Gå til innhold

Ny jobbtelefon - alternativer til N95?

Anbefalte innlegg

Min N95 begynner å bli "utbrukt", (jada....den holder sikkert litt til og ja....jeg er sikkert jålete...), og jeg er på jakt etter ny jobbmobil.

Trenger noe som er praktisk mtp synkronisering og enkelt kontorarbeid. Videre er telefonfunksjonene kvalitet og telefonens generelle brukervennlighet viktig. Har ellers blitt glad i GPS-funksjonen i N95, og et godt kamera er ikke å forakte.

Det slår meg at jeg muligens akkurat har beskrevet en N95.....og derfor bør gå for den igjen, hvorfor bytte fra noe som funker? Eller er det andre forslag blant alle dere som vet mye mere om dette enn meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GPS og?

Jeg hører ikke reint skjelden om hvor lite bra gps'en i nokia er..

De skal liksom utvikle sitt helt eget og sånnt..

Den i tytn II skal visst være tomtom. Ville tro tomtom har et litt mer velutvikla produkt nå..

Men det er hva jeg har hørt. Har ikke testa GPS på noen av dem.. ;)

Lenke til kommentar
n82 da? denne er jo en sikker vinner. Som n95, bare kjappere, mindre, bedre kamera og raskere gps. Som din, bare litt bedre. Også syncing går jo ganske greit siden det er nokia

Ja, det er nok et alternativ. Har sett på forumet at noen brukere bla er misfornøyd med tastaturet, men antar at dette er noe som de fleste lever godt med?

Lenke til kommentar
Tytn2 er en stor mobil som veier litt, det er en bra mobil, men mulig du kommer savne tastatur og kamera, den er rimelig håpløs på bilder. La min ut for salg igår

Er det derfor du selger den?

Liker heller N95j4g da, enklere å ta med deg, og evnt sende en melding i farten når man er ute og går osv. Helt klart en bonus med N95 at man har med seg ett kamerasom tar brukbare bilder og

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...