Gå til innhold

Mulig skade, forårsaket av trening

Anbefalte innlegg

Nå i to uker har jeg opplevd noen merkelige greier med brystmusklene. Rett før jula avsluttet jeg mitt 6 ukers treningsprogram som ga meg hele 5 ekstra kilo iform av muskler og vann. I går begynte jeg å trene igjen, og jeg har bare beholdt 1 kilo av det jeg hadde bygd opp før jul.

Uansett, så har jeg merket noe rart i brystmusklene de 2 siste ukene, altså før jeg begynte å trene. Når jeg tar min venstre arm (strakt ut), og strekker den mot høre arm og tilbake igjen får jeg et slags krampeanfall i brystmuskelen på samme side som armen jeg strekker ut (se bilde) Det samme skjer når jeg gjør det med høyre arm. "Krampeanfallet" (de føles som om musklene trekkes sammen) vedvarer bare i ca 3 sekunder, men er ytters ubehagelig (ikke smerter, men følelsen av krampe er ekkel)

Jeg mistenker at jeg kanskje fikk for gode resultater på kort tid, ved å dermed ta en lang pause, noe som kanskje har gjort noe med brystmusklene? Hva tror dere?

post-107551-1200521859_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har hatt akkurat det samme selv, du føler liksom at muskelen rister? sånn hadde jeg det ihvertfall, jeg gadd ikke gå til no lege med det, ordna seg med tiden for meg.. :) men hvis det ikke blir borte de nærmeste dagene så kanskje det hadde vært lurt og tatt en tur til legen... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...