Gå til innhold

Burnout Paradise, inntrykk og tips!

Anbefalte innlegg

Ser dere online om en ukes tid da? :)

Det skulle vært mulig å spille online mot spillere på andre plattformer. Så kunne X360-eierne fått en achievment på "Takedown 100 PS3 owners" og motsatt... ;)

Hah, det hadde vært litt kult. Konsollkrigen kunne blitt integrert i multiplattformspillene :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har verken ps3 eller 360, men skal ha én av de. Faktisk, hovedgrunenne til at jeg kjøper en av disse konsollene er 3 spill.

* Grand theft auto

* Bournout

* Assasin's Creed

Om jeg bare skal spille disse spillene, hvilken maskin bør jeg kjøpe da? Har blant annet hørt at 360'n får 2 ekstra kapittler når det gjelder gta. men hva med grafikken? er ps3'n mye bedre? eller er det så lite at det ikke er noe å bry seg om?

Lenke til kommentar

Vær så snill å ikke spørre hvilken konsoll som er best av x og y. Det finnes 3002 andre tråder om det her på forumet, og samtlige er blitt stengt.

Ang spillene du har lyst på, så kommer både AC og GTAIV til PC, så bare Burnout igjen. Ta deg en tur i butikken og kjenn på håndkontrolleren, og den du liker best, den konsollen kjøper du.

Sånn, ferdig med det.

Burnout hadde vært et sikkert kjøp hvis jeg hadde hatt PS3en jeg har drømt om for lenge nå. Så de solgte 40gig billig med Burnout, men vil ikke ha den versjonen av PS3. Så får vente. Men Burnout kommer nok i samlingen etter hvert :)

Lenke til kommentar
Fikk mail fra elkjøp.no att spillet er blitt sendt, da kommer det garantert til release!!! :D

Kjøpte meg PS3 versjonen fordi gratis nett og jeg føler jeg spiller mer med PS3 folk enn jeg gjør med 360 folk :p

Kult da, spiller det nå jeg ;) Må snakkes i burnout når du får det, er jo på vennelista mi allerede :)

Endret av master_al
Lenke til kommentar
Fikk mail fra elkjøp.no att spillet er blitt sendt, da kommer det garantert til release!!! :D

Kjøpte meg PS3 versjonen fordi gratis nett og jeg føler jeg spiller mer med PS3 folk enn jeg gjør med 360 folk :p

Kult da, spiller det nå jeg ;) Må snakkes i burnout når du får det, er jo på vennelista mi allerede :)

Huh? Har du spillet? Fornøyd? :)

Lenke til kommentar
Da må det være noe galt med 360 din, her er det ikke noe hakking og det er sylskarpt.

Er vel ikke noen unknown fact at demoen ikke er helt like smuud på 360 som på ps3.. flere steder (til og med 1up) har rapportert det. (og jeg har selv prøvd begge).

Tror alikevel ikke det er noe å krangle om da de også forteller at dette er hovedsaklig fikset i fullversjonen. Konklusjonen til 1up:

But which platform offers the consummate version of Paradise? While the PlayStation 3 edition sports a slight visual edge (a few superior textures, no screen tearing) and arguably superior controller triggers, the Xbox 360 offering plays identically, and both sport that amazingly intuitive online interface. And since the PS3 version fails to deliver a custom soundtrack option (blame Sony), the Xbox 360's ability to rescue you from a cavalcade of crappy Burnout 2 track remixes and Avril Lavigne nonsense can't be underestimated.

Score 9.0/9.0

Like bra eller ikke.. jeg kjøper lett den versjonen som er gratis å spille online.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...