Skogslik Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Er ikkje det vi mener, men at vi ikkje komemr til og få det til i morgen. tar vell 2-3 dager og sende, og dem har ikkje fått det enda. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 kan noen hjelpe meg?? se spoiler. Er der hvor du skal komme deg inn en annen vei. det er der med den steinen som rullet foran inngangen. det er i Sorcerers Shrine-Dungeon Shrine Du må dytte unna den "statuen" på midten, og deretter vil steinen rulle helt ned og lage hull i inngangen. Og holy shit @ gamer.no anmeldelsen. Veldig bra! Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Samme med Playx som med Zailor, ikke noe på lager, får håpe de bare ikke har oppdatert sidene deres.. Vil gjerne ha det før/i helgen.. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 maren i vg likte ikke tekstplakatene, men jeg må si meg uenig. tekst, lyd og bakgrunnen var jo imponerende - og jeg liker ikke bøker Lenke til kommentar
Byakko-kun Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Absolutt spill sendte mitt på onsdag, så burde vel strengt tatt være i kassa i morra! Og de har hatt det på lager siden forrige fredag, så er da utrolig rart om de andre forhandlerne ikke har fått det. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg bestilte det på Zailor når prisen var 300kr for det spillet Men dem har ikke sendt spillet enda, får det nok neste fredag eller enda lengre til! Og enda har ikke 360 kommet tilbake fra rep har gått soon 1 måned Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 må står det 6-9 dager på zailor. fy faen. blir altså ikkje noe Lost Odyssey før uti neste uke. den siden må være den mest tragiske nettsiden eg har brukt. aldri mer. Lenke til kommentar
glenulv Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) de venter nok med å sende til de fleste har avbestilt, så slipper de å "gi vekk spill til 299,-"... Endret 29. februar 2008 av glenulv Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Forbanna dritt side. Zailor skal boikottes fra nå av! men on topic: hvoirdan er level systemet? hva sjer når du levler? Endret 29. februar 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
glenulv Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 fra playx.no Status på bestillingen min...bestillte da spillet kostet 299,- Ikke på lager. Varen er under bestilling fra leverandør. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Sendte mail til Zailor å ba dem å få ræva i gir, hadde håpet på å få det her før helgen, droppet å bestille fra vpg.ca for en gang skyld men virker ikke som om det var helt verdt det. Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Handlet for 299,- på playx.no.Noen som vet om de bruker å sende spillene slik det vi får det på release datoen? Kjøpte det også for 299, men på Zailor siden jeg har hatt litt dårlige erfaringer med PlayX når det gjelder spill. Tar sikkert et par dager ekstra siden det var så billig. PLayX og Zailor er samme selskap da... Noen som forresten vet hvor jeg kan få tak i dette spillet til en rimelig pris nå, ser at 299,- tilbudet er over. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 fikk tak i det i går Konge spill :] Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 de venter nok med å sende til de fleste har avbestilt, så slipper de å "gi vekk spill til 299,-"... Hjelper vel lite, når mange (jeg i hvertfall) har betalt. Tror jeg bare plukker det opp på game i Stavanger. Så får jeg kansellere/returnere Zailors eksemplar. Har jo angreretten. Lenke til kommentar
glenulv Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 de venter nok med å sende til de fleste har avbestilt, så slipper de å "gi vekk spill til 299,-"... Hjelper vel lite, når mange (jeg i hvertfall) har betalt. Tror jeg bare plukker det opp på game i Stavanger. Så får jeg kansellere/returnere Zailors eksemplar. Har jo angreretten. det hjelper jo som bare fy hvis alle bruker angrerett som du... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 får jo ikkje svar på mailen eg har sendt i dag heller. vill vell ikkje svare. cp bedrift Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 fikk svar av playx om at de ikke fikk det føre mandag Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 er vell det samme på zailor og da.hvor lang er leveringstiden dems? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 3-5 dager, kommer ann på hvor du bor og hvor posten kommer fra Lenke til kommentar
glenulv Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 3-5 dager, kommer ann på hvor du bor og hvor posten kommer fra kommer hvertfall før påsken da =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå