floww Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 hei! noen mustang spesialister der ute som vet om noen steder som selger custom bodykits til mustang hatchback '76? eller eventuelt om et Eleanor bodykit vil passe selvom det er for fastback? de er ganske like, men er usikker :!: takk på forhånd! Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 elsk bilder av bilen? dessverre ikke fordi jeg kan hjelpe deg, men digger den bilen Lenke til kommentar
eab Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 '76 modellen ligner da ikke på 67-68-69 (eller 73, som den ORIGINALE GULE eleanor er) modellene i det hele tatt Lenke til kommentar
floww Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 jeg mente bredden og formen på fronten, hekken og sidene var like fastbacken. så lurte derfor på et eleanor bodykit ville passe sånn ser den ut akkurat nå, har tenkt å gi den et ansiktsløft Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Hehei! Enda en Mustang II her! Så vidt jeg vet så finnes det ingen bodykit til Mustang II annet en hva folk selv har laget. Der nærmeste du kommer er King Cobra utgavene som har en egen frontspoiler, samt spoiler bak (Som også er på Cobra II utgaven). Har forøvrig sett bilder av en Mustang II bygd om som Eleanor-lookalike, men det er et engangsbygge. Selv prøver jeg å få inn en rimelig spesiell utgave fra statene nå. En -76 modell Mustang II Mach 1 HURST edition. Gullfarget med sorte striper. Den jeg har fra før kommer jeg til å lage en raceutgave av. Råsenka med stooore skivebremser osv. Hvor i landet holder du til forresten? Edit: Linke tøffe bilder: Race utgave: Råtøft: Endret 17. januar 2008 av TomasK Lenke til kommentar
floww Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 takk for svaret tomask du vet ikke tilfeldigvis om noen steder som selger king cobra kit? har litt lyst å bygge den lik eleanor, men det er så mange av dem for tia vil ha det mer unikt lykke til med den du prøver å få inn fra statene har du et bilde av den du har nå? holder til i østfold, bilen fant jeg nær lillestrøm får jeg tak i et lignende kit blir jeg lykkelig Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Du får kjøpt det meste fra www.mustangunlimited.com. Der finner du spoileren foran og bak, samt louvers til siderutene bak. Koster litt dessverre, det er det eneste kjipe.. Har ingen bilder av den nå, skal se om jeg får knipset noen snart. Er et par småting som må ordnes her, blandt annet få motoren til å gå skikkelig nå. Kassa må nok overhales også, samt et par strøk lakk for å få den fin. Lenke til kommentar
floww Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 oppdaget mustangsunlimited.com istad har du bestilt derfra før? hvordan var leveringstiden/frakt/tollkostnad? Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Min far og jeg bestiller et par ganger i måneden derfra og det går knirkefritt! Har fått feil en gang, da fikk vi to radiatorer til 6'er Mustang i stedenfor 8'er. Da fikk vi enkelt og greit beskjed om å beholde det vi fikk feil, så skulle de sende det rette på nytt uten kostnader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå