Gå til innhold

Alt om Vanguard :Saga Of Heroes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som har fått tak i en flying mount ennå eller? Laster ned oppdateringen nå så får jeg ta en tur inn å se, men regner vel med at min stakkars lille trollman er for svak til å begynne på questet. Vi får se..

Er ikke sikker , men tror flying mount questen er lvl 40-45. Jeg er snart 32 med warriorn min så det er en stund til jeg kan begynne med griffon questen som starter i Southwatch ;) .

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Er det noen som har fått tak i en flying mount ennå eller? Laster ned oppdateringen nå så får jeg ta en tur inn å se, men regner vel med at min stakkars lille trollman er for svak til å begynne på questet. Vi får se..

Det er lvl 45... Kjipt at jeg bare er 43 :thumbdown: Det var litt av et kaos i Southwatch-chunken med folk som skulle begynne på griffin-questet rett etter patchen :!: Vel, tid for å komme seg hjem å lvl litt...

Lenke til kommentar

- Så mye PvP som vi hadde i Southwatch har ikke Sartok sett på lenge. Chunken var pakka med lvl 50s som fighta i timevis.

- De mer "shady" characterene holdt "vakt" ved shaman-treneren i Khal - og tok livet av alle shamans som kom for respecce / velge ny patron. Mange sure low og midlevels som klaga høyt da :)

- Druids fikk en kjempeboost med sin rewamp, og er blitt litt for kraftig i PvP nå. Pallies og dreadknights var meget happy på raid igår, de har fått en fin boost i agro-kontroll og tankingpower.

- MEN - masse bugs, som er vanlig etter en stor patch. Necro-meat buffen forsvant så snart man angrep en mob. Monks og rangers mista alle melee angrep når defensive target døde, alle buffs forsvant hvis du crasha eller relogga under raid. Det var mye banning i ventrillo under raidet i går :)

Endret av Filla
Lenke til kommentar

Fyfasen jeg fikk bedre performance etter updaten , kjører på ultra high i options , 16xAF og 4x anti aliansing og ligger på stødige 40-60 frames ( enda mer innomhus seff ). Vanguard ser lekent bedre ut med AA da det er en type grafikk som er ganske tettpakka med pixler :p

Lenke til kommentar
Fyfasen jeg fikk bedre performance etter updaten

Og da er det jo naturlig å spørre hvilken oppløsning, hva slags maskingvare du kjører dette på og hvilket OS?

Kjører bare 1280x1024 hehe , men synes det passer godt til 20" 4:3 jeg har , mange synes nok at 1280 ikke er bra nok men for meg så er det fint nok.

Har 3ghz Core2 cpu , 4gb pc8500 ram , fabrikkoverklokka GTX kort og Creative X-Fi ultimate Pro , en nokså standard gamer PC .

BTW : man kan se frames på skjermen i Vanguard hvis man trykker Ctrl+P , praktisk med et lite tall konstant på skjermen .

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Så Vanguard er mye bedre nå enn for ca 1 år siden? (Dvs, da jeg prøvde det og syntes det var jævlig crappy..)

Spillet er jo det sammen, så om du ikke likte spillet da, vil du sikkert ikke like det nå. På den andre siden, når det gjelder bugs/problemer osv... så har vanguard kommet en lang lang vei siden release. Mye mer stabilt og bug fritt den dag i dag, selv om det ikke er perfekt så klart. Joa ting har jo forandret seg, men det er fortsatt det samme spillet som det var ved release.

Edit: Er det noen som har forslag til hvor jeg kan gjøre av meg på level 12?(ranger wood elf), er i Kojan kontinentet for øyeblikket. Nettopp ferdig med alle questene jeg fant på en plass kalt "Ark of refuge" eller noe i den duren, en stor rød bru.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Så Vanguard er mye bedre nå enn for ca 1 år siden? (Dvs, da jeg prøvde det og syntes det var jævlig crappy..)

Spillet er jo det sammen, så om du ikke likte spillet da, vil du sikkert ikke like det nå. På den andre siden, når det gjelder bugs/problemer osv... så har vanguard kommet en lang lang vei siden release. Mye mer stabilt og bug fritt den dag i dag, selv om det ikke er perfekt så klart. Joa ting har jo forandret seg, men det er fortsatt det samme spillet som det var ved release.

Edit: Er det noen som har forslag til hvor jeg kan gjøre av meg på level 12?(ranger wood elf), er i Kojan kontinentet for øyeblikket. Nettopp ferdig med alle questene jeg fant på en plass kalt "Ark of refuge" eller noe i den duren, en stor rød bru.

Jeg er ikke kjent med ditt kontinent men kommer med et par tips :)

Du kan jo dra til Riftwayen i nærheten og se på det kartet som popper frem da , der står det skrevet lvl-range på alle riftway steder på hele ditt kontinent , ganske genialt og oversiktlig "levelkart". Når du bruker portalen til et bestemt sted , så er det alltid en questNPC i nærheten av Riftway-staken som gir det pekepinn til noen av stedets andre questNPCer og områder av interesse.Det finnes masse landsbyer og quester utenom Riftwayene også exploring må til somsagt , Riftwayene er bare " hovedsteder"

Ellers er det bare å explore , det dukker alltid opp nye quester , oppdag en ny landsby - gjør quester for dem og rensk opp i deres problemer ovs - eventuellt gjør deres missiver. Vanguard er skapt slik at alt er egentlig opp til deg selv med en enorm frihet - du kan gjøre hva du vil og det krever noen ganger litt exploring.

En slik Riftway er det ved alle outposter :

post-144689-1205456187_thumb.jpg

post-144689-1205456202_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Fyfasen jeg fikk bedre performance etter updaten , kjører på ultra high i options , 16xAF og 4x anti aliansing og ligger på stødige 40-60 frames ( enda mer innomhus seff ). Vanguard ser lekent bedre ut med AA da det er en type grafikk som er ganske tettpakka med pixler :p

Måtte deaktivere HDR i spillet, og så "forca" jeg AA i control panelet for kortet.

Er det andre måter å få AA i VG på så vil jeg gjerne ha tips om det. Så jo lekkert ut med AA da. helt konge.

Er happy med updaten så langt. Skal prøve med litt normale quester igjen nå etter å gjort unna unicorn og shadowhound he siste ukene.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Måtte deaktivere HDR i spillet, og så "forca" jeg AA i control panelet for kortet.

Er det andre måter å få AA i VG på så vil jeg gjerne ha tips om det. Så jo lekkert ut med AA da. helt konge.

Er happy med updaten så langt. Skal prøve med litt normale quester igjen nå etter å gjort unna unicorn og shadowhound he siste ukene.

For oss Nvidia brukere er det ingen annen utvei enda dessverre , men å disable HDR gjør ikke så mue da det er minimalt med slike effekter i Vanguard , jeg foretrekker heller AA :)

Lenke til kommentar

Er villig til å teste Vanguard igjen.

Er det noen klan her som rekrutterer?

Karakterene jeg har er sikkert sletta, tror jeg prøver meg på en druide.

Håper noen er behjelpelige ovenfor en nabb som meg i vanguard. :!:

Endret av VinterUlv
Lenke til kommentar
Er villig til å teste Vanguard igjen.

Er det noen klan her som rekrutterer?

Karakterene jeg har er sikkert sletta, tror jeg prøver meg på en druide.

Håper noen er behjelpelige ovenfor en nabb som meg i vanguard. :!:

Karakterene dine er helt sikkert ikke sletta , snakk med meg ( Brutar Bartus eller Hairry Plutter ) om du vil bli med i The second sun :)

Lenke til kommentar

@Bulletus: Hvordan er det med folk rundt lvl 15-20 i guilden din for øyeblikket? Har enda ikke helt bestemt meg for noe guild.

Fikk kappe igår, og når ser jeg virkelig ut som en ranger! Er så mye rart og bra ting som dropper fra mobs for tiden syns jeg, liker det =)

Lenke til kommentar

Laget meg en druide på Halgar serveren (da ingen av mine gamle var på den), navnet er Darkash. Jeg lot etternavn stå blank ettersom hjernen også var det. :)

Valgte woodelf som rase.

Aner ikke hvordan man sender ingame tells engang. :blush:

Hjeple meg... må den kjøre full scan ved hver oppstart?

Endret av VinterUlv
Lenke til kommentar
Laget meg en druide på Halgar serveren (da ingen av mine gamle var på den), navnet er Darkash. Jeg lot etternavn stå blank ettersom hjernen også var det. :)

Valgte woodelf som rase.

Aner ikke hvordan man sender ingame tells engang. :blush:

Hjeple meg... må den kjøre full scan ved hver oppstart?

Tok tiden på scanningen hos meg , tok 4.5 sec :p så ere bare å trøkke play.

Man sender ingame tells slik : /tell Brutar

Nitrius , det er endel 15-20 karakterer ja , men de fleste er høyere . Folka i guilden min har peiling på alt og man kan bare spørre i guildchatten , folk aer veldig flinke tl å svare og det finnes ingen dumme spørsmål :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...