thunstop Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei. skal kjøpe ny tv nå med HD og lurte på om vis jeg brukte en dvi- HDMI fra skjerm korte til tv om det ville bli HD på tv`n da når jeg starter / ser på HD filmer på pc`n eller trenger jeg et eget/ nyere kort for og se hd fra pcn Lenke til kommentar
HKS Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hei. skal kjøpe ny tv nå med HD og lurte på om vis jeg brukte en dvi- HDMI fra skjerm korte til tv om det ville bli HD på tv`n da når jeg starter / ser på HD filmer på pc`n eller trenger jeg et eget/ nyere kort for og se hd fra pcn Det skal fungere helt fint, merk deg at du ikke får lyd i HDMI-kablen med et x1900XTX kort. Lyd må du sende separat. Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Hei. skal kjøpe ny tv nå med HD og lurte på om vis jeg brukte en dvi- HDMI fra skjerm korte til tv om det ville bli HD på tv`n da når jeg starter / ser på HD filmer på pc`n eller trenger jeg et eget/ nyere kort for og se hd fra pcn Det skal fungere helt fint, merk deg at du ikke får lyd i HDMI-kablen med et x1900XTX kort. Lyd må du sende separat. ok , lyd blir ikke noe problem skal kjøre det sepparat uansett , takk for kjapt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå