Skogslik Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 3-5 dager, kommer ann på hvor du bor og hvor posten kommer fra kommer hvertfall før påsken da =) det skulle nå bare mangle. Lenke til kommentar
Byakko-kun Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 jeg fikk ikke spillet i dag, selv om det ble sendt på onsdag og de har hatt det inne siden forrige fredag. Hvorfor i HELV**E sender de ikke spillet før når de har det, så alle får de på launch. Da kjøper jeg pokkermeg spillet på elkjøp og returnerer det bestilte eksemplaret når det kommer. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Playx.no kjører jo kampanjetilbud nå Link Virkelig fint med en kampanjepris som er 20kr dyrere over veil. pris.. Jeg venter spent på mitt eksemplar derfra for 299 da.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) hehe venter på mitt til 299 selv. fra Zailor. Endret 29. februar 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Walts Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 fikk svar av playx om at de ikke fikk det føre mandag herregud så tåplig, regner med det gjeder zailor også.. siste gang jeg bestiller noe derfra i alle fall. Lenke til kommentar
Rhaegar Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Får jeg det i løpet av neste uke er jeg fornøyd. Bestilte fra Zailor.no, og syns de minst burde ha sendt ut spillet på utgivelsesdato, men får jeg det før neste helg skal jeg ikke klage. Endret 29. februar 2008 av Rhaegar Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Neste gang har folket lært, benytt dere av absoluttspill.no Lenke til kommentar
Walts Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 skulle bestilt fra vgp.ca =P men tenkte jeg skulle prøve å vente siden jeg akkurat hadde kjøpt mass effect xD Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Neste gang har folket lært, benytt dere av absoluttspill.no hehe, hadde bestiltt derfra, men så såg eg det til 299 på Zailor, så da ble det avbestilt fra AS og bestilt på Zailor. angrer litt nå Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Neste gang har folket lært, benytt dere av absoluttspill.no hehe, hadde bestiltt derfra, men så såg eg det til 299 på Zailor, så da ble det avbestilt fra AS og bestilt på Zailor. angrer litt nå Bestilte også på Zailor, som sagt. Men slapp litt av da, det er faktisk ikke bare deres feil. Var innom en del spillbutikker i dag og de var enten utsolgt, eller hadde ikke fått inn, spillet. Var visst leverandøren/utgiver i Norge som hadde fått alt for få eksemplarer. Den største spillbutikken i Stavanger S (game) hadde bare fått inn 3 eksemplarer. Og siden vi fikk spillet såpass billig, bør vi egentlig være fornøyd hvis vi får spillet i neste uke - spør du meg. Smør deg bare med litt tålmodighet. 299,- er tross alt rundt 50% i forhold til vanlige butikkpriser. Må si jeg overrasker meg selv etterhvert som jeg skriver dette. Har aldri vært tålmodig, og i hvertfall ikke økonomisk nok til å gidde å tråle nettet for tilbud. Pleier å ta absoluttspill for å spillet på lansering, eventuelt VGP på PS3/DS spill ... Kanskje jeg har vokst litt som person? Endret 29. februar 2008 av Jakoozie Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Enig med deg.. Zailor tilbudet er veldig bra.. selv om en ukes tid.. venter selv spennt på min egen kopi! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Rundt 350,- her. Birger Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Fortsatt ikke noe mail fra Zailor... BTW: bestilte DMC4 samtidig og det har jeg fått i posten. Jeg så de hadde tatt 70kr i frakt på DMC, må jeg betale 70kr i frakt på LO også? I såfall så avbestiller jeg med en gang. 140kr for brevpost er ikke aktuelt. Uansett siste gangen jeg kjøper noe der. Holder meg til absoluttspill for det meste. Endret 2. mars 2008 av NorthernAvenger Lenke til kommentar
Byakko-kun Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Neste gang har folket lært, benytt dere av absoluttspill.no Jeg bestilte derfra, men har ikke fått det enda. Sto som sendt på onsdag. Og jeg bor ikke langt oppi fjellet/skauen heller Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 For et absolutt fantastisk spill, gled dere! Kunne egentlig ha sagt at det er lenge siden jeg har kost meg så mye med et spill, men det blir nå egentlig feil med tanke på at jeg koste meg bra med Mass Effect også. Men Lost Odyssey er minst like bra som det, selv om det har en del old school elementer. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Fortsatt ikke noe mail fra Zailor... BTW: bestilte DMC4 samtidig og det har jeg fått i posten. Jeg så de hadde tatt 70kr i frakt på DMC, må jeg betale 70kr i frakt på LO også? I såfall så avbestiller jeg med en gang. 140kr for brevpost er ikke aktuelt. Uansett siste gangen jeg kjøper noe der. Holder meg til absoluttspill for det meste. fikk gratis frakt fra Zailor eg håper bare spillet kommer denen uken fra dem! Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Hvordan er innpakningen i Euroversjonen? Feit flott cover eller tynt pinglete som US version? Vil gjerne avbestille og skaffe australsk versjon mens jeg rekker om jeg risikerer å få ripete discs. Noen som vet? Haster litt Endret 2. mars 2008 av NorthernAvenger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 er et helt standar 360 cover dessverre, 3 DVD-er i en og 1 i pappcover Lenke til kommentar
Zorlee Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Nooooo! Jeg vil ha fint cover, ikke dårlig... Buuuuuuuu! Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) er et helt standar 360 cover dessverre, 3 DVD-er i en og 1 i pappcover Ok takk, da importerer jeg heller (Faktisk billigere hos play-asia ) Endret 2. mars 2008 av NorthernAvenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå