IMG_123 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ser dere online om en ukes tid da? Det skulle vært mulig å spille online mot spillere på andre plattformer. Så kunne X360-eierne fått en achievment på "Takedown 100 PS3 owners" og motsatt... Hah, det hadde vært litt kult. Konsollkrigen kunne blitt integrert i multiplattformspillene Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 haha...tenk so fett det hadde vore med achievements då.. "you just pwned a sony fanboy" 100P Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Sonyboysa hadde fått noe ennå kulere da: Bilde av alle nedkræsja xboys på veggen i Home. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Demoen var OK, men gav meg litt mersmak. Tror dessverre at jeg kommer til å bli gal av og måtte kjøre tilbake til starten av hvert løp... Men foreløpig tror jeg det blir kjøp til PS3, siden demoen var bittelitt mer stabil der! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Elkjøp skal selge det for 399,- (hvertfall 360-versjonen) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Har bestilt dette til PS3 for 428kr inkludert frakt hos elkjøp.no, håper jeg få det til release! Dem hadde ihvertfall Burnout Paradise inne på nettbutikken Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Burnout er et av de få bilspillene jeg liker, så dette er forhånds bestilt Lenke til kommentar
Sladre Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg har verken ps3 eller 360, men skal ha én av de. Faktisk, hovedgrunenne til at jeg kjøper en av disse konsollene er 3 spill. * Grand theft auto * Bournout * Assasin's Creed Om jeg bare skal spille disse spillene, hvilken maskin bør jeg kjøpe da? Har blant annet hørt at 360'n får 2 ekstra kapittler når det gjelder gta. men hva med grafikken? er ps3'n mye bedre? eller er det så lite at det ikke er noe å bry seg om? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Vær så snill å ikke spørre hvilken konsoll som er best av x og y. Det finnes 3002 andre tråder om det her på forumet, og samtlige er blitt stengt. Ang spillene du har lyst på, så kommer både AC og GTAIV til PC, så bare Burnout igjen. Ta deg en tur i butikken og kjenn på håndkontrolleren, og den du liker best, den konsollen kjøper du. Sånn, ferdig med det. Burnout hadde vært et sikkert kjøp hvis jeg hadde hatt PS3en jeg har drømt om for lenge nå. Så de solgte 40gig billig med Burnout, men vil ikke ha den versjonen av PS3. Så får vente. Men Burnout kommer nok i samlingen etter hvert Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Dette spillet skal kjøpes til ps3. Satt på demoen, spilte 5 minutter og jeg var frelst. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Fikk mail fra elkjøp.no att spillet er blitt sendt, da kommer det garantert til release!!! Kjøpte meg PS3 versjonen fordi gratis nett og jeg føler jeg spiller mer med PS3 folk enn jeg gjør med 360 folk Lenke til kommentar
master_al Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Fikk mail fra elkjøp.no att spillet er blitt sendt, da kommer det garantert til release!!! Kjøpte meg PS3 versjonen fordi gratis nett og jeg føler jeg spiller mer med PS3 folk enn jeg gjør med 360 folk Kult da, spiller det nå jeg Må snakkes i burnout når du får det, er jo på vennelista mi allerede Endret 21. januar 2008 av master_al Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Fikk mail fra elkjøp.no att spillet er blitt sendt, da kommer det garantert til release!!! Kjøpte meg PS3 versjonen fordi gratis nett og jeg føler jeg spiller mer med PS3 folk enn jeg gjør med 360 folk Kult da, spiller det nå jeg Må snakkes i burnout når du får det, er jo på vennelista mi allerede Huh? Har du spillet? Fornøyd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Testet begge demoene, de var ca identiske. Jeg ville ikke brydd meg. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 har også bestilt spillet fra AS Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Bestilte nettopp ps3 utgaven fra absoluttspill. Håper de sender det allerede i morgen slik at jeg får det på onsdag. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Da er mitt eksemplar av spillet bestilt:) 350 Kr. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Da må det være noe galt med 360 din, her er det ikke noe hakking og det er sylskarpt. Er vel ikke noen unknown fact at demoen ikke er helt like smuud på 360 som på ps3.. flere steder (til og med 1up) har rapportert det. (og jeg har selv prøvd begge). Tror alikevel ikke det er noe å krangle om da de også forteller at dette er hovedsaklig fikset i fullversjonen. Konklusjonen til 1up: But which platform offers the consummate version of Paradise? While the PlayStation 3 edition sports a slight visual edge (a few superior textures, no screen tearing) and arguably superior controller triggers, the Xbox 360 offering plays identically, and both sport that amazingly intuitive online interface. And since the PS3 version fails to deliver a custom soundtrack option (blame Sony), the Xbox 360's ability to rescue you from a cavalcade of crappy Burnout 2 track remixes and Avril Lavigne nonsense can't be underestimated. Score 9.0/9.0 Like bra eller ikke.. jeg kjøper lett den versjonen som er gratis å spille online. Endret 22. januar 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Nå er mine 3 kopier sendt fra as.no Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Cool.. håper lefdal har gjort det samme. Fikk mine burning crusade CE's der 2-3 dager før tiden. Blir ikke lei meg om det skjer igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå