Merlin Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei. Jeg skal oppgradere fra Get L til Xtreme. Hvordan gjør jeg dette? Var på sida dems og sjekket, men virket som om det bare var mulig å bestille på nytt og ikke oppgradering. Hmmm. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Trykk på bestill og se etter eksisterende kunder bestill her. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) bare ring de. like greit det så kan du også spøre når når de skall oppgradere hastighetene på get xtream siden nå har de oppgradert de andre men ikkke xtream igjen Endret 17. januar 2008 av Nightmeare Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Det skjønte jeg, men jeg må tydeligvis også velge hva slags tv abbo jeg skal ha og eller dekoder. Går visst ikke KUN å endre nettet. Faen for et rot. Har heller ikke tlf tilgjengelig de nærmeste dagene. Når jeg oppgraderer, må folk fra Get komme da? Regner med at det bare kun er en oppgradering over linja og ikke noe mer. Takk for svar Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Forrige gang jeg ringte de sa de at de måtte ha bestillingen (altså oppgraderingen) skriftlig, så det hjalp ikke mye. Jeg fikk også nye 12 måneders bindingstid, og måneden etter fikk jeg regning både på det gamle og det nye abbonnementet. Ja, jeg er veldig fornøyd med Get... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Uff. Håper du bare har vært uheldig. Har ikke hatt noen problemer med Get. Hvordan gir jeg de bestilling skriftlig da? Takk for svar Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 De har et sånn "Ta-kontakt" skjema på hjemmesiden. Pass på å inkludere kundenummer, de er ute av stand til å gjøre noe uten det. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 da jeg oppgraderte så gjorde de det på stedet fikk det 10min senere Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 da jeg oppgraderte så gjorde de det på stedet fikk det 10min senere Du ringte eller bestilte? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 ja. bare ringte sa fra at jeg ville ha det s[ fikk ejg Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 De har oppgradert nå, men virker som jeg sitter på 56k modem. Bra Get, meget bra. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 oss meg får jeg helt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå