Phoenix) Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg har to identiske 256MB SDRAM-brikker fra kingston hvor refresh rate'n er redusert: Memory Module Properties Module Name Kingston 32MX64PC133CL3168 Serial Number 17565962 Module Size 256 MB (1 rows, 4 banks) Module Type Unbuffered Memory Type SDRAM Memory Speed PC133 (133 MHz) Module Width 64 bit Module Voltage LVTTL Error Detection Method None Refresh Rate Reduced (7.8 us), Self-Refresh Highest CAS Latency 3.0 (7.5 ns @ 133 MHz) 2nd Highest CAS Latency 2.0 (10.0 ns @ 100 MHz) Noen som har forklaring på dette og en eventuell problemløsning? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg har to identiske 256MB SDRAM-brikker fra kingston hvor refresh rate'n er redusert: Refresh Rate Reduced (7.8 us), Self-Refresh Noen som har forklaring på dette og en eventuell problemløsning? Jeg ser ikke problemet.. eller rettere sagt det er ikke et problem! For deg som bruker betyr det bare at rammen bruker litt mindre strøm enn ellers. Ytelsen er som den skal være! Om du er i tvil så bruk google for å finne ut hva refresh-raten egentlig betyr. (Det er en lang forklaring jeg ikke har tolmodighet for å forklare. Og så er jeg ikke så dreven at jeg klarer å forklare det noe bra) Lenke til kommentar
Phoenix) Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Hvis alt er som det skal så er jeg fornøyd, takker :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå