VisualStudio Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei. Om ejg mottar en MMS, med tomt kontantkort, får jeg ikke åpnet den. Etter 3 døgn får jeg melding om at jeg kan se den på telenormobil.no Er det noen måte å få åpnet denne på? Kan jeg plugge den i maskin og hente den ned med noe program, eller må jeg ganske enkelt kjøpe mer på kortet? takk Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 er ikke helt sikker, men trodde meldingen var tilgjengelig på nettet med en gang jeg? Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 tingen er at du må laste ned meldingen fra telnor sin server, og da må du på internett, og det får du ikke gjort uten penger på kortet:/ Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 mente på en pc jeg, hvis ikke tror jeg nok det enkleste er å fylle på kortet, som jo kan være en fordel uansett Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Tror Sony ericsson har et program som kan hente ut MMS fra telefon. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Tror Sony ericsson har et program som kan hente ut MMS fra telefon. han har den ikke på telefonen, det er problemet, den ligger på telenorserver, og han har ikke penger på kortet til å hente den ned, min teori er at man kan hente den på www.telenormobil.no Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Enten må du fylle på kontantkortet ditt, ellers må du vente ca tre døgn før mms'en blir tilgjengelig på telenormobil.no. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Koster det noe å motta MMS? Helt ulogisk at man ikke skal klare å hente ned MMSer som er sendt til deg med tomt kontantkort hvis det ikke koster noe? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 man må vel betale for datatrafikken ved å hente den ned tror jeg Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Tror Sony ericsson har et program som kan hente ut MMS fra telefon. han har den ikke på telefonen, det er problemet, den ligger på telenorserver, og han har ikke penger på kortet til å hente den ned, min teori er at man kan hente den på www.telenormobil.no Ok. Da skjønner jeg. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Eg har alltid trudd det var gratis å ta imot mms. Det er jo også slik at når ein sender, så betalar ein per melding, medan datatrafikken er inkludert. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det er gratis å motta. Men man må ha penger på kortet for å kunne motta. Skjønner? Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Det stemmer JFM. HAdde jeg hatt 1 øre på kortet hadde det ikke vært noe problem. MEn da får jeg vel bare vente da Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det var vel de første SE telefonene som begynte med å ikke kunne motta mms med tomt kontantkort om jeg ikke tar feil. Husker back in the days da jeg hadde nokia 3510i så kunne jeg motta mms med tomt kontantkort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå