relsafus Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg har nå testet Registry Mechanic versjon 7 (vista støtte), JS16PowerTool og kjører nå RegCure som også skal være Vista compatibel. Det scannes utrolig lenge og det popper opp mange tusen "feil". er nå passert 16000 feil som har med "file/path References". Er dette "normalt" eller er det manglende SP1 som forårsaker alt dette ? Av de tre verktøyene jeg har testet er dette omtrent det samme mht. antal feil. Maskinen oppfører seg faktisk helt glimrende og er fri for Spyware og Virus. Er det noe galt med disse registry verktøyene eller er filsystemet "råttent" ? Fint om noen kan kaste litt lys over dette /L Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Ok, ingen som har noen kommentarer, så jeg for legge til at dette gikk helt galt. RegCure fant ca. 17.000 "feil" som gikk på "file/path referanser" og det ble bare krøll når jeg prøvde å reparere dette. Visat64 startet opp, men manglet tjenester for å starte lyd og nettverk. Menyen for Control panelet var tomt, mange shortcuts virket ikke etc... Stappa inn Vista64 CD og boota med denne og valgte å starte gjennopretningspunkt (for registry cleaner" og der var vi endelig.. Anbefales mao. IKKE /L Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå