Gå til innhold

Alt om Vanguard :Saga Of Heroes

Anbefalte innlegg

Hehe takker !

Når det gjelder guild , så er guilden min åpen for nye medlemmer , vi er en godt voksen guild :)Snakk til meg ingame eller ta kontakt med Moonlake eller Conros :)

Lista over folk på forumet som spiller Vanguard vokser sakte men sikkert , gi meg en privat melding hvis dere vil være på lista :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg begynnte og spille og for et par uker siden nå. Ikke hver dag men av og til :)

Er lvl 19 harmo monk på halgar. Et guild hadde vært topp, gjerne om noen har et norsk.

Holder akkurat nå på med Hunter's League questene i Qualia

Send en tell til vargar (23 cleric) om du trenger hjelp.

PS, grattis med crafting lvl 30 Brutar. Da kan jeg vel bare vente på at det ramler noe uber bra cleric armor i postkassen, hehe.

Vil forresten si at par positive ting om cleric. Sykt kul karakter å spille. Heavy armor, faktisk ganske god damage, og sykt bra heals og buff. Helt klart min "main" karakter for tiden.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Jeg aner ikke hvor stort WoW er da jeg gikk lei veldig fort, men at Telon er tre ganger større tviler jeg ikke på. Dessuten er det så enormt mye å gjøre der at selve størrelsen på arealet ikke er så nøye. Ulikt WoW kan man lett tilbringe flere timer i et lite fysisk område (for eksempel en by) og irritere seg over at man ikke har bedre tid til alt man vil gjøre. Crafting og Diplomacy kan fort bli avhengighetsskapende når man først setter seg inn i det og det begynner å bli "lønnsomt" (dvs man lager ting man faktisk har bruk for, man får ting man trenger via diplomacy osv), og det er svært ofte jeg blir nødt til å si ifra meg quester fordi jeg rett og slett har gått for høyt opp i level før jeg får tid til å ta dem. I tillegg kan det som i alle spill bli litt lineært i begynnelsen, men allerede på lvl 12 - 15 kan man gå stort sett hvor man vil på alle kontinentene. Dette gjør at verden ikke bare er fysisk åpen, men man kan gjøre stort sett hva man vil. Liker du ikke questene i området der du er? Gå et annet sted som en annen by eller et annet kontinent. Utforsk på egen hånd (jeg fant for eksempel en dungeon ved en ren tilfeldighet fordi jeg utforsket på egen hånd).

I tillegg vil jeg gjerne få kommentere litt om alle buggene. Jeg hadde en quest i går der jeg skulle finne gift hos noen slemminger, og når jeg leverte den til han jeg fikk questen av skulle jeg få den tilbake og gi den til en annen person. På grunn av en bug fikk jeg aldri giften tilbake, så jeg kunne ikke fortsette den glimrende questen. I stedet for å droppe hele greia skrev jeg bare /petition og sa ifra til de som driver spillet at jeg manglet den giften, og under en halvtime senere dukket den opp i posten, så jeg kunne fortsette som før. Enkelt og greit. Dette vil jeg si er svært bra service. :D Greit nok burde jeg ha fått giften i første omgang, men når den først mangler er det kjekt å vite at man faktisk har en enkel løsning innen rekkevidde.

Den mounten Bulletus nevner er forresten en Shadowhound og kan fås når man når lvl 30. (muligens tidligere, men man må være lvl 30 for å kunne ri den). Det er nok bare å sette i gang med å spille... ;)

Lenke til kommentar
Tørriss , da var du added til lista :)

Takker og bukker ;)

Noen tips til noen populære addons?

Spesielt en som legger til nivået de questene jeg har er beregnet til hadde vært kjekt å hatt.

Må si at man får _sinnsykt_ mange nye skills hver gang man lvler opp, har utrolige problemer å få plass til alt på hotbarene allerede som level 10 :p

Lenke til kommentar

Takker og bukker ;)

Spesielt en som legger til nivået de questene jeg har er beregnet til hadde vært kjekt å hatt.

Må si at man får _sinnsykt_ mange nye skills hver gang man lvler opp, har utrolige problemer å få plass til alt på hotbarene allerede som level 10 :p

Jeg bruker advanced mapinfo mod ;)

Nivået på questene er bestemt av farge kodene , grå er superlette , grønne medium lette , hvite passe vansklig , gule litt vansklig og røde temmlig vansklig ;)

Noe mod for lvl på questene vet jeg ikke om men du kan jo google litt , google er fine greier.

Når det gjelder hotbarer , så kan du få mange fler ved å gå i options , interface .

Lenke til kommentar

Takker og bukker ;)

Tja, du kan jo se om du finner noe spennende her inne: http://vg.curse.com/downloads/

Jeg bruker DroxUI med diverse andre modds som jeg ikke husker navnet på.

Syns egentlig at det finnes få addons til Vanguard.

Lenke til kommentar
Ahh.. det høres jo bra ut! men er det mulig for en healing class å kjøre solo? eller er man nødt til å queste i grupper? =)

Ahh.. det høres jo bra ut! men er det mulig for en healing class å kjøre solo? eller er man nødt til å queste i grupper? =)

Cleric funker veldig bra. ingen problem med å ta ut 3 dots mob alene. I går questa jeg litt og gikk i kamp mot 3 mobs (to dots) samtidig. Vant selvfølgelig. Syns cleric er en herlig klasse å spille. Etterspurt i grupper, samtidig som jeg har heavy armor og kan sloss bra.

I motsetning til Mystic og Templar i eq2.

Lenke til kommentar

Cleric funker overraskende bra å soloe med. Jeg er bruker 2-handed hammer og Combat-stance når jeg soloer.

I gruppe så bruker jeg 1-handed, shield (med mye healing-focus) og healing-stance. Funker bra for meg og gruppa ihvertfall :thumbup: Problemet er bare at jeg får så fort aggro, men da er shield-stance kjekk å ha :w00t: Problemet er jo at Cleric har rimelig lav DPS, men mot undeads øker DPSn drastisk.

Uansett en kjekk class å spille som. Bare å sende en tell in game til Aranath om du lurer på noe ang. cleric, eller om du trenger hjelp :)

Lenke til kommentar

Jeg har kun testa cleric litt, men det er nok en veldig bra klasse. Hører folk syns det er en av de beste for solo. Clericen i vanguard bygger jo på D&D modellen med plate armor og masse melee kamp og :)

Tror ikke der er noen klasser som må queste i gruppe på lavere lvl jaffal.

Min monk som er min main kan soloe alt opp til lvl 19 som den er nå. Også quests merket group.

Syns kanskje det er litt for lett og levlene går ganske fort etter min mening og men det endrer seg nok på 30+

Lenke til kommentar

Noe av det som er artig med cleric i vanguard er at den damagen de gjør stort sett er gjennom melee. Fint lite spells. Det med agro har sine fordeler og ulemper. Du kan fungere som en "reserve tank", eller primary tank ved behov. Har lite taunts, men som det blir sagt så er det fult mulig å dra til seg agro.

Hender jeg savner en sånn "underwater breathing" spell, men vil ikke kalle det et veldig stort savn. Digger å kunne spille solo når jeg vil det, samtidig som det er veldig lett å få en gruppe som cleric. Nå skal det sies at enhver klasse som spilles riktig har en sentral posisjon i en gruppe.

Min cleric (lvl 24) heter Vargar så det er bare å spørre om hjelp :)

Lenke til kommentar

Takker og bukker ;)

Jeg bruker advanced mapinfo mod ;)

Nivået på questene er bestemt av farge kodene , grå er superlette , grønne medium lette , hvite passe vansklig , gule litt vansklig og røde temmlig vansklig ;)

Noe mod for lvl på questene vet jeg ikke om men du kan jo google litt , google er fine greier.

Når det gjelder hotbarer , så kan du få mange fler ved å gå i options , interface .

Takker, den fargekodinga gjør ting litt enklere. Hadde allerede prøvd google, men fant ikke noe selv så å spørre her virket bedre enn å gi opp ;)

De ekstra hotbarene er jeg klar over, bare ett problem å finne en key-binding til alt siden jeg hater å klikke med musa. Men takker for tipset uansett :p

Tja, du kan jo se om du finner noe spennende her inne: http://vg.curse.com/downloads/

Jeg bruker DroxUI med diverse andre modds som jeg ikke husker navnet på.

Syns egentlig at det finnes få addons til Vanguard.

Hadde en kikk der i går kveld, det er som du sier. Ikke akkurat en overflod av mods å velge mellom. Noe som også kan være en god ting ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...