AmbassadorNOR Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Norsk guild hadde vert kult ja. Har søkt rundt etter det i listen hvor det rekrutteres til guilds, men det nærmeste jeg har funnet er en guild med ca 50/50 med nordmenn og engelskmenn. Spørs bare hvem som orker å drive guildet Tidkrevende... Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Fifty fifty med nordmenn og engelskmenn høres jo også ganske greit ut, hva var navnet på det guildet? Jeg vet ikke en gang hvordan jeg laget et guild Men sikkert ikke så vanskelig? Tror det sto noe om det tidligere i posten. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 JA hadde igrunn vært greit å fått en guild nå. Men en norsk en er vel hardt å få tak i hvis ingen tar på seg bryet å drifte en slik. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Fifty fifty med nordmenn og engelskmenn høres jo også ganske greit ut, hva var navnet på det guildet? Jeg vet ikke en gang hvordan jeg laget et guild Men sikkert ikke så vanskelig? Tror det sto noe om det tidligere i posten. 50/50 er da absolutt ikke gæærnt, for min egen del må da ikke guildet være 100% norsk. Bare litt ekstra luksus å kunne snakke norsk i guild og party chat Flere hjelpsomme medlemmer man kan groupe med er absolutt viktigere for min egen del sålenge de ikke snakker arabisk Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Da har jeg startet min første alt. Rholander (Virkelig innovativ med navnene jeg ) Ble en paladin dwarf. Har allerede levlet han til level 6 som gikk forrykende fort. Var lettere med han enn rangeren. Tåler en støyt, får tidlig et healing spell, og helt ok dps. Som level 5 klarte jeg jeg å solo en level 6 & en level 7 med to prikker. moro kar å spille med, men var rimelig dødt oppi fjellene ser knapt en sjel. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Da har jeg startet min første alt. Rholander (Virkelig innovativ med navnene jeg )Ble en paladin dwarf. Har allerede levlet han til level 6 som gikk forrykende fort. Var lettere med han enn rangeren. Tåler en støyt, får tidlig et healing spell, og helt ok dps. Som level 5 klarte jeg jeg å solo en level 6 & en level 7 med to prikker. moro kar å spille med, men var rimelig dødt oppi fjellene ser knapt en sjel. Dette hjelper med tiden , når du blir høyere i lvls , blir det mer og mer folk .Må også tenke på at Vanguard er ikke like lite og komprimert som feks WoW , men DIGERT . Lunshea ! Jeg added deg i første tråden Lenke til kommentar
neoman Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Driver å tenker på å skaffe dette spillet selv:) til tross dårlige omtaler og slikt ser det ganske kult ut. vel uansett har ganske mange spørsmål håper noen svarer. 1 kunne noen linket en side hvor det er bilder og beskrivelse av raser-klasser 2 hvor lang tid tar det ca å levle til maks lvl, feks wow er 200-300 timer til 70 3 hvor fulle er serverene? liksom sånn wow små servere? eller lotro svære servere? 4 aldersnivå gjenomsnittelig, feks wow rundt 14-18, lotro 20-40:P 5 åsen er transporten? ble sykelig lei av all løpingen på wow-lotro særlig lotro fikk med til å slutte:P 6 Når man kjøper spillet hvor mye spilletid får man med? og må man aktivere med credit kort for å aktivere konto? 7 Hva går generelt quester ut på? kan ikke fordra grinding etter grinding quester. 8 åsen er grafikken, tenker på max 9 hva er salgtallet på vanguard? og hvor mange aktive brukere har det til dags dato? tenker ca. det var egentlig det, om dere ikke er i stand til å svare på alt svar på hva dere kan Endret 5. februar 2008 av neoman Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Driver å tenker på å skaffe dette spillet selv:) til tross dårlige omtaler og slikt ser det ganske kult ut. vel uansett har ganske mange spørsmål håper noen svarer. 1 kunne noen linket en side hvor det er bilder og beskrivelse av raser-klasser 2 hvor lang tid tar det ca å levle til maks lvl, feks wow er 200-300 timer til 70 3 hvor fulle er serverene? liksom sånn wow små servere? eller lotro svære servere? 4 aldersnivå gjenomsnittelig, feks wow rundt 14-18, lotro 20-40:P 5 åsen er transporten? ble sykelig lei av all løpingen på wow-lotro særlig lotro fikk med til å slutte:P 6 Når man kjøper spillet hvor mye spilletid får man med? og må man aktivere med credit kort for å aktivere konto? 7 Hva går generelt quester ut på? kan ikke fordra grinding etter grinding quester. 8 åsen er grafikken, tenker på max 9 hva er salgtallet på vanguard? og hvor mange aktive brukere har det til dags dato? tenker ca. det var egentlig det, om dere ikke er i stand til å svare på alt svar på hva dere kan 1: http://wiki.silkyvenom.com/index.php/Main_Page Er okay nok for oss nybegynnere, funket veldig bra for meg. 6: 30dager-ish 9: Fra wikipedia: "The game has sold about 242,000 copies, while the number of active subscriptions at that time (those who play longer than the free month included when buying the game) was around 130,000. There are no official numbers about the current players, even if its obvious that the population is lower now" er nybegynner selv, men kan da svare på det jeg vet Lenke til kommentar
