Gå til innhold

Burnout Paradise, inntrykk og tips!

Anbefalte innlegg

Har bare numer 47 og 50 igjen på 3-player til Überschall'en, var SÅÅÅ nære, men så skjønte ikke de andre at man måtte booste på motorveien, og etter ørten epic phail-forsøk på å komme opp på taket til sportsbutikken, quita den ene...slutter av for i kveld, kan spille i morgen ca kl 10-13, tror jeg, drar ned til morfar utpå dagen. Er det noen som har Überschall'en?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jeg har Überschall'en.

Den er ikke såå bra.

Ville heller tatt den du får ved å ta alle plakatene.

Den er sinnsyyykt god.

Lenke til kommentar

Er ikke særlig imponert over speedboost, da man bare kan bruke den når den er full og ganske lite når det faktisk trengs samt at den er kort til tross for at den kan lades under kjøring.

Men jeg tror jeg heller ville valgt bilen man får av smash'ene (Carson Carbon GT), med 10-10-6 i stats, var det vel. Hadd litt høyere strength i det minste og så veier den litt mer.

Men gøy er det å introdusere nybegynnere til Uberschall'en :!: Særlig når de enda kjører rundt i en Cavalry, da er det enda bedre :rofl:

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

La meg først si at jeg syns Burnout Paradice City er dritfett, men la meg komme med litt kritikk da, som IKKE går på mangelen på restart :p

Det er nemlig et par ting man blir lei av ganske fort.

1. Slow motion i krasjene.. Guuuud så kjedelig dette blir etter 500.000 ganger.. Noen ganger kan effekten være tøff, men andre ganger så er det bare slow motion av en bil knapt beveger seg inntil en vegg eller.no. Og spesielt dårlig er det for blodtrykket når man allerede er gira i et race av noe slag og måtte se hver enkelt krasj i sakte film..

2. Følsomheten på gass (R2 på PS3), det er liksom max eller ikkeno.. Så det som ofte skjer er at man spinner av det minste.. Noen gang prøvd å ta en sinnsykt hetfig bil opp igjennom en p-hus? "opp et nivå, spinne rundt, stopp, revers, peke bil rett vei, kjøre opp et nivå til, spinne rundt, stopp, revers peke bil rett vei osv."

Eller bare det at man skal ta en brekksladd, brekker rundt et hjørne, alt er fint helt til man skal gasse for å komme seg videre.. vips, så peker bilen feil vei.. sjokk.. Det at gassen er ekstremt følsom pluss at bilene kjører på såpeglatte dekk..

Men ellers er spillet topp ;)

Lenke til kommentar

Er forsåvidt enig i punkt nummer 1. Problemet ditt på nummer 2 er heldigvis ikke noe problem på X360, da man kan trykke knappen halveis inn om man vil. Når man skal opp i P-hus er det greit å ta flatspin når du kommer opp en etasje, og bare spinne bilen i riktig retning og kjøre opp til neste etasje.

Ønsker ikke å starte noen krig, men ville bare nevne det.

Lenke til kommentar

Det er følsomme knapper på ps3 også, gass og brems har man på L2/R2 og de kan man trykke halveis inn, problemet er bare at de er alt for følsomme.. MErker det i andre spill også, bare du såvidt legger fingern nedpå så er det 75% gass allerede..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...