jajamensen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Som topic sier, så har jeg problemer med 3dmark. får bare opp den loadingen før du kommer inn på den greia der du bestemmer tester og sånt. Da fryser den seg, det funket før. har nesten prøvd alt, hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Som topic sier, så har jeg problemer med 3dmark. får bare opp den loadingen før du kommer inn på den greia der du bestemmer tester og sånt. Da fryser den seg, det funket før. har nesten prøvd alt, hva kan jeg gjøre? last ned hot fixen fra hjemme siden dems, dette skal fikse problemet. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Prøv å vent i 5 minutter uten å røre dataen Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 prøvd alt det der, men ingenting funker:( Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det står jo at du skal vente litt. Du bør også prøve å laste ned patch til 3dmark Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Det står jo at du skal vente litt. Du bør også prøve å laste ned patch til 3dmark jeg har lasta ned patch.jeg har også latt den stå i en time.. Endret 17. januar 2008 av jajamensen Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 ingen som vet noe? Dette er VELDIG frustrerende:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå