Bulletus Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Åssen er det med hus og båt? Hva er prisen på disse? Hvor kjøper man de? HUSBYGGING: - Først må du finne deg et housing-area du har lyst å bygge et hus. - Deretter må du kjøpe deg en ledig tomt i dette området. - Så må du bestemme deg for hva slags hus du skal bygge. Finnes flere størrelser. - Så må du begynne å kjøpe/samle/crafte ting for å bygge huset (Planker og murstein osv, står en liste over hva og hvor mye du trenger av hver ting). Mye av dette får man kjøpt hos Broker som andre har laget hvis man ikke kan crafte ting selv.. dette kan koste endel gull!) - Når huset omsider står ferdig kan man innrede det som man vil. Møbler, tepper, bestikk, lamper, lys og annet innventar får man kjøpt hos Broker eller crafte selv. Finnes også "Housing Merchant" som selger blomster, mat og andre småting til hus. Husk at det finnes forskjellig utseende og kvalitet på tingene. - Det negative er at alle hustypene ser lik ut (vegger utvendig og innvendig), dvs at man feks ikke kan ordne det unikt i hagen eller andre ting rundt huset. Dette, samt andre ting, vet jeg det har kommet forslag om å utbedre etterhvert. - Innvendig kan du innrede AKKURAT som du vil!! Tips, det blir veldig koselig med en stor peis med åpen flamme og stearinlys.. - Hvis andre spillere skal få se inne i huset ditt må du gi dem tilgang i husmenyen når du står ved huset. - Du kan også kjøpe kister for å oppbevare ting i, på en måte din egen bank. Her kan du også gi tilgang til andre. - Du har mulighet til recall til huset ditt. - Du må betale en liten sum i uken for "husleie", ganske ubetydelig sum.. ---------- I stua, klar for et måltid... I lesekroken på soverommet... Jeg, Sparkler, og Hudrin(/Wuuglie) er naboer i et hyggelig nabolag midt på øya Carroll Island på Thestra. Carroll Island, sør/øst på kartet: http://vanguard.mmosite.com/gameinfo/map/thestra.shtml Dere er velkommen til nabolaget! Litt fler blomster hadde gjort seg i stua Sparkler ! Koslig med et norskt nabolag Kan du poste noen bilder tatt utenfra ? Huset sett i perspektiv ? Er sonene veldig forskjellige ? Jeg er dvarf og startet i skog og fjell Endret 18. januar 2008 av Bulletus Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Skummelt i skogen om natta ,ble nettopp angrepet av en tre-aktig skapning , brr ! Lenke til kommentar
Bruutahl Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Litt fler blomster hadde gjort seg i stua Sparkler ! Hallo?? Jeg er ikke akkurat Blomster-Finn heller da..! Har endel blomster på motsatt side av stua.. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Litt fler blomster hadde gjort seg i stua Sparkler ! Hallo?? Jeg er ikke akkurat Blomster-Finn heller da..! Har endel blomster på motsatt side av stua.. Hehe !! Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Siden jeg nettopp har begynt med harvesting og crafting så lurte jeg på en ting. Går det an å equipe både mining picken og sicklen på en gang? Slik jeg slipper å bytte på å redskapet i iventorien hver gang jeg skal harveste? Min lille rev synes det er litt slitsomt etterhvert - Revliot level 13 Paladin. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Crispin: Du kan ha et verktøybelte equippet med harvesting gearet ditt, og i denne putter du alle redskaper du trenger. Da er det bare å klikke på ressurs noden og du skal bruke riktig verktøy automatisk. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det ante meg at det var lettvint, rart jeg ikke tenkte på det selv, takk! Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Noen som har en buddy-key å gi bort forresten? Lenke til kommentar
Bruutahl Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Koslig med et norskt nabolag Kan du poste noen bilder tatt utenfra ? Huset sett i perspektiv ?Se husbyggingsposten, er redigert.. bedre post nå..? Tips: Minner om etpar ting jeg skrev i en annen (stengt) tråd for de som ikke fikk det med seg: - En link til hvordan man lager et guild: http://vs.warcry.com/content/guides/guild/guild_guide.php - Et tips hvis dere får grafikkbugs i spillet: skriv /flush i chatten.. det hjelper.. - Unngå også å bruke Alt+tab for mye da dette ser ut til å skape (grafikk-)problemer etter noen ganger. Endret 8. februar 2008 av Bruutahl Lenke til kommentar
Bruutahl Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Forresten.. Main: Sparkler, Druid, lvl 44 Alt: Cindarella, Sorcerer, lvl 12 (dame med store pupper! ) Bruutahl, Dread Knight, lvl 11-12 (brukes lite..) Enn dere andre..? Ser det er flere som spiller og har peiling på Vanguard. Legg ut navn og nr så andre kan legge dere til freinds-listen.. så er det lettere å få hjelp, ha noen å chatte med og evt lage grupper.. Ikke sant, Firberblad(/Nimera) og Bulletus(/Brutar), dere har fått litt hjelp? Jext..? Crispin..? Fruktkake..? Konamixx..? Triplex..? Andre.....? Endret 19. januar 2008 av Bruutahl Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hus-systemet virker jo helt som housingen i Ultima Online! Gleder meg til å få testet ut dette spillet mer når jeg har tid! Lenke til kommentar
Bruutahl Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Her kan man kjøpe og laste ned Vanguard: Saga of heroes: http://www.direct2drive.com/6/2375/product...Heroes-Download 39.95$, 213 norske kroner med dagens valuta.. Finnes det flere plasser å kjøpe det? Edit: lese de neste postene.. Endret 19. januar 2008 av Bruutahl Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Du kan da kjøpe det på Soe sin hjemmeside? O.o Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Bruutdahl: This product is only available for purchase in the US and Canada. Anbefaler heller å kjøpe den fra Amazon UK - 160kr inkludert porto. Jeg laster ned Vanguard nå, men maskinen er _veldig_ ustabil. Den fryser etter et par timer og fikk bluescreen nettop, oppdaterte nettverksdriveren siden den siste bluescreenen kom av noe fra Realtek. Men det ser ut til at LOTRO kaprer nedlastingen min med 1,5mb/s fra de (1500kb/s). Endret 18. januar 2008 av Fruktkake Lenke til kommentar
Bruutahl Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Du kan da kjøpe det på Soe sin hjemmeside? O.o Se der ja.. mange forslag! Fant bare en plass i full fart her.. bra folkens! Skriv pris og link så folk vet hva det koster.. Edit: https://store.station.sony.com/game_index.jsp?gamecode=VGD 21.99$... Edit: les de neste postene.. Endret 19. januar 2008 av Bruutahl Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg kjøpte først Vanguard over nettet noen dager før release slik jeg fikk spille tidlig. Men kjøpte deretter en boxed version for å ha eska - http://shop.gameplay.co.uk/webstore/produc..._saga_of_heroes Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Du kan da kjøpe det på Soe sin hjemmeside? O.o Se der ja.. mange forslag! Fant bare en plass i full fart her.. bra folkens! Skriv pris og link så folk vet hva det koster.. Edit: https://store.station.sony.com/game_index.jsp?gamecode=VGD 21.99$... Tja, håper ingen bestiller det der hvis de er ute etter spillet. Blir nok skuffet når det kommer en journal og en penn i posten På den andre siden har den noen fantastiske features: Features include:A durable saddle-colored cover embossed with the Vanguard: Saga of Heroes logo on the front; SOE (Sony Online Entertainment) logo on the back 256 lined pages Size: 6 7/8" x 9 5/8" Two attractive pewter-gray cardstock chapter dividers Two ribbon bookmarks Twist action pen with engraved Vanguard: Saga of Heroes logo Du må registrere deg på sony station eller hva det nå heter Sony Station For å få kjøpt spillet. Koster den nette sum av 256,- (har valgt NOK som valuta, kanskje det blir billigere hvis du bare har det i US dollar.) Edit: Hvor kan jeg foresten laste ned klienten? Endret 18. januar 2008 av Konamixx Lenke til kommentar
Bruutahl Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Du kan da kjøpe det på Soe sin hjemmeside? O.o Se der ja.. mange forslag! Fant bare en plass i full fart her.. bra folkens! Skriv pris og link så folk vet hva det koster.. Edit: https://store.station.sony.com/game_index.jsp?gamecode=VGD 21.99$... Tja, håper ingen bestiller det der hvis de er ute etter spillet. Blir nok skuffet når det kommer en journal og en penn i posten På den andre siden har den noen fantastiske features: Features include:A durable saddle-colored cover embossed with the Vanguard: Saga of Heroes logo on the front; SOE (Sony Online Entertainment) logo on the back 256 lined pages Size: 6 7/8" x 9 5/8" Two attractive pewter-gray cardstock chapter dividers Two ribbon bookmarks Twist action pen with engraved Vanguard: Saga of Heroes logo Du må registrere deg på sony station eller hva det nå heter Sony Station For å få kjøpt spillet. Koster den nette sum av 256,- (har valgt NOK som valuta, kanskje det blir billigere hvis du bare har det i US dollar.) Edit: Hvor kan jeg foresten laste ned klienten? Hehehe!! Ser ut som jeg har vært helt på bærtur..?? Leste ingenting der! Jaja, unnskyld for det.. men du har vel funnet rett plass å laste ned da, har ikke lest der heller.. Lastet ned selv engang i tiden, men husker ikke hvor fra.. Men jeg har skapt litt aktivitet ihvertfall, bra inch peps! Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Nå har`n oppført seg så rart i det siste så jeg lurer på om jeg skal lage pølser av øket Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Haha! Flotte hesten Men skulle ønske de fantes ponnier. Men hva er alle de prikkene du har på kartet Bulletus? Endret 19. januar 2008 av Crispin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå