Gå til innhold

Alt om Vanguard :Saga Of Heroes

Anbefalte innlegg

Virker som denne posten virkelig har fått fart i rekruteringen av norske Vanguard spillere :)

Er det ikke på tide å vurdere en helnorsk guild snart? Hadde vært moro å få noen nordmenn å queste sammen med.

Er kommet meg til level 12 nå og skal sånn smått begynne å levle craftingen, da Bulletus viste meg at det ligger mye penger der :p

Storkoser meg så langt.

Edit: Post 200 i tråden.. Juhu :p

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virker som denne posten virkelig har fått fart i rekruteringen av norske Vanguard spillere :)

Er det ikke på tide å vurdere en helnorsk guild snart? Hadde vært moro å få noen nordmenn å queste sammen med.

Er kommet meg til level 12 nå og skal sånn smått begynne å levle craftingen, da Bulletus viste meg at det ligger mye penger der :p

Storkoser meg så langt.

Edit: Post 200 i tråden.. Juhu :p

Hehe , jeg kan jo ikke garantere at du får like bra suksess da , men man kan jo håpe . Cluet er å lage det folk trenger til alter osv , armor , våpen et cetra .

Når det gjelder guild , så joina jeg et litt gammelt ett , de kunne lære meg mer om spillet .

Lenke til kommentar

Har så vidt begynt med crafting jeg også, så sinnsykt kult! Omfattende og spennende. Prøver meg som outfitter med roguen min nå, de kan lage medium armor etterhvert? Eller er det blacksmithing?

Fikk meg nettopp ulveform som druid, herlig speed!

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Et bra tips; del ut buffene dine til de du møter på din vei! Bruker ofte å gjøre dette selv, får mange i retur og jeg ender opp med å få en hel skjerm med buffer til tider! Dette er ikke å forakte siden avataren blir bedre.. ;) Husk å takke for "handelen" etterpå, har laget meg en macro med takk og en emote.. :)

Absolutt, en av gledene ved å spille online er å hjelpe/buffe andre man møter ;) En av grunnene til at jeg digger paladins (Antar at de kan bruke blessings på andre i detta spillet og), selv om masete /w som "BUFF PLZ" kan bli litt slitsomme til tider :p

For de som liker en klasse med god DPS og melee kan jeg anbefale monk. I tillegg har de en kampstill som ser meget bra ut. Ved lvl 15/16 tar du et klassevalg som monk.

Da kan du velge Dragon fighting style. Høy dps. Drunken monk er en godt balansert monk. Den siste er harmonic...bedre på defence.

sikkert mere info her: http://www.vanguardmonks.com/

Takker for tipset. Sjekket monk ut litt igår på en Vanguard wiki. Selv liker jeg vel mest å denge ting med et stort våpen, og har vel inntrykk av at monken ikke vil være i nærheten av de. Men de er absolutt ett alternativ.

Så langt står det mellom Paladin og rogue egentlig. Paladins skal vel visstnok være ganske allrighte å solo med, hvordan er det med rogues om noen vet?

Hvordan er det med guilds? Har dere noen litt modne voksne guilds som dere kan anbefale?

Lenke til kommentar
Har så vidt begynt med crafting jeg også, så sinnsykt kult! Omfattende og spennende. Prøver meg som outfitter med roguen min nå, de kan lage medium armor etterhvert? Eller er det blacksmithing?

Gjorde litt research selv ;)

"An Outfitter creates armor of cloth and leather, armor components and bags. The main resources used by Outfitters are hides and textiles obtained via Reaping and Skinning."

Så ja, du har valgt riktig ;)

Kan anbefale denne siden for nybegynnere slik som meg selv:

http://wiki.silkyvenom.com/index.php/Main_Page

Lenke til kommentar

Heisann, tenkte jeg kunne slenge meg på.

Det har seg slik at jeg vurderer å kjøpe Vanguard, har vært på jakt etter en mmo en god stund nå.

