Konamixx Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Du respawner på en eller anne shrine, mister items og exp. Disse kan fåes tilbake ved å gå til gravesteinen, som står der du ble drept. Så straffen er vel egentlig at du må gå ent stykke Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Du respawner på en eller anne shrine, mister items og exp. Disse kan fåes tilbake ved å gå til gravesteinen, som står der du ble drept. Så straffen er vel egentlig at du må gå ent stykke Takker. Høres enda mer fristende ut da isåfall. Må si at det å miste et tonn med XP hver gang man er litt uheldig eller noen andre driter på leggen er en rimelig stor "turnoff" i MMO'er. Har en liten forkjærlighet for Paldins i slike spill, hva slags oppgaver har de for det meste i Vanguard? Tank, DPS, healer? Lenke til kommentar
Canute Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Finnes det noe alà 10 dagers trial? Leter etter et nytt mmorpg å spille, og dette virker ganske så greit, men jeg vil helst ikke bruke masse penger på et spill jeg ikke har prøvd. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Man mister ikke et tonn med xp, men litt sånn at det å dø, ikke er særlig kjekt, slik man er litt fokusert hele tiden. Og at spillet ikke nødvendigvis er like enkelt som andre mmorpgs, helt konge synes jeg. Det skal svi litt å dø Spillet kan plukkes opp rondt forbi for snaut 200kr vil jeg tro Canute, det er ikke allverden. Tror du skal slite med å få tak i en buddy key, virker som alle vil ha, men at det ikke finnes noen. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Får det faktisk for under 200kr på playx.no De har dessuten fraktfri helg eller noe sånt. Ingen frakt hvis du bestiller i helgen. Lenke til kommentar
Bruutahl Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Du respawner på en eller anne shrine, mister items og exp. Disse kan fåes tilbake ved å gå til gravesteinen, som står der du ble drept. Så straffen er vel egentlig at du må gå ent stykke Man kan også trykke på en steintavle der man respawner. Du summoner tingene dine tilbake fra gravsteinen, men mister fortsatt xp.. Veldig kjekt feks hvis gravsteinen din er laaangt inne i en hule med masse 5-dots-monster, da mister du ihvertfalll ikke utstyret ditt. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Har en liten forkjærlighet for Paldins i slike spill, hva slags oppgaver har de for det meste i Vanguard? Tank, DPS, healer? /skump Liker å finne ut hvilken class jeg skal spille før jeg faktisk får spillet. Selv foretrekker jeg melee classer som fokuserer mest på DPS, helst med litt gode solo egenskaper og. Gjerne noe som også er litt ettertratet når jeg en gang når max lvl. Hvordan er det med guilds, noen av dere som har noe å anbefale? Helst noe som er litt modent, med mangel på 1337 snakking Sitter i skrivende stund og vurderer sterkt å bestille det, og hvem kan vel si nei til en ekstra nordmann på Halgar? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Jeg har også en stor kjærlighet for Paladins i mmo spill, til nå er vel eq2 paladinen min favoritt, men det kan fort forandre seg. Har en paladin på level 14 så langt og liker den bedre og bedre. Den er ikke en healbot slik som den stort sett er i wow, man har instant attacks, så gjør klassen mer givende enn den stillestående litt kjedelige paladinen i wow/Selv om jeg liker den godt også). Men særlig mye dps har jeg ikke hehe. Soloer også ganske bra, for har healing, men det er litt cooldown på spellet. Sikkert noen som kan komme med mye mer utfyllende svar. Ja takk til flere nordmenn på Halgar! Selv foretrekker jeg melee classer som fokuserer mest på DPS, helst med litt gode solo egenskaper og. Gjerne noe som også er litt ettertratet når jeg en gang når max lvl. Høres ut som en bard? Bare at det er en ganske populær klasse, vel man kan ikke få i pose og sekk Endret 3. februar 2008 av Crispin Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg har også en stor kjærlighet for Paladins i mmo spill, til nå er vel eq2 paladinen min favoritt, men det kan fort forandre seg. Har en paladin på level 14 så langt og liker den bedre og bedre. Den er ikke en healbot slik som den stort sett er i wow, man har instant attacks, så gjør klassen mer givende enn den stillestående litt kjedelige paladinen i wow/Selv om jeg liker den godt også). Men særlig mye dps har jeg ikke hehe. Soloer også ganske bra, for har healing, men det er litt cooldown på spellet. Sikkert noen som kan komme med mye mer utfyllende svar. Ja takk til flere nordmenn på Halgar! Selv foretrekker jeg melee classer som fokuserer mest på DPS, helst med litt gode solo egenskaper og. Gjerne noe som også er litt ettertratet når jeg en gang når max lvl. Høres ut som en bard? Bare at det er en ganske populær klasse, vel man kan ikke få i pose og sekk Høres bra ut, en paladin med fokus på DPS og en god porsjon med triks til resten av gruppa kombinert med litt healing om det skulle trengs er vel en liten våt drøm for meg Frister ikke å lvle til max lvl for så å få pes for at man er ubrukelig (Les Retri pala i WoW)akkurat så vil helst unngå den fella om mulig. Og ja, paladinen i WoW er rimelig kjedelig å spille, iallfall med hensyn til levelling. På lvl 70 er man sannsynligvis degradert til healing. Du nevner bard ser jeg. Min erfaring med bards er at de som regel er en svak variant av en rogue med litt spells og dårlig musikksmak Er det en nøyaktig forklaring? ^^ Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Har ikke spilt bard enda, har vært i gruppe med et par, og de har veldig god damage. Har lest også at de har mange fine buffs og likenden som gjør de veldig populære i grupper, dessuten har de vel litt healing også ? Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Har ikke spilt bard enda, har vært i gruppe med et par, og de har veldig god damage. Har lest også at de har mange fine buffs og likenden som gjør de veldig populære i grupper, dessuten har de vel litt healing også ? De er definitivt et godt alternativ hvis jeg ikke skulle like å spille paladin. Etter det jeg har forstått er Warrior/DK/Pala tanking klassene i spillet med diverse andre jobber i tillegg, men tanking er hovedjobben. Hvordan er det med grupper osv. Hva er det vanskelig å få fatt på? Healere, tanks? Noen klasser det er altfor mye av eller stor mangel på? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Må si jeg er imponert over spillerne i Vanguard. Spurte nettopp på chatten om noen kunne hjelpe meg å ta livet av en fiende, slik at jeg kunne få quest rewarden. Det var bedre våpen noe jeg virkelig trengte. Hadde bare nybegynner våpen. Fikk respons med engang og det kom en kar ridende fra Kahl? til Dark Horse Down for å hjelpe meg. Når han kommer dit kjøper han ny armor til meg til de fleste kropsdeler, to nye sverd og en bue. Var virkelig hyggelig, og ba meg bare si ifra hvis jeg trengte mer hjelp. Slike ting gjør det virkelig hygelig å spille Edit: Dere finner meg på Halgar serveren under navnet Rholan (l 10 Ranger) hvis noen vil queste eller noe. Endret 3. februar 2008 av Konamixx Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Må si jeg er imponert over spillerne i Vanguard. Spurte nettopp på chatten om noen kunne hjelpe meg å ta livet av en fiende, slik at jeg kunne få quest rewarden. Det var bedre våpen noe jeg virkelig trengte. Hadde bare nybegynner våpen. Fikk respons med engang og det kom en kar ridende fra Kahl? til Dark Horse Down for å hjelpe meg. Når han kommer dit kjøper han ny armor til meg til de fleste kropsdeler, to nye sverd og en bue. Var virkelig hyggelig, og ba meg bare si ifra hvis jeg trengte mer hjelp. Slike ting gjør det virkelig hygelig å spille Edit: Dere finner meg på Halgar serveren under navnet Rholan (l 10 Ranger) hvis noen vil queste eller noe. Høres ut som en grei kar, selv om det nok bare var vekslepenger for han Alltid noen greie folk slik som han, men man kan banne på at det også er noen idioter Lenke til kommentar
Canute Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Jeg kjøpte like så greit spillet på nettet. Noen forslag til server? edit: Å herregud ... å laste ned spillet kan ta sin tid Endret 3. februar 2008 av Canute Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg kjøpte like så greit spillet på nettet. Noen forslag til server? edit: Å herregud ... å laste ned spillet kan ta sin tid Fleste av oss er på Halgar sjekk lista i første post Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 De fleste her spiller vel på Halgar? Eneste europeiske serveren, vil anbefale den, jeg får i allefall småhøy ping på de andre serverne. Og viss du spiller til vanlige tider er det vel få online på de amerikanske serverne, pga tidsforskjellen. Å lasta ned spillet er ynkelige greier, forstår ikke helt hvorfor soe er så elendig på det området. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 De fleste her spiller vel på Halgar? Eneste europeiske serveren, vil anbefale den, jeg får i allefall småhøy ping på de andre serverne. Og viss du spiller til vanlige tider er det vel få online på de amerikanske serverne, pga tidsforskjellen. Å lasta ned spillet er ynkelige greier, forstår ikke helt hvorfor soe er så elendig på det området. Halgar serveren er i europa , derfor bedre ping . Sjekk out denne flying mount ! Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Wyvern om jeg ikke tar feil? Da var spillet bestilt iallfall, håper å treffe på noen artige questlystne nordmenn i nærmeste fremtid! Noen erfarne som hadde giddi å svare på noen av disse tidligere spørsmålene mine forresten? Må gjøre litt research så jeg ikke er totalt clueless når jeg spiller det Lenke til kommentar
Bruutahl Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Sjekk out denne flying mount !Hadde den bare vært din for mer enn 10 min så.. Et bra tips; del ut buffene dine til de du møter på din vei! Bruker ofte å gjøre dette selv, får mange i retur og jeg ender opp med å få en hel skjerm med buffer til tider! Dette er ikke å forakte siden avataren blir bedre.. Husk å takke for "handelen" etterpå, har laget meg en macro med takk og en emote.. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 For de som liker en klasse med god DPS og melee kan jeg anbefale monk. I tillegg har de en kampstill som ser meget bra ut. Ved lvl 15/16 tar du et klassevalg som monk. Da kan du velge Dragon fighting style. Høy dps. Drunken monk er en godt balansert monk. Den siste er harmonic...bedre på defence. sikkert mere info her: http://www.vanguardmonks.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå