Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hvordan få tak i avføringsmiddel?

Gjest Guest_meg_*

Anbefalte innlegg

Man skal være forsiktig med avføringspiller. Hvis man sliter med forstoppelse, så må det være en grunn for det! Mulig trengs hjelp/tips fra lege.

Er ikke farlig å bruke avføringsmiddel èn gang hvis man sliter. Er bare ikke så lurt å begynne å bruke det jevnlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde aldri i verden putta i meg parafin, ihvertfall ikke en jeg hadde kjøpt på statoil :p

nei hadde heller gått til en farmasøyt og bedt om råd, kanskje litt pinlig men bedre det...har ikke for vane å sjekke opp damene på apotek uansett :p

finnes jo folk som ruser seg på parafin, rikitg nok sniffer de den da :p men inn i kroppen går den

Lenke til kommentar
Gjest Guest_meg_*
Kanskje han/hun sliter med å få tømt ryggen da vel?

Man skal være forsiktig med avføringspiller. Hvis man sliter med forstoppelse, så må det være en grunn for det! Mulig trengs hjelp/tips fra lege.

ikke sikkert det er det som er da.

Er ikke farlig å bruke avføringsmiddel èn gang hvis man sliter. Er bare ikke så lurt å begynne å bruke det jevnlig.

fortell.

Lenke til kommentar

Det kan nå faen meg ikke være så voldsom hast når du bruker 2-3 dager på å finne ut om du skal kjøpe det eller ikke. Bare KJØP for pokker. Post etterpå. Alle apotek har forskjellige midler, reseptfritt, stående i hyllene. Trenger ikke spørre engang.

Virker nesten mere som du må ha det før helga fordi du skal putte det oppi brusen til en kompis.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Bare vær oppmerksom på at om du opptrer veldig nervøst når du soser rundt blant hyllene og i kassa så vil de antakeligvis nekte deg å kjøpe, de burde det i hvert fall siden avføringsmiddel er mye brukt av bulimikere (og anorektikere), og overdreven bruk er ikke heldig for tarmsystemet.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_meg_*
Det kan nå faen meg ikke være så voldsom hast når du bruker 2-3 dager på å finne ut om du skal kjøpe det eller ikke. Bare KJØP for pokker. Post etterpå. Alle apotek har forskjellige midler, reseptfritt, stående i hyllene. Trenger ikke spørre engang.

Virker nesten mere som du må ha det før helga fordi du skal putte det oppi brusen til en kompis.

slapp litt av da. jeg sliter med at magen ikke alltid vil være enig med meg om hva jeg vil, gjerne når det er viktig. derfor jeg lurer, og det er derfor det ikke haster noe jævelig.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Guest_hello_*

Hm, dette høres mistenkelig likt ut som min søster da hun var i første fase av spiseforstyrrelsen sin. Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei. Jeg tok 5 avføringspiller i dag (Det stod fra 2-4 for en voksen person, så 1 for mye tok jeg). Hvorfor? Jo, fordi jeg er dum i hodet og vil sjekke hvordan det er å ha en storslagen diarè.

Men er det sånn at man kommer til å sitte på do en god stund, med tanke på at jeg faktisk tok "overdose", eller er det ingenting å bekymre seg over?

Takker for svar.

Lenke til kommentar

Dette er så hard troll! Tipper det er læreren du skal pranke eller noe!! Fy faen, TS! Du er lett å gjennomskue! :D

"Er det vanskelig å få tak i? Hvor mye koster det" lol...

Men støtter deg, lærere kan brenne i helvette for min del. Og takk til dere moralister og idioter som ikke klarer å holde dere unna å poste "men de er nødvendige og du kommer ingen steder om du ønsker dem død"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...