Gå til innhold

Alt om Vanguard :Saga Of Heroes

Anbefalte innlegg

Haha, her har vi en Vanguard-tråd og ja! :)

Har spilt litt, kom vel til rundt level 15 begge gangene. Første "runde" var ved release, ble lei og slutta, så starta jeg og en kompis opp med nye karakterer høsten 2007, varte cirka like lenge før begge ble leie. Husker før release, jeg var så ufattelig hypa over spillet! Var både ditt og datt som skulle komme, og jeg babla i vei om at det skulle bli det ultimate mmorpg-spillet. Dessverre ble det ikke sånn. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjør dette i skumringen på kvelden sammen med kjæresten din å du har "ordnet deg" for kvelden.. ;)

Hehe, måtte le litt av den der ;) Kommer vel litt an på dama antar jeg, noen blir vel heite mens andre ville fiket til deg og kalt deg en drittsekk ;)

Aner du om en nettside der man kan laste ned patches uten å bruke downloaderen til spillet for eksempel? Hadde vært kjekt å laste ned alt på forhånd slik at jeg slipper det mest mulig når jeg får spillet.
Skjønner hva du mener, noe sånt som feks ordningen på Battlefield2.

Men nei, dessverre.. har ikke sett noe sånt. Nå har ikke jeg sett etter det heller da..

Patcheren fungerer ok, bortsett fra at det tar lang tid.. :p

Takker igjen, den var sur. Pleier som regel å laste ned WoW patches fra div. nettsteder istedenfor å bruke downloaderen. Sparer en del tid på slikt ;)

"bortsett fra at det tar lang tid.. :p" - Arg, du vet hvordan du skal få folk til å glede seg til installeringa :p

Lenke til kommentar

Jeg leide en mini-drage, suste over himmelen og hadde det veldig moro i de ti minuttene jeg fikk ha den. Fant og åpna til og med to riftways i områder med fiender på lvl 45 og oppover (maks er 50, jeg er 12...) Men så var det der med å komme seg tilbake dit man var... :D Var langt unna riftwayen, så jeg måtte krysse en ørken full av fiender som dreper meg med to slag. Prøvde å bruke Spatial Leap (for psionister, lar oss teleportere til sikkerhet) og havnet rett ved siden av et alter (der man våkner opp når man dør) og fant en stor fiende rett ved siden av. Hoppet til sikkerhet igjen, men havnet på nøyaktig samme sted. Som resultat ble jeg drept fire ganger på rad før jeg endelig kom meg unna monstret, men hvor skal man dra når det er farligere monstre over alt og man ikke kan teleportere til sikkerhet eller komme seg til en riftway? Slet litt der, kan man si... :D Heldigvis løste det seg når to snille folk på lvl 50 kom og eskorterte meg til nærmeste riftway. :cool: (og jada, jeg var lvl 12 og leide en mini-drage jeg kan fly med hvor jeg vil i ti minutter. Så den, WoW!) :D

Lenke til kommentar

Kunne du ikke bare bruke recall? :p

@tørriss

Synes ikke patchingen tok så lang tid. Mulig det er "ny" versjon av DVD'ene som følger med i boksen, med en del patcher allerede klar. Har bare en fattig 2 mbit linje, men tok ikke forferdelig lang tid.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Jeg er nå lvl 20 i adventuring og lvl 23 i crafting med dwarfen min Brutar. Jeg er blitt avhening av craftinga gitt , det er djevelsk morro :)

Okay, et relativt stort problem her:

Har fått spillet og installert det men jeg har litt problemer med å registrere det.

Jeg har laget station account og alt funker fint der, men det er når jeg logger meg inn og den ber om at jeg må lage en VG account at jeg får litt trøbbel. Når jeg klikker på lag ny VG subscription får jeg:

"The page cannot be displayed

The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings."

Dette gjør at jeg ikke får kommet videre og heller ikke få prøvd spillet :( Finnes det et annet sted man kan registrere det? Nettsidene deres ser ut til å insisitere på at jeg må kjøpe spillet først online ironisk nok.

Edit: Ignorer meg. Ser ut til at det ordner seg nå ;)

Endret av tørriss
Lenke til kommentar
Gjør dette i skumringen på kvelden sammen med kjæresten din å du har "ordnet deg" for kvelden.. ;)
Hehe, måtte le litt av den der ;) Kommer vel litt an på dama antar jeg, noen blir vel heite mens andre ville fiket til deg og kalt deg en drittsekk ;)
Hehe, men du skjønte tegninga.. :)

Takker igjen, den var sur. Pleier som regel å laste ned WoW patches fra div. nettsteder istedenfor å bruke downloaderen. Sparer en del tid på slikt ;)

"bortsett fra at det tar lang tid.. :p" - Arg, du vet hvordan du skal få folk til å glede seg til installeringa :p

Hehe, ikke meningen å ta motet fra deg, har vært i samme båt selv..

For alt jeg vet kan det være en plass man kan laste ned patchen fra, men jeg har ihvertfall ikke vært borti den..

Lenke til kommentar

da var level 10 nådd, gikk ganske kjapt egentlig, men lurer på om jeg er kjappere til fots en med mount akkurat nå, 5% speed i fra en bag, 30% speed i fra shaman buffen, går fort fram da! men må jo nesten ha en mount :-)

ikke akkurat en krigs hest da, ser mer ut som en lubben arbeids hest.

ellers elsker jeg wood elf områdene, byen deres er genial selv om den er litt kronglete å navigere rundt.

musikken der er fabelaktig!

Lenke til kommentar
Hehe, men du skjønte tegninga.. :)

Hehe, ikke meningen å ta motet fra deg, har vært i samme båt selv..

For alt jeg vet kan det være en plass man kan laste ned patchen fra, men jeg har ihvertfall ikke vært borti den..

Hehe jo da ^^ Dårlig vær ute på en søndag, dama begynner å klage på at dere aldri gjør noe romantisk sammen for å gi deg dårlig samvittighet. Løsning: Lag en grandis og sett på Vanguard:SoH og nyt solnedgangen og utsikten ;)

Ingen krise med hensyn til patchen nå iallfall, driver å laster den ned for øyeblikket. En drøy time igjen på timeren, men det kan godt hende det er flere jeg må laste ned etter denna så gudene veit hvor lang tid detta tar ^^

Lenke til kommentar
Hvordan tar man screenshot? Har linket screenshot til print screen knappen, men kommer jo ikke opp noen text ala "screenshot saved" når jeg trykker på den?

Fikk heller ikke Printscreen-knappen min til å fungere, la den til F11 isteden.. funker fint nå. :)

Bildene legges i "VG/Screenshots"-mappa..

Lenke til kommentar
da var level 10 nådd, gikk ganske kjapt egentlig, men lurer på om jeg er kjappere til fots en med mount akkurat nå, 5% speed i fra en bag, 30% speed i fra shaman buffen, går fort fram da! men må jo nesten ha en mount :-)

ellers elsker jeg wood elf områdene, byen deres er genial selv om den er litt kronglete å navigere rundt.

Man kan kjøpe/crafte/queste mye fint til hesten i tillegg m alt fra hestesko til sadel som gir deg bedre speed .

Man kan også få armor til hesten , jeg har kledd han i lær - gjør han mindre vill når han blir angrepet av mobs og hiver deg ikke s lett av - såkalt "riding stability "

Musikken i VG er utrolig fin i mange områder , man merker det er kvalitetsmusikk. Lyden generellt i VG er noe av det beste man kan få , serlig med et godt lydkort , crispy og realistisk - alt fra hestegalopp til sverdhugg .

Hesten min med armor :) :

post-144689-1202333923_thumb.jpg

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Har funnet meg en slags oppslagstavle med quest nå.. Eller task som de kalles. Men når jeg gjør disse Taskene har de en tendens til å forsvinne fra questloggen når jeg ar gjort de, men fremdeles ikke har levert de inn. Er det flere som har opplevd dette problemet?

Lenke til kommentar
Har funnet meg en slags oppslagstavle med quest nå.. Eller task som de kalles. Men når jeg gjør disse Taskene har de en tendens til å forsvinne fra questloggen når jeg ar gjort de, men fremdeles ikke har levert de inn. Er det flere som har opplevd dette problemet?

Det skal være slik :) Legg merke til når questen er gjort ( etter feks å ha drept det siste dyret ), forsvinner questen fra loggen og du får exp for questen , SAMTIDIG dukker det opp et brev i inventory ditt , som du kan levere til en npc - 3-5 eller 10 slike brev gir rewards som du kan plukke fra en kasse bak han.Slike quester på oppslagstavler kalles gjerne MISSIVER - og ja de forsvinner ofte fra loggen din etter fullførelse - men slik skal det være :)

Lenke til kommentar

Man kan kjøpe/crafte/queste mye fint til hesten i tillegg m alt fra hestesko til sadel som gir deg bedre speed .

Man kan også få armor til hesten , jeg har kledd han i lær - gjør han mindre vill når han blir angrepet av mobs og hiver deg ikke s lett av - såkalt "riding stability "

Musikken i VG er utrolig fin i mange områder , man merker det er kvalitetsmusikk. Lyden generellt i VG er noe av det beste man kan få , serlig med et godt lydkort , crispy og realistisk - alt fra hestegalopp til sverdhugg .

Hesten min med armor :) :

Flott å se at du legger ved så ofte bilder! Bare så kjipt at jeg får så enormt lyst hjem fra jobb for å spille Vanguard når jeg ser bilda :roll:

Fristende å legge inn Vanguard her på jobb, meeeeen kanskje ikke så lurt :whistle: Aner ikke hvorfor det ikke er lurt though :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...