Har spilt både GW og WoW, begge hadde positive sider men det var alltid noe som manglet.

La merke til Vanguard for en stund siden, men da var det snakk om uber bugs etc så det falt ikke i smak. Nå hører jeg at de fleste uber bugs er borte, så da lurte jeg på hva er det som gjør Vanguard unik eller annerledes fra Wow eller GW.

Ja jeg vet , man kan kjøpe og eie hus men hva kan man gjøre med dem?? Altså bortsett fra bruke som et lager for utstyret ditt etc. Kan man kjøpe butikker etc?

Hva er det som gjør spillet mer verdt å spille en f eks GW?

Er story'en bra? Hvordan er questene? LVL cap?

Andre ting??

Tusen takk på forhånd!!! :D

-Sun360

Lenke til kommentar

vel gav etter selv, reinstallerer spillet nå, og begynner vel å spille igjen i kveld, høyeste karakter jeg har er level 16, så blir vel at jeg starter noe nytt, men vet ikke helt hva ennå.

kanskje noen er villig til å tilby meg noen tips, har et par ønsker.

klassen bør være hybrid, jeg ønsker å kunne heale men også gjøre damage, kanskje en blood mage hadde vært noe, men jeg ønsker også å være velkommen i grupper, kanskje ikke som dps, men som healer, og beholde dpsen til solo spilling.

vel uansett, vi ses vel på halgar en dag :-)

Lenke til kommentar
Har kun en level 10 rogue så langt, men det er uten tvil den svakeste solo classen jeg har spilt. På diverse forum har jeg hørt noe av det samme, men siden jeg kun har spilt til level 10 er ikke akkurat det en fasit.

Var det jeg kom fram til med min minimale research og. Litt synd egentlig siden jeg liker å spille den typen klasse, virker rimelig like WoW versjonen av en rogue som jeg spiller aktivt nå for tiden også.

Men gjør meg en tjeneste og lvl litt senere ^^ Så får du en paladin på slep som kan heale deg :p

Lenke til kommentar
Et bra tips; del ut buffene dine til de du møter på din vei! Bruker ofte å gjøre dette selv, får mange i retur og jeg ender opp med å få en hel skjerm med buffer til tider! Dette er ikke å forakte siden avataren blir bedre.. ;) Husk å takke for "handelen" etterpå, har laget meg en macro med takk og en emote.. :)

Absolutt, en av gledene ved å spille online er å hjelpe/buffe andre man møter ;) En av grunnene til at jeg digger paladins (Antar at de kan bruke blessings på andre i detta spillet og), selv om masete /w som "BUFF PLZ" kan bli litt slitsomme til tider :p

For de som liker en klasse med god DPS og melee kan jeg anbefale monk. I tillegg har de en kampstill som ser meget bra ut. Ved lvl 15/16 tar du et klassevalg som monk.

Da kan du velge Dragon fighting style. Høy dps. Drunken monk er en godt balansert monk. Den siste er harmonic...bedre på defence.

sikkert mere info her: http://www.vanguardmonks.com/

Takker for tipset. Sjekket monk ut litt igår på en Vanguard wiki. Selv liker jeg vel mest å denge ting med et stort våpen, og har vel inntrykk av at monken ikke vil være i nærheten av de. Men de er absolutt ett alternativ.

Ingenting i veien for å bruke et stort svert på monken. Funker bra det. Jeg trivels med "knuckles", men stav og sverd også bra

Lenke til kommentar

"An Outfitter creates armor of cloth and leather, armor components and bags. The main resources used by Outfitters are hides and textiles obtained via Reaping and Skinning."

Meget flott side, takk! Da blir det leatherworking etter level 10 og medium armor :)

Begynner å bli en del aktive folk på halgar etterhvert? Det hadde kanskje vært en ide med en guild, i allefall i starten, for å samle de uten guild å hjelpe hverandre litt?

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Ingenting i veien for å bruke et stort svert på monken. Funker bra det. Jeg trivels med "knuckles", men stav og sverd også bra

Smud, absolutt ett alternativ hvis paladin ikke skulle falle i smak da med andre ord.

Sålenge ikke posten er altfor treig burde jeg vel få stablet avataren min på beina iløpet av morgendagen :p

Lenke til kommentar

Meget flott side, takk! Da blir det leatherworking etter level 10 og medium armor :)

Begynner å bli en del aktive folk på halgar etterhvert? Det hadde kanskje vært en ide med en guild, i allefall i starten, for å samle de uten guild å hjelpe hverandre litt?

Ingen fare, bare hyggelig ;)

Du kan nok regne med meg iallfall. Drittkjedelig å spille uten en guild chat, blir nok ikke über aktiv siden jeg fortsatt raider 3-4 ganger i uken i WoW. Men trenger noe mer artig å gjøre en å lvle alts for tiden :p

Lenke til kommentar
Spiller litt wow jeg også, ganske artig å spille med rl venner, det er vel hovedgrunnen egentlig. Det er nesten som jeg gruer meg til aoc og warhammer, herregud jeg kan ende opp med å spille 4 mmorpgs! Hvordan i huleste skal jeg få tid til det? :dontgetit:

Rl vennene mine sluttet å spille for en god stund siden, så nå er det gode gamle online venner og et godt guild som holder meg interessert for tiden.

Gleder meg ikke akkurat til at de blir releaset selv, men mest fordi jeg liker ikke tanken på at de slutter å spille WoW til gjengjeld for det f.eks. Ingen av de to du nevner har egentlig fanget oppmerksomheten min heller.

Men du må nok bli trygdet eller gifte deg med en rik gammel dame med hjertefeil hvis du skal ha noen mulighet til å realisere den drømmen :p

Lenke til kommentar

Det er nesten som jeg håper minst et av aoc eller war suger, slik jeg forsatt kan spille wow og vanguard. Wow er kult og greit å spille med venner, raide litt, mens vanguard er så fantastisk avslappende, moro og ikke minst hyggelig og koselig.

Men det blir nok wow som dropper først, i allefall til den nye ekspansjonen kommer, må nok prøve den.

Dessuten har jeg lyst å prøve pirates, tabula rasa og anarchy online også. Så mange spill, så liten tid og penger :D

JESS etter mye prøving og feiling ble jeg endelig level 4 outfitter hurra :D

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Det er nesten som jeg håper minst et av aoc eller war suger, slik jeg forsatt kan spille wow og vanguard. Wow er kult og greit å spille med venner, raide litt, mens vanguard er så fantastisk avslappende, moro og ikke minst hyggelig og koselig.

Men det blir nok wow som dropper først, i allefall til den nye ekspansjonen kommer, må nok prøve den.

Dessuten har jeg lyst å prøve pirates, tabula rasa og anarchy online også. Så mange spill, så liten tid og penger :D

JESS etter mye prøving og feiling ble jeg endelig level 4 outfitter hurra :D

Warhammer interesserer meg egentlig ikke, AoC virker allright men jeg tror ikke det kommer til å ta av. Forventer endel bugs/lag o.l i starten iallfall (Kanskje som VG?). WoW passer meg ypperlig på mange måter, ikke nødvendig å investere altfor mye tid selv om man driver med endgame raiding og community'et på serveren min er veldig ålright. Blir nok hardt å slutte med det, VG blir nok bare så jeg har noe å gjøre hvis WoW ikke skulle friste :p

Orker ikke å prøve dissa du nevnte selv, altfor mye stress å sette seg inn i spill såpass lenge etter at de har hatt release. Blir jævlig nok med VG :p

Grattis med lvl 4 outfitter ;) Sier meg ikke så himla mye men ^^

Hvordan var det å downloade patcher, tok det lang tid? Mulighet fpr å downloade de ned på forhånd kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...