Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hvordan få tak i avføringsmiddel?

Gjest Guest_meg_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 8 måneder senere...
Ved å ha problemer på toalettet får man det vel.

men.. sjekker de liksom det da?

De har flere typer avføringsmiddel på apoteket. Trenger ikke resept. Ett heter Sucralose. Det er nesten en sukkerlake. Jeg måtte ha det når jeg fikk forstoppelse for et par år siden. Det funka som faen.

hvor "som faen". fort?

parafin er tregt forresten. 8-9 timer tar det.

Parafin tregt, hehe ta deg en slurk av korken, men ikke belag deg på å ta en tur den første timen. jeg har selv fått parafin i kjeften, det var ufrivillig at det havnet i munnen på meg, men det lille som gikk ned etter at jeg fikk spyttet ut det meste, fikk satt fart i min mage. trodde jeg aldri skulle rekke frem hehe, tror ikke det gikk 1 time engang. så JA det funker.

noen bensin stasjoner har parafin på flaske, det er ikke farlig å drikke noen dråper av dette, og du skal heller ikke gjøre dette mange ganger, da begynner det å bli farlig.

tips: ha et glass saft eller noe annen søtt drikke stående klart ved siden av, greit å ha noe å skylle ned med

Jeg fikk bensin i kjeften når jeg skulle fylle bensin på båten. haha. Husker ikke om det gjor samme susen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...