Gå til innhold

Alt om Vanguard :Saga Of Heroes

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med antall folk på halgar? Når jeg spilte på sartok så var det på det meste 16 folk online(Mulig dette var bare for de i samme område som meg da) og på det meste så så jeg 1 person(sjeldent) rundt meg.

Halgar-serveren er medium populated og MASSE folk , det er den offisielle europeiske serveren !

Vi er ca 300 mennesker i guilden min og det er alltid 20+online bare i min guild , så jeg tror det bare er for sona di :p

Slik Vanguard er nå , så er det uten tvil det beste fantasy MMO omdagen - vertfall for meg ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan er det med antall folk på halgar? Når jeg spilte på sartok så var det på det meste 16 folk online(Mulig dette var bare for de i samme område som meg da) og på det meste så så jeg 1 person(sjeldent) rundt meg.

Kl. er nå 19:15, og vi er 25 online i mitt guild på Sartok :)

Endret av Filla
Lenke til kommentar
Hei

Har kommet meg til lvl 24 + starta noen alts. Men ser fort at banken blir full, er det noen måte å kunne øke bag spacen i banken? Siden jeg har spilt wow, så kunne man der kjøpte ekstra bag slots, er det noen mulighet i VG?

Og hunters league questene er nice. Skal starte med final test i skwalra:)

Steinar

Sliter med samme problem nå. Banken er full av div crafting materiale, så jeg må snart komme igang med craftingen. :)

Det har ellers blitt lite tid til spilling siste tiden, men min lille Raki har etterhvert klort seg fram til lvl 20. Nå sprader han stolt rundt i sin første cloak, klar for nye utfordringer.

Hunter`s League questene virker spennende, men hvor i Qualia plukker man dem opp?

Lenke til kommentar
Hei

Har kommet meg til lvl 24 + starta noen alts. Men ser fort at banken blir full, er det noen måte å kunne øke bag spacen i banken? Siden jeg har spilt wow, så kunne man der kjøpte ekstra bag slots, er det noen mulighet i VG?

Og hunters league questene er nice. Skal starte med final test i skwalra:)

Steinar

Sliter med samme problem nå. Banken er full av div crafting materiale, så jeg må snart komme igang med craftingen. :)

Det har ellers blitt lite tid til spilling siste tiden, men min lille Raki har etterhvert klort seg fram til lvl 20. Nå sprader han stolt rundt i sin første cloak, klar for nye utfordringer.

Hunter`s League questene virker spennende, men hvor i Qualia plukker man dem opp?

Er ikke det midt på vestkysten at en plukker dem opp? Husker ikke helt siden det er så lenge siden.

Lenke til kommentar

Hei

Når jeg vil lære meg oppskrifter i crafting på Thestra så har jeg fått opp rep i første omgang til 100 i artisan, eneste jeg mangler er å få trent hos en eller annen som gjør at jeg blir novice også. Noen råd?

Har dinga endelig 300 i mining, kom i en grp med tre andre der vi var på hver våres kant men å lvl i harvesting gikk betydelig fortere. Gikk raskere opp i skill lvl en vanlig, av o til gikk man opp med to:) Fikk også minet black iron også:) Har noen ore i banken, men sparer på det enda da jeg ikke har noe behov for gull. Ser at de selger for noen gull tross alt.

Mvh

Steinar

Lenke til kommentar
Hei

Når jeg vil lære meg oppskrifter i crafting på Thestra så har jeg fått opp rep i første omgang til 100 i artisan, eneste jeg mangler er å få trent hos en eller annen som gjør at jeg blir novice også. Noen råd?

Har dinga endelig 300 i mining, kom i en grp med tre andre der vi var på hver våres kant men å lvl i harvesting gikk betydelig fortere. Gikk raskere opp i skill lvl en vanlig, av o til gikk man opp med to:) Fikk også minet black iron også :) Har noen ore i banken, men sparer på det enda da jeg ikke har noe behov for gull. Ser at de selger for noen gull tross alt.

Mvh

Steinar

Jeg skjønte ikke helt den craftinga greia di , Artisan , så Novice ? Jeg anbefaler det å ta en titt på http://www.vanguardcrafters.com/ , du må besøke NPCer for å gjøre quester så du kan gjøre Tier 2,3,4 og Tier 5 recipeer .

Lenke til kommentar
Hei

Har dinga endelig 300 i mining, kom i en grp med tre andre der vi var på hver våres kant men å lvl i harvesting gikk betydelig fortere. Gikk raskere opp i skill lvl en vanlig, av o til gikk man opp med to:) Fikk også minet black iron også :) Har noen ore i banken, men sparer på det enda da jeg ikke har noe behov for gull. Ser at de selger for noen gull tross alt.

Mvh

Steinar

Jeg skjønte ikke helt den craftinga greia di , Artisan , så Novice ? Jeg anbefaler det å ta en titt på http://www.vanguardcrafters.com/ , du må besøke NPCer for å gjøre quester så du kan gjøre Tier 2,3,4 og Tier 5 recipeer .

hehe, det ble litt dumt med 100 artisan. Det jeg mente var for å få kjøpt oppskrifter ifra f.eks thestra så kreves det for å kjøpe lvl 3 oppskrifter 100 i rep og så må du være novice står det. Beklager min dårlige forklaring.

Steinar

Ps! Takk for tipset:=

Lenke til kommentar

heiehei:D jeg ville bare spørre om noen kan si meg om vanguard har blitt mye mer stabilt å lettere å dra på pcen en det det hvar før?

kjøpte dette spillet i juni en gang å det hva bare problem med det men det såg så kjekt ud å lurte bare på hva som er oppdatert og sånt:D takker for svar:)

og btw.....er det mange som spiller? tenker på hvor mange som du ser å sånt å ikke antall iforhold til wow:P

har lite lyst å begynne med et spill der jeg ikke ser noen som helst eller kan på hjelp av:P

Lenke til kommentar
heiehei:D jeg ville bare spørre om noen kan si meg om vanguard har blitt mye mer stabilt å lettere å dra på pcen en det det hvar før?

kjøpte dette spillet i juni en gang å det hva bare problem med det men det såg så kjekt ud å lurte bare på hva som er oppdatert og sånt:D takker for svar:)

og btw.....er det mange som spiller? tenker på hvor mange som du ser å sånt å ikke antall iforhold til wow:P

har lite lyst å begynne med et spill der jeg ikke ser noen som helst eller kan på hjelp av:P

Vanguard har blitt MYE bedre på performance bare siden januar ;) Og siden du ikke har spilt siden juni bør du merke god forskjell :)

Halgar serveren - den europeiske , er full av liv , og det er bare å spørre i chatten hvis du trenger hjelp . Klart spillet har ikke den pågangen som WoW har , men du treffer stadig spillere ;) .

Det er nå 4 pve servere og 1 PvP .

Lenke til kommentar

Vanguard har blitt MYE bedre på performance bare siden januar ;) Og siden du ikke har spilt siden juni bør du merke god forskjell :)

Halgar serveren - den europeiske , er full av liv , og det er bare å spørre i chatten hvis du trenger hjelp . Klart spillet har ikke den pågangen som WoW har , men du treffer stadig spillere ;) .

Det er nå 4 pve servere og 1 PvP .

takk for svar:D spiller du på halgar? må bare spørre om en liten ting....hvor mye koster den første mounten? er det dyrt å vanskeligt å få tag i? du får den vell i lvl 10 eller?

Lenke til kommentar

Tror mounten koster rundt 12-15 silver.

Btw, spillet har fortsatt noen irriterende småbugs. I dag for eksempel, bugga elite-questen jeg gjorde i gruppe i Blighted Lands (du må forsvare deg mot horder av fiender som kommer). Oppdraget er rett og slett å drepe alle fiendene. Klarte det, men questen ble ikke oppdatert. Heldigvis har Vanguard ganske vennlige GM'er.

Forøvrig, hvis noen av dere er gamle vanguard spillere, prøv denne kommandoen:

/claim

Jeg fikk hakeslepp.. og kunne få alle de godisene!

Lenke til kommentar
Den første mounten er ved lvl 10 og koster 12 sølv. Ikke akkurat et stort innhogg i gullbingen. ved midten av lvl 20 kan du starte på Unicorn, eller warg mount quest som gir en mount med 70% økt runspeed. I tillegg får du masse, masse xp underveis for de questene.

nice:D

tror du jeg drar det på pcen min da?

srtest.com sier jeg har recomended:D

har en acer bærbar med:

dual-core 1.46ghz

geforce 8400m gs 256mb

2gb ddr2 ram

Lenke til kommentar

Om det er sånne modder til vanguard? sånt som i wow når du kan få en mod til å hjelpe deg meg questene(hvor du skal gå og sånt liksom:D). hater når jeg må bruke laaaaaaaang tid på å bare finne ut hvor questet BEGYNNER:P

og btw...kommer jeg til å dra det?(A) http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=29520

når jeg tar testen på canyourunit.com så står det at jeg har over recomended

Lenke til kommentar

lite liv i denne tråden:S

Har så å sei bestemt meg for å begynne med Vanguard nå men når jeg ser hvor lite liv det er på denne tråden blir jeg litt skremt:(

har noen en god, aktiv og hjelpsom guid som jeg kanskje kan joine? helst norsk men skal gå fint meg en engelsk og:P

Lenke til kommentar
lite liv i denne tråden:S

Har så å sei bestemt meg for å begynne med Vanguard nå men når jeg ser hvor lite liv det er på denne tråden blir jeg litt skremt:(

har noen en god, aktiv og hjelpsom guid som jeg kanskje kan joine? helst norsk men skal gå fint meg en engelsk og:P

Lite liv ? Joa , tråden har over 500 poster og snart 15.000 visninger på 3 måneder - alt er relativt .

Hvis du spiller på Halgar , så kan du kontakte Moonlake , Kedon og hilse fra meg Brutar , de inviterer deg til en voksen og hjelpsom guild .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...