689-1208441104_thumb.jpg

post-144689-1208441115_thumb.jpg

post-144689-1208441124_thumb.jpg

post-144689-1208441134_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei

Har noen av dere noen anbefalinger på ett bra guild i vanguard?

Spiller på halgard. Ser etter ett casual guild egentlig. Har ingen på lvl 50 enda. Har en lvl 31 monk og en lvl 19 sorcer raki som er kommer opp på lvl 21 i crafting.

Mvh

Fosse

Lenke til kommentar
Hei

Har noen av dere noen anbefalinger på ett bra guild i vanguard?

Spiller på halgard. Ser etter ett casual guild egentlig. Har ingen på lvl 50 enda. Har en lvl 31 monk og en lvl 19 sorcer raki som er kommer opp på lvl 21 i crafting.

Mvh

Fosse

Les tidligere poster i tråden ;)

Eventuellt spør "Moonlake" eller "Kedon" og hils fra meg ;) (Brutar )

Guilden The second Sun er en mebget habil og voksen guild og ved din lvl skulle du få nytte av den og dem av deg ;)

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg spiller fortsatt på Sartok (FFA PvP) i guildet LAW.

50 Druid, 48 Rogue, 43 Disciple, 42 Bard, for å nevne noen.

Men - PvP serveren sliter med lav population. Trenger flere aktive spillere!

Håper SoE gjør en relaunch med GU5.

Endret av Fuz
Lenke til kommentar

Hei

Man må betale en mnd sum på ca 109 kr. Omtrent som alle andre mmo der man må betale.

Etter nesten 3 år i wow så har jeg spilt kun vg de siste mnd og må si jeg liker det veldig godt. Har joina ett stort og bra guild på halgar serveren, pve btw. Guildet heter the second sun og har en veldig bra hjemmeside med mange bra linker til div vg sites, og mange bra tips.

Selve spiller er delt inn i tre deler kan man si. Man lvl i adventuring, crafting og diplomacy. For linker med info har du på den første siden i den her posten.

Når det gjelder crafting så er det greit å ha tålmodighet, av og til en bøtte med valium. Men man får det til så lenge man ikek gir opp. Selv liker jeg det veldig godt, selvom alle feil jeg gjøre i crafting er jo min egen skyld. Mye å passe på.

Mvh

Fosse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...