arlion Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 vel da har jeg spillt litt igjen, level 7 straks 8 med wood elf shamanen min, rimelig fornøyd med klasse valget, morro å spille som, grei dps, og god healing. er fortsatt skuffet over karakter kreasjonen, mange valg ja, men alt for få hair style valg, 4 er alt for få dessverre, spessielt siden jeg ikke liker noen av dem men ellers, et underholdende spill, kanskje jeg endelig har funnet en klasse jeg får lyst til å fortsette med. så om noen ønsker å chatte, kanskje queste litt også, Arantia, spiller litt sporadisk, men er på hver dag. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Driver å tenker på å skaffe dette spillet selv:) til tross dårlige omtaler og slikt ser det ganske kult ut. vel uansett har ganske mange spørsmål håper noen svarer. 1 kunne noen linket en side hvor det er bilder og beskrivelse av raser-klasser 2 hvor lang tid tar det ca å levle til maks lvl, feks wow er 200-300 timer til 70 3 hvor fulle er serverene? liksom sånn wow små servere? eller lotro svære servere? 4 aldersnivå gjenomsnittelig, feks wow rundt 14-18, lotro 20-40:P 5 åsen er transporten? ble sykelig lei av all løpingen på wow-lotro særlig lotro fikk med til å slutte:P 6 Når man kjøper spillet hvor mye spilletid får man med? og må man aktivere med credit kort for å aktivere konto? 7 Hva går generelt quester ut på? kan ikke fordra grinding etter grinding quester. 8 åsen er grafikken, tenker på max 9 hva er salgtallet på vanguard? og hvor mange aktive brukere har det til dags dato? tenker ca. det var egentlig det, om dere ikke er i stand til å svare på alt svar på hva dere kan De "dårlige" omtalene kom mest på grunn av formange bugs i starten ,mange er nå fikset på . Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kommet meg til lv9 snart lv10 og mount tid nå Her er et bilde av meg, kjører spillet på nesten max spiker Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Når jeg kjørte spillet i full screen kunne jeg justere grafikken enda litt mer opp, og da ble ikke mappet svart, etter jeg la inn mapinfo moden. Der ble det problemet løst, og et nytt oppsto, jeg takler nesten ikke å spille full screen, jeg fikler ofte med mange andre ting mens jeg spiller, uvant å fokusere 100% på en ting Lenke til kommentar
Bruutahl Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Driver å tenker på å skaffe dette spillet selv:) til tross dårlige omtaler og slikt ser det ganske kult ut. vel uansett har ganske mange spørsmål håper noen svarer. 1 kunne noen linket en side hvor det er bilder og beskrivelse av raser-klasser 2 hvor lang tid tar det ca å levle til maks lvl, feks wow er 200-300 timer til 70 3 hvor fulle er serverene? liksom sånn wow små servere? eller lotro svære servere? 4 aldersnivå gjenomsnittelig, feks wow rundt 14-18, lotro 20-40:P 5 åsen er transporten? ble sykelig lei av all løpingen på wow-lotro særlig lotro fikk med til å slutte:P 6 Når man kjøper spillet hvor mye spilletid får man med? og må man aktivere med credit kort for å aktivere konto? 7 Hva går generelt quester ut på? kan ikke fordra grinding etter grinding quester. 8 åsen er grafikken, tenker på max 9 hva er salgtallet på vanguard? og hvor mange aktive brukere har det til dags dato? tenker ca. 3: Serverne er ikke fulle, men flere og flere oppdager dette spillet. Reklamering av spillet har vel ikke vært det beste! Spillet er blitt 1 år gammelt, mye bugs er fixet og ting er ordnet til det bedre. Mange gamle spillere som testet spillet ved starten vender nå tilbake. Man har skjelden problemer med å finne gruppe, spesiellt nå når vi nordmenn organiserer oss i denne tråden blir det enda flere å spille sammen med. 4: Aldersnivået er i "nivå 2"-kategorien din. Mange spillere er "gamle" EQ-spillere. Har ikke til dags dato sett "noob" eller annet piss i chatten, noe som er fantastisk! Folk er hyggelig, høflig og behjelpelig! Forresten er gjennomsnittsaldere på alle MMO's over 25år.. 5: Til å begynne med må du ta beina fatt (etterhvert får enkelte klasser runspeed-buffs). På lvl 10 kan du kjøpe din først hest, disse bedrer seg (både utstyr og runspeed) i høyere lvl (bl.a på 20-25ish kan du starte Unicorn-Q som du kan bruke fra lvl 30). Planene for flying mount settes snart i drift. Man kan leie flying mount for 10min flere plasser allerede. Men den viktigste transportmåten for lengre avstander er riftways. Sånn fungere de: http://immortal-guild.net/mediawiki/index....ard:Riftway_Map . Riftway's må du "åpne" før du kan bruke dem, men etter det kan du bruke dem fritt mot en Riftwaysshard som du kjøper for en billig penge hos General Vendor. Kan også nevne at du kan lage din egen båt for transport av deg og vennene dine og recall (1 gang i timen) til et bundet forhåndsbestemt plass. 7: I VG har du 3 forskjellige måter å lvl. Adventuring, Crafting og Diplomacy. Alle 3 har Q som må gjennomføres (Crafting har selvfølgelig mest.. crafting.. ). Så du vil finne et bredt utvalg av Q, sikkert noe som faller i smak for de som ikke liker for mye grinding. På Adventuring vil det være endel "dra dit å drep 15 monster og samle inn 10 wolf-pelts", men du vil finne en stor variasjon i monster. Monsterdreping for å få lvl vil man ikke komme bort ifra i MMO's uansett.. 8: Se på bildene som er postet i denne tråden, så får du et visst inntrykk. Men stemningen i spillet får du ikke sett! Atmosfæren er helt fantastisk! Har man en litt kraftig pc, setter ting på max, er bare det å kravle opp på en fjelltopp for å nyte utsikten en nytelse. Gjør dette i skumringen på kvelden sammen med kjæresten din å du har "ordnet deg" for kvelden.. Sånn kort fortalt... Jeg vil anbefale alle å lese igjennom hele denne tråden da man får mye nyttig info, (samt at man slepper å gjenta svar på ting og tang)! Edit: Folkens: Lag info/tips-postene deres oversiktlig med overskrift på tema, lettere for andre folk å lese og finne fram da.. Se feks "husbyggings"-posten min for tips og oppsett av poster.. Endret 6. februar 2008 av Bruutahl Lenke til kommentar
Niflheim Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 9: Start på pvp serveren. Mye mer morro for pengene Lenke til kommentar
AmbassadorNOR Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Fifty fifty med nordmenn og engelskmenn høres jo også ganske greit ut, hva var navnet på det guildet? Jeg vet ikke en gang hvordan jeg laget et guild Men sikkert ikke så vanskelig? Tror det sto noe om det tidligere i posten. Tja, mulig jeg husker feil ang. 50/50, men husker ihvertfall det sto skrevet at guildet besto av nordmenn og engelskmenn. Skal se om jeg finner navnet på den når jeg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) 9: Start på pvp serveren. Mye mer morro for pengene 9 hva er salgtallet på vanguard? og hvor mange aktive brukere har det til dags dato? tenker ca Hva har PvP serveren med salgstallet og antall aktive å gjøre? Endret 6. februar 2008 av Konamixx Lenke til kommentar
Niflheim Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 9: Start på pvp serveren. Mye mer morro for pengene 9 hva er salgtallet på vanguard? og hvor mange aktive brukere har det til dags dato? tenker ca Hva har PvP serveren med salgstallet og antall aktive å gjøre? Der ser du hva som skjer når man svarer før man leser en post Lenke til kommentar
AmbassadorNOR Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 vel da har jeg spillt litt igjen, level 7 straks 8 med wood elf shamanen min, rimelig fornøyd med klasse valget, morro å spille som, grei dps, og god healing. er fortsatt skuffet over karakter kreasjonen, mange valg ja, men alt for få hair style valg, 4 er alt for få dessverre, spessielt siden jeg ikke liker noen av dem men ellers, et underholdende spill, kanskje jeg endelig har funnet en klasse jeg får lyst til å fortsette med. så om noen ønsker å chatte, kanskje queste litt også, Arantia, spiller litt sporadisk, men er på hver dag. Shaman er kjekk å spille som ja, og jeg tror at Shaman er veldig ettertraktet også nå. Du får sende meg en tell in game om du trenger hjelp til noe. Jeg har solide buffs og den beste healingen siden jeg er cleric Kjipt at DPS'n min ikke er mye å skryte av though. -Guardian Aranath- Lenke til kommentar
Bruutahl Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Flyttet hele posten "nyttige linker" til Post 11.. Endret 8. februar 2008 av Bruutahl Lenke til kommentar
Bruutahl Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Aner du om en nettside der man kan laste ned patches uten å bruke downloaderen til spillet for eksempel? Hadde vært kjekt å laste ned alt på forhånd slik at jeg slipper det mest mulig når jeg får spillet.Skjønner hva du mener, noe sånt som feks ordningen på Battlefield2. Men nei, dessverre.. har ikke sett noe sånt. Nå har ikke jeg sett etter det heller da.. Patcheren fungerer ok, bortsett fra at det tar lang tid.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå