Gå til innhold

Burnout Paradise, inntrykk og tips!

Anbefalte innlegg

Her spør trådstarter om dere skal ha spillet, og alt jeg leser er spekulasjon om hvorvidt xbox 360'en hans er defekt og at han mest sannsynlig ikke har spilt forza 2.

Ja, Toman85 du slipper ikke unna. Har som tidligere sagt, bestilt 3 eksemplarer, så jeg, Funkyhunk og Larsen91 vil sees dundrene gjennom gatene i paradise city! Gleder meg!

Jo jeg har spilt Forza 2, koset meg skikkeligt men søskenbarnene mine ødela noe inni i rattet som det ble overfølsomt når jeg svingte

Skal jeg fortsette og ta takedowns på deg :p

Det var jævla funny å ta takedowns mja

Og nei min 360 er ikke defekt, var noen plasser jeg burna fordi ett skilt og merket lagg der og ikke på PS3 demoen...

Skal nok ha Burnout Paradise til PS3 siden den har gratis internett!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk det på Onsdag, så har spilt det en del igår. Utrolig bra spill, fantastisk grafikk. En flott by også vil jeg si. Har testet på PS3, men har 360 versjonen også da.

Nice!

Kan du teste hvor mange som kan spille splitscreen? Og om man kan spille splitscreen online?

Endret av qweac
Lenke til kommentar
ingen spiltscreen, 8 stykker online multiplayer! USB kamera støtte og voip.

Er det ikke splitscreen offline heller? :O

Nope det er det dessverre ikke :(

Det er det dummeste! Nå spørs det om jeg gidder å kjøpe det!

Rart siden Revenge hadde det :(

Utenom dette er spillet helt genialt, alt fungerer så bra. Byen er heftig og masse å gjøre å låse opp. Dette er det beste spillet i serien syntes jeg, mye mer å gjøre.

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...