Gå til innhold

Alt om Vanguard :Saga Of Heroes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er ikke sånn som wow right? At du må betale hver månede?
Hvis du leser hele tråden vil du finne svar på alt det du spør om..! Alle spørsmålene du har skrevet til nå er svart på tidligere.. :)

Månedsprisen er 14.99$ pr mnd, dvs ca 80-85kr pr mnd..

Lenke til kommentar
Da må du iværtfall ikke oppgi at du kommer fra Norge på Sony Station profilen din. Da kommer mndsprisen opp i NOK og da skal de ha i 114kr hvis jeg husker riktig.

Månedsprisen er 14.99$ pr mnd for alle, jeg har ikke vært borti noe annet(?).. Prisen vår i norske kroner reguleres da av kursen på dollar.

Dvs at prisen idag (7/2-08) som jeg betaler er (1 USD = 5,49 NOK): 82,3 NOK..

Lenke til kommentar

Vel, det er ikke det som står oppført på min konto..

1 Month Recurring

Next Payment: NOK109.99 plus applicable taxes

Har dere andre oppgitt prisen i dollar? Jeg fylte inn at jeg var fra Norge og får ikke skiftet mndsprisen til dollar. Veldig irriterende mtp dollarkursen.

Lenke til kommentar

1 Month Recurring

Har dere andre oppgitt prisen i dollar? Jeg fylte inn at jeg var fra Norge og får ikke skiftet mndsprisen til dollar. Veldig irriterende mtp dollarkursen.

Jeg har samme summen. Altså 109.99,-.

Forresten rart at ikke MOD har stengt den tråden her. Dem har jo en forkjærlighet for å stenge samletråder (ja, bortsett fra Anarchy Online-tråden da) :p

Lenke til kommentar

1 Month Recurring

Jeg har samme summen. Altså 109.99,-.

På meg hos SOE står det:

"1 Month Recurring - Next Payment: $14.99 plus applicable taxes"

På account info står at jeg kommer fra Norge og bruker norsk valuta..

Har også dobbeltsjekket på nettbanken at beløpet ligger på rundt 80-85kr, noe det gjør på alle avdragene til nå..

Jeg betaler KUN for VG pr.dags dato. Vet at man kan oppgradere SOE-kontoen slik at man feks betaler en litt høyere sum for flere spill i samme avdrag (med rabatt).. er det det dere gjør kanskje..? Eller noe annen form for oppgradering av konto..?

Endret av Bruutahl
Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284

Hei. Jeg er en lvl 13 wood elf ranger og jeg leter etter en guild. Jeg er ikke hardcore, men siden jeg er ny til spillet hadde det vært fint med litt hjelp.

Lenke til kommentar
Krever dette spillet mye? Har utrolig lyst å prøve det en måneds tid, men har ikke så bra PC. Klarte akkurat å kjøre LOTRO på laveste grafikk uten at det hakket noe særlig.

Grafikk motoren har sykt mange instillingner og muligheter så du skal ha en rimelig slapp pc hvis du ikke får det spillbart. Kan du si litt mer om hardwaren din?

Lenke til kommentar

Tror nok du skal få det hardt med dette spillet ja. Sys req er postet en eller to sider lenger bak i tråden så det er bare å bla litt :)

Spillet kjører ikke glatt på min Q6600 4gb ram 8800 gts. Men hører spillet sliter hardt på harddisken. Så mulig den som sinker.

Lenke til kommentar
Har en laptop med:

Windows XP Home

1.79 GHz CPU

1GB RAM

ATI MOBILITY RADEON Xpress 200 Series skjermkort

Endte på litt under minimum på srtest.com

No offense, men jeg hadde nok definitivt ventet til oppgraderingen er i boks :p Men du kan jo alltids prøve.

Syns egentlig Vanguard krever vel mye, selv om det ser veldig flott ut på høge innstillinger.

Lenke til kommentar

Vanguard krever mye fordi det er dårlig optimisert, men de har jobbet med det hele tiden og det går langt bedre nå enn det gjorde for et år siden. En oppgradering samt enda litt bedre optimering vil nok gjøre susen. ;)

Spørsmålet er om det er verdt det. Ikke misforstå, jeg elsker Vanguard og vil sette det som en "verdig konkurrent" til Warhammer Online og Age of Conan. For mitt vedkommende leder Vanguard fordi det er ute allerede, så de to har mye å leve opp til om jeg skal la gnomen min sitte alene i en hule og sutre. ;)

Problemet er at Vanguard ikke er ferdig, og neppe blir det på en stund. Senest i går kveld ble jeg logge ut av serveren to ganger med ti minutters mellomrom, og en stund senere ble jeg angrepet av en "usynlig" fiende. Dvs en bug. En annen satt fast i bakken, så bare hodet og litt av halsen var synlig. Så er det de usynlige hjelmene våre (blir visstnok fikset i løpet av februar) og forskjellige slike irriterende småting som trekker ned helheten. Igjen, jeg elsker Vanguard og har hatt det veldig moro der, men det er ikke akkurat det teknisk beste MMORPG'et der ute. WoW, LotRO og EverQuest 2 er nok en god del bedre om du krever et 100% stabilt spill uten feil og mangler, men Vanguard har så mye annet bra at det gjør opp for slike småting. Crafting systmet er genialt, harvesting er for en gangs skyld både moro og nyttig, og det er mer enn nok av quester for deg alene, sammen med en liten gruppe eller med en full gruppe nesten uansett hvilket level du er. Det gjør at du aldri trenger å lete etter noe å gjøre, og når du blir på lag med noen finner dere nok lett noe dere kan gjøre sammen. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...