Gå til innhold

Burnout Paradise, inntrykk og tips!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cool.. håper lefdal har gjort det samme. Fikk mine burning crusade CE's der 2-3 dager før tiden. Blir ikke lei meg om det skjer igjen :)

Husk at hvis du får et spill før release har du ikke lov å åpne det før tiden. Det blir som å åpne julegavene for tidlig... ;)

Jeg ser enkelte er kritisk til at man ikke bare kan restarte et løp underveis. Men da må man jo bare konsentrere seg litt mer om å fullføre. Når jeg spilte NFS Underground-spillene pleide jeg sjelden å hoppe direkte til løp/garasje osv. Fikk mere følelse med byen på den måten syntes jeg. Hadde jeg bilen satt opp for drifting, så fikk jeg heller øve mere med den på vei tilbake til start hvis jeg hadde gjort det dårlig i løpet. Regner med det kommer til å være på samme måte her.

Lenke til kommentar
Kan ikke si spillet frister. Forza 2 holder i lange rekker.
Holder med ett arcadebilspill altså?
?

Forza 2? Arcade?

Nei, Forza 2 er en simulator i mine øyne. Men synes det var litt merkelig det Tawret sa. Forza 2 og Burnout paradise har lite med hverandre å gjøre. Han kunne nesten ha sagt at spillet ikke frister, tony hawk 5 holder i massevis.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Newsflash;

Det finnes ingen simulatorer i form av bilspill på markedet, siden ingen har real-life skademodell.

;)

Sant nok, men DirT er ganske close trur jeg ;]

Lenke til kommentar
Nei, Forza 2 er en simulator i mine øyne. Men synes det var litt merkelig det Tawret sa. Forza 2 og Burnout paradise har lite med hverandre å gjøre. Han kunne nesten ha sagt at spillet ikke frister, tony hawk 5 holder i massevis.
haha, skjønar :-)

Sig moglegens opp på Elkjip idag, og plukkar opp Paradise.

Lenke til kommentar
fy fan for ett bra spill! Kommer til å ha mye moro med dette!!! Toman skal få mer bank :p

Bare vent til jeg blir mer lommekjent i byen så skal jeg rotta på deg UrgeLoL :p

Burnout er jo bare så sinnsykt bra spill..

Skylder UrgeLoL ett par takedowns, skal nok ta hevn :)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som blir kicka nesten hver gang jeg joiner en online server? Fungerte perfekt på demoen... Kan jo være noe port opplegg på ruteren, men syns det er så rart at det fungerte perfekt på demoen, samt at alle andre ps3 spill jeg har prøvd på nett har fungert perfekt!

Lenke til kommentar
Vet ikke om det har noe å si, men her er portene Burnout (PS3) bruker (står i manualen):

TCP: 21800-21899

UDP: 3659, 6000, 9565, 9570.

Vet at de står i manualen, men takk for tipset likevel. :)

Har prøvd å knotet litt i instillingene inne til ruteren, men den er så teit at jeg tviler på at jeg får det til. Håper det ikke er portene som er problemet, men at det bare er online problemer i startfasen for spillet. Det fungerer perfekt online hos alle andre eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...