Gå til innhold

Problemer med cs.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må alikevell åpne porter, og dessuten koster spillet bare 52kr så det har du råd til å spandere på deg selv.

 

 

For å koble til hverandre skriver den som hoster "status" i console, da får du en lang lise. Finn ipaddressen i den lista, den begyner enten med 10.0.0.x eller 192.168.x.x.

Når du har fått ipen av den som hoster, skriver du "connect ipadressen her"

 

f.eks.

connect 10.0.0.1.

Lenke til kommentar
Du må alikevell åpne porter, og dessuten koster spillet bare 52kr så det har du råd til å spandere på deg selv.

 

 

For å koble til hverandre skriver den som hoster "status" i console, da får du en lang lise. Finn ipaddressen i den lista, den begyner enten med 10.0.0.x eller 192.168.x.x.

Når du har fått ipen av den som hoster, skriver du "connect ipadressen her"

 

f.eks.

connect 10.0.0.1.

 

 

 

Får ikke opp noen ip adresse der....skal vel ikke få det uansett når jeg ikke er inne på serveren?

Lenke til kommentar
Du må alikevell åpne porter, og dessuten koster spillet bare 52kr så det har du råd til å spandere på deg selv.

 

 

For å koble til hverandre skriver den som hoster "status" i console, da får du en lang liste. Finn ipaddressen i den lista, den begyner enten med 10.0.0.x eller 192.168.x.x.

Når du har fått ipen av den som hoster, skriver du "connect ipadressen her"

 

f.eks.

connect 10.0.0.1.

 

 

 

Får ikke opp noen ip adresse der....skal vel ikke få det uansett når jeg ikke er inne på serveren?

Les hva jeg skrev! HAN SOM HOSTER SERVEREN må skrive status, derretter skriver du av ipaddressen HANS, og så connect ipaddressen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...