Bruker-104685 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Her spør trådstarter om dere skal ha spillet, og alt jeg leser er spekulasjon om hvorvidt xbox 360'en hans er defekt og at han mest sannsynlig ikke har spilt forza 2. Ja, Toman85 du slipper ikke unna. Har som tidligere sagt, bestilt 3 eksemplarer, så jeg, Funkyhunk og Larsen91 vil sees dundrene gjennom gatene i paradise city! Gleder meg! Jo jeg har spilt Forza 2, koset meg skikkeligt men søskenbarnene mine ødela noe inni i rattet som det ble overfølsomt når jeg svingte Skal jeg fortsette og ta takedowns på deg Det var jævla funny å ta takedowns mja Og nei min 360 er ikke defekt, var noen plasser jeg burna fordi ett skilt og merket lagg der og ikke på PS3 demoen... Skal nok ha Burnout Paradise til PS3 siden den har gratis internett! Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg kommer nok antaglivis til å kjøpe Burnout. Det står mellom det og Devil May Cry 4, men hittil heller det mest mot burnout's sin side så det blir nok det til slutt. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det skal kjøpes, men ikke med det første. Vil helst ha ratt til det for å gjør spillet til en bedre opplevelse. I tillegg kommer det mange titler nå som kommer før Paradise på listen min, men kjøp blir det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Kommer nepe til å kjøpe dette spillet heller, demoen gav meg ikkje så mye. Flotte kræsj, men man bli lei av å se på det også. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Tror det blir kjøp, ja. Demoen ga mersmak, og siden en kamerat (som er den eneste jeg kjenner som har PS3) også muligens skal ha det, blir det nok mye svinkjøring online. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Skal garantert ha det her, forhåndsbestilling ligger inne, det var så evig rått, elsker fysikken og bare frese rundt og liker også hvor mange typer events det er, ikke bare race om og om igjen:) endelig et bil spill jeg kan like:) Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ser dere online om en ukes tid da? Det skulle vært mulig å spille online mot spillere på andre plattformer. Så kunne X360-eierne fått en achievment på "Takedown 100 PS3 owners" og motsatt... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Noen som vet hvor mange spillere som kan spille samtidig på samme konsoll? Og om flere spillere på samme konsoll kan spille online samtidig? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Blir burnout neste uke på meg ja Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Burnout Paradise (PS3) koster ( ifølge siden til Elkjøp ) 399,- , mens i mailen de sendte meg sto det 449,- Ufattelig billig nevertheless Me buy! Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 har ganske lyst på dette spillet ja har spilt demoen og det virket fett! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Fikk det på Onsdag, så har spilt det en del igår. Utrolig bra spill, fantastisk grafikk. En flott by også vil jeg si. Har testet på PS3, men har 360 versjonen også da. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Fikk det på Onsdag, så har spilt det en del igår. Utrolig bra spill, fantastisk grafikk. En flott by også vil jeg si. Har testet på PS3, men har 360 versjonen også da. Nice! Kan du teste hvor mange som kan spille splitscreen? Og om man kan spille splitscreen online? Endret 18. januar 2008 av qweac Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 ingen spiltscreen, 8 stykker online multiplayer! USB kamera støtte og voip. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 ingen spiltscreen, 8 stykker online multiplayer! USB kamera støtte og voip. Er det ikke splitscreen offline heller? :O Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Nå som det var på tilbud på elkjøp til 3495,- måtte jeg bare legge inn en bestilling. Så får jeg jo en PS3 på kjøpet da :!: Lenke til kommentar
master_al Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 ingen spiltscreen, 8 stykker online multiplayer! USB kamera støtte og voip. Er det ikke splitscreen offline heller? :O Nope det er det dessverre ikke Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 ingen spiltscreen, 8 stykker online multiplayer! USB kamera støtte og voip. Er det ikke splitscreen offline heller? :O Nope det er det dessverre ikke Det er det dummeste! Nå spørs det om jeg gidder å kjøpe det! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) ingen spiltscreen, 8 stykker online multiplayer! USB kamera støtte og voip. Er det ikke splitscreen offline heller? :O Nope det er det dessverre ikke Det er det dummeste! Nå spørs det om jeg gidder å kjøpe det! Rart siden Revenge hadde det Utenom dette er spillet helt genialt, alt fungerer så bra. Byen er heftig og masse å gjøre å låse opp. Dette er det beste spillet i serien syntes jeg, mye mer å gjøre. Endret 18. januar 2008 av master_al Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå