Korka Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Heisann! Jeg vil da lære det nydelige språket Finsk.. Ble litt hekta på det etter å ha sett Dudesons og hørt på Stam1na Er det noen kurs på nettet eller ordbøker, noe lignende, har googlet men ingenting funket... Takker så meget for tips....Vet at dette er et vanskelig språk! Lenke til kommentar
Vitharr Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Det er en fin bok for nybegynnere som heter "Teach Yourself Finnish". Kjenner noen som har lært seg mye fra den boken. Lykke til! Endret 17. januar 2008 av Vitharr Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Lykke til! Finsk er et morsomt språk å kunne, men jeg kan dessverre ikke gi deg noen tips for å lære det ^^ Fin fordel å ha en mor som er finsk, i alle fall Lenke til kommentar
Korka Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Det er en fin bok for nybegynnere som heter "Teach Yourself Finnish".Kjenner noen som har lært seg mye fra den boken. Lykke til! Hvor kan jeg få tak i den boka? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Du kan finne den her for eksempel, eventuelt på amazon, play og sikkert en hel del andre steder. Endret 17. januar 2008 av Cerb89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå