Gå til innhold

Lost Odyssey - Gleder vi oss?


Zorlee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neste gang har folket lært, benytt dere av absoluttspill.no :p

 

 

hehe, hadde bestiltt derfra, men så såg eg det til 299 på Zailor, så da ble det avbestilt fra AS og bestilt på Zailor.

angrer litt nå :(

 

Bestilte også på Zailor, som sagt. Men slapp litt av da, det er faktisk ikke bare deres feil. Var innom en del spillbutikker i dag og de var enten utsolgt, eller hadde ikke fått inn, spillet. Var visst leverandøren/utgiver i Norge som hadde fått alt for få eksemplarer. Den største spillbutikken i Stavanger S (game) hadde bare fått inn 3 eksemplarer.

 

Og siden vi fikk spillet såpass billig, bør vi egentlig være fornøyd hvis vi får spillet i neste uke - spør du meg. Smør deg bare med litt tålmodighet. 299,- er tross alt rundt 50% i forhold til vanlige butikkpriser.

 

Må si jeg overrasker meg selv etterhvert som jeg skriver dette. Har aldri vært tålmodig, og i hvertfall ikke økonomisk nok til å gidde å tråle nettet for tilbud. Pleier å ta absoluttspill for å spillet på lansering, eventuelt VGP på PS3/DS spill ... Kanskje jeg har vokst litt som person? :p

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Fortsatt ikke noe mail fra Zailor... BTW: bestilte DMC4 samtidig og det har jeg fått i posten. Jeg så de hadde tatt 70kr i frakt på DMC, må jeg betale 70kr i frakt på LO også? I såfall så avbestiller jeg med en gang. 140kr for brevpost er ikke aktuelt. Uansett siste gangen jeg kjøper noe der. Holder meg til absoluttspill for det meste.

Endret av NorthernAvenger
Lenke til kommentar

For et absolutt fantastisk spill, gled dere!

 

Kunne egentlig ha sagt at det er lenge siden jeg har kost meg så mye med et spill, men det blir nå egentlig feil med tanke på at jeg koste meg bra med Mass Effect også. Men Lost Odyssey er minst like bra som det, selv om det har en del old school elementer.

Lenke til kommentar
Fortsatt ikke noe mail fra Zailor... BTW: bestilte DMC4 samtidig og det har jeg fått i posten. Jeg så de hadde tatt 70kr i frakt på DMC, må jeg betale 70kr i frakt på LO også? I såfall så avbestiller jeg med en gang. 140kr for brevpost er ikke aktuelt. Uansett siste gangen jeg kjøper noe der. Holder meg til absoluttspill for det meste.

 

 

fikk gratis frakt fra Zailor eg :p

håper bare spillet kommer denen uken fra dem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...