Gå til innhold

Lost Odyssey - Gleder vi oss?


Zorlee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fatter heller ikke hvorfor det skal ta dem 4-5 dager å levere spillet, til vestlandet hvor jeg da bor. Vanligvis tar det 2-3 dager med absolutt, men tror faktisk det er de som er flinke her. CDON tar også rundt 4-5 dager etter min erfaring bl.a.

 

Holder meg nok til absoluttspill for de mest etterlengtede spillene jeg også.

Lenke til kommentar

Surt att jeg må levere inn en Xbox 360 til elkjøp på lørdag. Typisk så kommer spillet på lørdag eller fredag, da er det ikke vits å starte en save på Lost Odyssey

 

Mens den andre xboxen har vert vekke i over 1 måned uten å hørt en drit fra dem, tragiske elkjøp!!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
fra playx.no

 

Status på bestillingen min...bestillte da spillet kostet 299,-

 

Ikke på lager.

Varen er under bestilling fra leverandør.

 

Dagens status...

I bestilling

 

 

var å sjekket status igjen før jeg går for dagen...

Ikke på lager.

Varen er under bestilling fra leverandør.

 

kan se ut som de ikke har fått inn nok spill til alle...

 

da er statusen endelig "sendt" =)

Lenke til kommentar
her og :p

men fikk svar på en mail nå, leveringstiden e 2-3 dager sa dem.

og dem sender fra danmark. håper ikkje ddet blir toll og slikt og?

Sist jeg bestilte fra Zailor så var det ikke toll. Kjøpte en vare for over 200kr og den ble ikke stoppet eller noe slikt

 

Faen!!, viss jeg får spillet denne uken, har ingen 360 å spille Lost Odyssey på :(

Og den "lånekonsollen" skal leveres på lørdagen..

Den andre er fortsatt på verkstedet og på elkjøp stod det kan ta normalt 14 dager på rep, men avvik kan forekomme, nå har den ligget der 20dager :(

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
her og :p

men fikk svar på en mail nå, leveringstiden e 2-3 dager sa dem.

og dem sender fra danmark. håper ikkje ddet blir toll og slikt og?

 

 

Fra playx.no:

 

Fraktpriser - Priser

Alle våre priser er inklusive moms og andre avgifter. Det vil aldri forekomme ekstra avgifter i form av toll eller moms.

 

Fra Zailor:

Fraktpriser - Priser

Alle våre priser er inklusive moms og andre avgifter. Det vil aldri forekomme ekstra avgifter i form av toll eller moms.

Lenke til kommentar

Spillet er likt FF serien på de fleste måter.

Dette er jo selvsagt bra siden FF serien er uten tvil kongen av rpg.

Du har ikke samme friheten som i FF serien men det gjør egentlig ikke noe.

Cutscenes er utrulig nydelige samme er det meste av ingame grafikken.

Eneste jeg syntes manger er litt mer utstyr til dine chars.

Eneste man kan bytte ut er våpen, ring og en acessory.

Ringer lager man selv utifra matrialer man finner på mobs bla.

Disse kan ha den effekten man ønsker og "oppgraderes" utover i spillet.

Spillet er uten tvil det beste rpg`et og slår også FF12 syntes jeg.

Lenke til kommentar

Level systmete er bygget opp slik at man i utg.punktet skal kunne levle opp alle karakterene noenlunde likt. Si at man da ha 5 karakterer i formasjon, der 2 ligger på levl. 24 og de resterende 3 andre på 31. Da vil de to laveste få tildelt flest poenge, får at disse ikkje skal falle fra de andre. Utover levlinga lærer også karakterene nye kampskills.

 

Det eg like ganske godt er Skill-link systemet, der man kan knytte opp linker til f.eks magikerene og lære seg White/black magic utover kampene.

Lenke til kommentar

Synes spillet er helt konge! er midt i disk 4 nå. Driver å sidequester som en gud! virker som det er en del å gjøre. Er litt skuffet over de achievement bossene, møtt på 2 av de og tok de ganske så enkelt, uten at jeg er noe spesielt høy level.

 

Musikken gjennom hele spillet er HELT elsk og det er mange flotte miljøer som er utrolig nydelige!

deilig å ha valget mellom japansk og engelsk voice acting. (selv bruker jeg engelsk, sjokerende nok:P)

 

ang resten av diskusjonen kan jeg ikke gjøre annet enn å si meg enig med Mala:)

Endret av zellpropell
Lenke til kommentar

leppene er synca til engelsk, var det som fikk meg bort i fra japansk som jeg pleier velge.

 

synes stemmene er ganske braa. De scenene som renner over av følelser så er det litt vanskelig og ta de seriøst kanskje. (til tider) men alt i alt typ 8/10 på voice acting. Ingen som skikkelig ødelegger hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...