Bulletus Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Dvergen min er i ørken land omdagen , han liker seg ikke så langt borte fra smia i dvergeland og skal snart ha han tilbake . Jeg måtte lokke med denne cloaken for at han skulle dra BTW , lista i første post er stigende , meld dere på dere nye , så vi har mest mulig oversikt og hvem dere kan kontakte ingame Er dere ute etter en moden og voksen guild , kan dere jo spørre Moonlake når hun er på , hun er sjef i guilden min . Jeg er 31 år og en av de yngste og vi har mange på over 40 , så denne guilden er "moden" Endret 4. februar 2008 av Bulletus Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvor i verden startet du? Vurderer å lage en alt ikveld. Hvis du er i de "nordiske " landene kan jeg slå følge Thestra er vel den europeisk inspirerte delen hvis jeg ikke tar feil? Har nå iallfall bestemt meg for at jeg starter der som en dverg eller Thestran Paladin så snart jeg får spillet. Bare å slå på tråden om du skulle trenge hjelp når jeg får kommet igang mister. Dvergen min er i ørken land omdagen , han liker seg ikke så langt borte fra smia i dvergeland og skal snart ha han tilbake . Jeg måtte lokke med denne cloaken for at han skulle dra BTW , lista i første post er stigende , meld dere på dere nye , så vi har mest mulig oversikt og hvem dere kan kontakte ingame Er dere ute etter en moden og voksen guild , kan dere jo spørre Moonlake når hun er på , hun er sjef i guilden min . Jeg er 31 år og en av de yngste og vi har mange på over 40 , så denne guilden er "moden" Virker absolutt interessant for min egen del iallfall. Liker å tro at jeg er relativt moden selv om jeg er "ynkelige" 23 år gammel, mest på jakt etter folk som er hjelpsomme med informasjon uten at jeg risikerer å få en "Noob" kommentar slengt i trynet fordi jeg er fersk. Absolutt interessert om jeg skulle få muligheten til å bli med. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Hvor i verden startet du? Vurderer å lage en alt ikveld. Hvis du er i de "nordiske " landene kan jeg slå følge Thestra er vel den europeisk inspirerte delen hvis jeg ikke tar feil? Har nå iallfall bestemt meg for at jeg starter der som en dverg eller Thestran Paladin så snart jeg får spillet. Bare å slå på tråden om du skulle trenge hjelp når jeg får kommet igang mister. Dvergen min er i ørken land omdagen , han liker seg ikke så langt borte fra smia i dvergeland og skal snart ha han tilbake . Jeg måtte lokke med denne cloaken for at han skulle dra BTW , lista i første post er stigende , meld dere på dere nye , så vi har mest mulig oversikt og hvem dere kan kontakte ingame Er dere ute etter en moden og voksen guild , kan dere jo spørre Moonlake når hun er på , hun er sjef i guilden min . Jeg er 31 år og en av de yngste og vi har mange på over 40 , så denne guilden er "moden" Virker absolutt interessant for min egen del iallfall. Liker å tro at jeg er relativt moden selv om jeg er "ynkelige" 23 år gammel, mest på jakt etter folk som er hjelpsomme med informasjon uten at jeg risikerer å få en "Noob" kommentar slengt i trynet fordi jeg er fersk. Absolutt interessert om jeg skulle få muligheten til å bli med. Add Moonlake som friend og spør når hu er online , hils henne fra meg "noob" og slikt forekommer ikke hos oss ,og du kan spøre om alt Nå er vel ikke alder noe hindring , jeg ble aldri spurt om hvor gammel jeg var , jeg bare joina guilden til en jeg teama sammens med - det er slik det blir skapt relasjoner Endret 4. februar 2008 av Bulletus Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Add Moonlake som friend og spør når hu er online , hils henne fra meg "noob" og slikt forekommer ikke hos oss ,og du kan spøre om alt Nå er vel ikke alder noe hindring , jeg ble aldri spurt om hvor gammel jeg var , jeg bare joina guilden til en jeg teama sammens med - det er slik det blir skapt relasjoner Antar at det å nevne deg forhåpentligvis gir et positivt resultat? Normalt leter jeg ikke akkurat etter guild før jeg i det hele tatt har spilt spillet, men i dette tilfellet vil jeg gjerne unngå noen av mine tidligere WoW guild tabber Takk og lov at man slipper å bli latterliggjort fordi man er ny iallfall, ille nok å starte et spill over ett år på overtid Ett lite spørsmål til om mulig. Sliter voldsomt med å bestemme mellom dverg eller Thestran Paladin. Tenker for det meste på stats og racials istedenfor looks her. Racials på begge virker allrighte, men er mer i tvil om hvor mye "+10 Finesse og +5 Mining" vs. "+10 Ingenuity og +5 Lumberjacking" har å si. Er dette merkbart senere i spillet eller er det bare flisespikkeri? Blir Blacksmithing og mining som blir proffessions, virker som dverg er et bedre valg, men thestrans har da også " +10 bonus to all weapon skills and dodge.". Vanskelig å velge riktig når en ikke kjenner spillet altfor godt er ikke lett Noen tips? Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Add Moonlake som friend og spør når hu er online , hils henne fra meg "noob" og slikt forekommer ikke hos oss ,og du kan spøre om alt Nå er vel ikke alder noe hindring , jeg ble aldri spurt om hvor gammel jeg var , jeg bare joina guilden til en jeg teama sammens med - det er slik det blir skapt relasjoner Antar at det å nevne deg forhåpentligvis gir et positivt resultat? Normalt leter jeg ikke akkurat etter guild før jeg i det hele tatt har spilt spillet, men i dette tilfellet vil jeg gjerne unngå noen av mine tidligere WoW guild tabber Takk og lov at man slipper å bli latterliggjort fordi man er ny iallfall, ille nok å starte et spill over ett år på overtid Ett lite spørsmål til om mulig. Sliter voldsomt med å bestemme mellom dverg eller Thestran Paladin. Tenker for det meste på stats og racials istedenfor looks her. Racials på begge virker allrighte, men er mer i tvil om hvor mye "+10 Finesse og +5 Mining" vs. "+10 Ingenuity og +5 Lumberjacking" har å si. Er dette merkbart senere i spillet eller er det bare flisespikkeri? Blir Blacksmithing og mining som blir proffessions, virker som dverg er et bedre valg, men thestrans har da også " +10 bonus to all weapon skills and dodge.". Vanskelig å velge riktig når en ikke kjenner spillet altfor godt er ikke lett Noen tips? DEt er kanskje greit å få spillet først da Disse forskjellene er nok større i starten , så vil det vel viskes ut ettervært , jeg har egentlig ikke nok erfaring til å svare deg 100 % sikkert. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Tester spillet igjen: Server:Halgar Nick: Obligator Class: Necro Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ser serverne blir tatt ned idag. 1pm british time, når er det norsk tid? kl 1300 til 1700? Lenke til kommentar
Bruutahl Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ser serverne blir tatt ned idag. 1pm british time, når er det norsk tid? kl 1300 til 1700? http://www.timeanddate.com/worldclock/fixe...ec=0&p1=256 Fra kl.14.00.. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 DEt er kanskje greit å få spillet først da Disse forskjellene er nok større i starten , så vil det vel viskes ut ettervært , jeg har egentlig ikke nok erfaring til å svare deg 100 % sikkert. Hehe, jeg er nok en liten perfeksjonist, så jeg foretrekker å ha alt klappet og klart før jeg faktisk får spillet Takker uansett, men jeg må nok drite meg ut på den gode gamle måten ser det ut til Ser serverne blir tatt ned idag. 1pm british time, når er det norsk tid? kl 1300 til 1700? Forferdelig dårlig timing da må jeg si Sitter og venter på at postmannen kommer med spillet Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Ta det med ro, det går nok noen timer med patching før du får spilt uansett. Serverne er nok oppe og går til da. Når det gjelder "å ha alt klappet å klart" kan jeg av erfaring si du bare bør glemme det. Du tror du vet alt nå, men du vet egentlig ingenting. Jeg har gjort det samme mange, mange ganger inkludert i Vanguard og endt opp med å spille noe jeg slettes ikke hadde forventet. Jeg har aldri vært en stor fan av halflinger og aldri likt Bard'er i dataspill da de ikke trenger å synge, men likevel er favoritten min så langt... en halfling Bard? Hmpf. I LotRO visste jeg derimot at jeg "måtte" spille hobbit, men hvilken klasse? Burglar, hunter og guardian hørtes morsomt ut, men en kjedelig Minstrel klasse som ikke engang kan sloss noe særlig var ikke særlig fristende. Da jeg sluttet å spille hadde jeg hatt en hobbit hunter på lvl 12, en hobbit champion på lvl 5, en hobbit guardian på lvl 15 og en hobbit minstrel på lvl 32? Endret 5. februar 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ta det med ro, det går nok noen timer med patching før du får spilt uansett. Serverne er nok oppe og går til da. Når det gjelder "å ha alt klappet å klart" kan jeg av erfaring si du bare bør glemme det. Du tror du vet alt nå, men du vet egentlig ingenting. Jeg har gjort det samme mange, mange ganger inkludert i Vanguard og endt opp med å spille noe jeg slettes ikke hadde forventet. Jeg har aldri vært en stor fan av halflinger og aldri likt Bard'er i dataspill da de ikke trenger å synge, men likevel er favoritten min så langt... en halfling Bard? Hmpf. Velger å være lykkelig uvitende med hensyn til patches, ikke akkurat noe jeg gleder meg til å laste ned ^^ WoW raid kl 8 også så ser ut til at det blir minimalt med spilletid idag uansett Hehe, er da ikke fullt så cocky at jeg tror jeg klarer å vite alt om spillet før jeg faktisk får spille det, liker bare å prøve å ha en viss oversikt over hva de forskjellige stats osv gjør så jeg ikke er helt grønn Det eksemplet med halfling bard'en som du nevnte kjenner jeg meg veldig godt igjen i Hadde allerede bestemt meg for at det skulle bli en human paladin jeg skulle spille før WoW kom ut, allikavel endte jeg opp med en rogue ett par måneder etterpå som jeg spiller den dag i dag Lenke til kommentar
Lunshea Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 En liten hilsen til alle norske Vanguard-spillere på Halgar Char: Lunshea, lvl 42 bloodmage Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Det er en ting jeg savner fryktelig, en god fan side til Vanguard, med et kart som viser hvor i alle dager feks frenzied dreadwings befinner seg. Det er helt håpløst til tider når en person sier til deg - Gå nordøst og drep et dusin dreadwings, og jeg går i timesvis og leter nordøst, og finner 0 nada. Har googlet, og funnet questet på sider, men liten til ingen informasjon om HVOOOOOR de kan være. Gule utropstegn som popper opp på minimappet hadde jeg også likt, slik som i wow, siden jeg er en stor questaholiker som sjelden disbander et quest. Kanskje jeg har blitt utskjemt over hvor lettvint det kan være i feks wow, men når jeg bruker timer på å lete meg fram blir det liksom ikke så moro. Endret 5. februar 2008 av Crispin Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg har til nå opplevd at de aller fleste stedene du skal til i forb. med en quest dukker opp på kartet i form av et lite grønt eller rødt symbol. Dette syns jeg har vært hovedregelen. Men der hvor det er en regel er det også unntak. Har du prøvd: advancedinfomap? http://www.vginterface.com/forums/showthread.php?t=1852 Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Forferdelig dårlig timing da må jeg si Sitter og venter på at postmannen kommer med spillet Jaja, postmannen bestemte seg for å la være å komme med det idag så det blir nok en dag eller to til før jeg får testet det ut Jeg har til nå opplevd at de aller fleste stedene du skal til i forb. med en quest dukker opp på kartet i form av et lite grønt eller rødt symbol. Dette syns jeg har vært hovedregelen. Men der hvor det er en regel er det også unntak. Har du prøvd: advancedinfomap? http://www.vginterface.com/forums/showthread.php?t=1852 Oi, der minnet du meg på noe. Noen addons dere kan anbefale som gjør online livet litt lettere slik som den kart modden? Endret 5. februar 2008 av tørriss Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg har til nå opplevd at de aller fleste stedene du skal til i forb. med en quest dukker opp på kartet i form av et lite grønt eller rødt symbol. Dette syns jeg har vært hovedregelen. Men der hvor det er en regel er det også unntak. Har du prøvd: advancedinfomap? http://www.vginterface.com/forums/showthread.php?t=1852 Jeg la nettopp inn droxui og da forsvant den andre addonen, den map greia. Det står at det skal gå an å bruke begge på en gang men det får jeg ikke til? Tips? Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg har til nå opplevd at de aller fleste stedene du skal til i forb. med en quest dukker opp på kartet i form av et lite grønt eller rødt symbol. Dette syns jeg har vært hovedregelen. Men der hvor det er en regel er det også unntak. Har du prøvd: advancedinfomap? http://www.vginterface.com/forums/showthread.php?t=1852 Jeg la nettopp inn droxui og da forsvant den andre addonen, den map greia. Det står at det skal gå an å bruke begge på en gang men det får jeg ikke til? Tips? Kom tilfeldigvis over denne istad: http://vg.curse.com/downloads/details/10658/ Den burde gjøre susen Lenke til kommentar
Bruutahl Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Det er en ting jeg savner fryktelig, en god fan side til Vanguard, med et kart som viser hvor i alle dager feks frenzied dreadwings befinner seg. Det er helt håpløst til tider når en person sier til deg - Gå nordøst og drep et dusin dreadwings, og jeg går i timesvis og leter nordøst, og finner 0 nada. Har googlet, og funnet questet på sider, men liten til ingen informasjon om HVOOOOOR de kan være. Gule utropstegn som popper opp på minimappet hadde jeg også likt, slik som i wow, siden jeg er en stor questaholiker som sjelden disbander et quest. Kanskje jeg har blitt utskjemt over hvor lettvint det kan være i feks wow, men når jeg bruker timer på å lete meg fram blir det liksom ikke så moro. Etpar eksempler på sider hvor du finner kart og lokasjoner på de fleste ting: http://vanguard.gamepressure.com/world_of_telon_map.asp http://vanguard.mmosite.com/gameinfo/map/map.shtml Se i menyen til venstre.. Hvis siden mangler detaljer går det ann å legge ut info/comment for å hjelpe nestemann.. (Finnes flere sider, men hadde ikke linker på denne pcn..) Edit: For å finne lokasjon/koordinater ingame, altså hvor du er NÅ, skriv : "/loc" i chatten. Da får du opp feks: "Your current location is 61790,4226,34947 in Turch Village (-27,27)" + "chunk navn". Du skal ha X og Y koordinatene markert med tjukk skrift.. Edit2: sidene til VG kan ikke sammenliknes med feks Wow i antall kommentarer og info.. det har med hvor gammelt spillene er og antall brukere som legger inn info.. Endret 5. februar 2008 av Bruutahl Lenke til kommentar
Bruutahl Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Fikk meg nettopp ulveform som druid, herlig speed!Ulveformen blir å forsvinne når den nye Druid-oppdateringern kommer.. den kommer snart regner jeg med, er allerede til testing på testserveren.Mye nytt å glede seg til! Oj, ser ut til at ulveformen fortsetter allikevel: "** NEW **Druid - Added new ability Wolfshape to trainers at level 8. This ability gives you the appearance of a wolf." Vi får vente å se.. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Det er en ting jeg savner fryktelig, en god fan side til Vanguard, med et kart som viser hvor i alle dager feks frenzied dreadwings befinner seg. Det er helt håpløst til tider når en person sier til deg - Gå nordøst og drep et dusin dreadwings, og jeg går i timesvis og leter nordøst, og finner 0 nada. Har googlet, og funnet questet på sider, men liten til ingen informasjon om HVOOOOOR de kan være. Gule utropstegn som popper opp på minimappet hadde jeg også likt, slik som i wow, siden jeg er en stor questaholiker som sjelden disbander et quest. Kanskje jeg har blitt utskjemt over hvor lettvint det kan være i feks wow, men når jeg bruker timer på å lete meg fram blir det liksom ikke så moro. Etpar eksempler på sider hvor du finner kart og lokasjoner på de fleste ting: http://vanguard.gamepressure.com/world_of_telon_map.asp http://vanguard.mmosite.com/gameinfo/map/map.shtml Se i menyen til venstre.. Hvis siden mangler detaljer går det ann å legge ut info/comment for å hjelpe nestemann.. (Finnes flere sider, men hadde ikke linker på denne pcn..) Edit: For å finne lokasjon/koordinater ingame, altså hvor du er NÅ, skriv : "/loc" i chatten. Da får du opp feks: "Your current location is 61790,4226,34947 in Turch Village (-27,27)" + "chunk navn". Du skal ha X og Y koordinatene markert med tjukk skrift.. Edit2: sidene til VG kan ikke sammenliknes med feks Wow i antall kommentarer og info.. det har med hvor gammelt spillene er og antall brukere som legger inn info.. Gode tips der. Takker så mye Aner du om en nettside der man kan laste ned patches uten å bruke downloaderen til spillet for eksempel? Hadde vært kjekt å laste ned alt på forhånd slik at jeg slipper det mest mulig når jeg får spillet. Endret 5. februar 2008 av tørriss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå